kdog Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Men nå skal jeg være den første til å innrømme at jeg liker Jessica til tross for at hun på langt nær er perfekt, og derfor ikke synes at de tingene hun gjør er så fæle. 6116618[/snapback] Men det har vi da gjennomskuet for lenge siden! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jau, men jeg tenkte jeg skulle være så ydmyk at jeg faktisk innrømmet det Edit. Kanskje ydmyk blir litt feil ord å bruke, men dere skjønner hva jeg mener. Jeg er trøtt Endret 16. mai 2006 av darkness| Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Såg live i dag og da satt Linn, Anna og Jessica og diskuterte. Så seier Linn "Jeg personlig synst vi alle ser bra ut." Ho fikk null respons, og så seier ho "Du svarte ikke du Jessica, men shit samma" Og så seier Jessica "Ja, joda vi er jo sikkert det," sånn passe entusiastisk og det oser at ho overhodet ikkje er enig. Akkurat som ho kan svare på noke slikt. Skal ho liksom sei som sant er, at Linn er en av de styggeste som har vert innom BB-huset? Ragger ser jo faktisk bedre ut. Linn trur ho er så jævla deilig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja Linn kommer nok til å få seg et sjokk når hun kommer ut og får se seg selv. I og med at hun ikke har mer selvinnsikt så burde nok BB ha psykiatrisk døgnvakt på henne ukene etter BB... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hehe. Tja, jeg tror ikke det er mangelen på selvinnsikt som gjør hun slik. Hun er bare slik, og synes selv at det er naturlig å oppføre seg sånn. Tipper jeg da. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 BB.06 er kjedelig! Syntes den første og den andre "sesongen" var bra Eneste som skjer på BB.06 er at Jessica har seg med ALLE og enhver. ZayCon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eneste som skjer på BB.06 er at Jessica har seg med ALLE og enhver. Det stemmer nok ikke.. Hun hadde med flere før tror jeg. Flere som har innsett at det ikke bare er underholdning hun står for.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jessica: "- Lalalala, her har vi det norske flagget, sier hun mens de andre går derfra. - Tror dere jeg bryr meg? Jeg bryr meg ikke i det hele tatt, sier hun og kaster flagget fra seg i sinne. " Kanskje hun mistet noen stemmer akkurat nå?:-P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det var jo ikke det verste, men hun klippet det jo? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eh, hvorfor gjorde hun det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det var jo ikke det verste, men hun klippet det jo? 6121605[/snapback] Jepp. Hun brydde seg ikke i det hele tatt i flagg, så når det var Norges Nasjonaldag, kunne jo hun like godt ødelegge det:) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eh, hvorfor gjorde hun det? 6121615[/snapback] Flaggkrangel i BB, Dagbladet Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 hmm... herlig innstilling. skulle ønske noen gikk og klipte i stykker klærne til Jessica. "jeg bryr meg ikke om klær jeg" Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er det mest provoserende og umodne stuntet den dritungen har gjort. Jeg håper vitterlig at samtlige nordmenn som har holdt med henne trekker sin stemme tilbake. Rett og slett respektløst. Håne og klippe opp symbolet på en hel nasjon, på dets egen nasjonaldag! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jessica gjorde det for å provosere helt klart. Men i utgangspunktet er jeg helt enig med henne. Det er sykt at folk kan være så opptatte av et tøystykke. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er ikke sikkert de fjortenåringene som liker Jessica bryr seg serlig om flagg heller. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Men i utgangspunktet er jeg helt enig med henne. Det er sykt at folk kan være så opptatte av et tøystykke. 6121673[/snapback] Minner litt om en viss karrikatur-debatt. Respekt for andre mennesker er vel stikkordet. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Minner litt om en viss karrikatur-debatt. Respekt for andre mennesker er vel stikkordet. Folk har lite å bry seg om, hvis de mener det er den største fornærmelsen som finnes. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hmm, risikerer ikke Jessica bot eller noe lignende for å ødelegge flagget? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jessica gjorde det for å provosere helt klart. Men i utgangspunktet er jeg helt enig med henne. Det er sykt at folk kan være så opptatte av et tøystykke. 6121673[/snapback] Er til dels enig, men i realiteten er ikke flagget en tøybit, det representerer Norges historie og som nasjon.. Så det hun gjør er å "pisse" på en hel nasjon. Men det er vel snakk om folkeskikk, noe de fleste her har skjønt at Jessica ikke har. Så noen stor overraskelse var dette ikke, men man bør vel også stemme henne ut så hun skjønner litt ihvertfall.. Jeg personlig bryr meg ikke noe særlig, men kan skjønne at folk vil reagerer, særlig folk som synes 17. mai er viktig.. Endret 17. mai 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg