Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Men nå skal jeg være den første til å innrømme at jeg liker Jessica til tross for at hun på langt nær er perfekt, og derfor ikke synes at de tingene hun gjør er så fæle.

6116618[/snapback]

Men det har vi da gjennomskuet for lenge siden! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg live i dag og da satt Linn, Anna og Jessica og diskuterte.

Så seier Linn "Jeg personlig synst vi alle ser bra ut." Ho fikk null respons, og så seier ho "Du svarte ikke du Jessica, men shit samma" Og så seier Jessica "Ja, joda vi er jo sikkert det," sånn passe entusiastisk og det oser at ho overhodet ikkje er enig.

Akkurat som ho kan svare på noke slikt. Skal ho liksom sei som sant er, at Linn er en av de styggeste som har vert innom BB-huset? Ragger ser jo faktisk bedre ut. Linn trur ho er så jævla deilig.

Lenke til kommentar

Det er det mest provoserende og umodne stuntet den dritungen har gjort. Jeg håper vitterlig at samtlige nordmenn som har holdt med henne trekker sin stemme tilbake.

Rett og slett respektløst. Håne og klippe opp symbolet på en hel nasjon, på dets egen nasjonaldag!

Lenke til kommentar
Men i utgangspunktet er jeg helt enig med henne. Det er sykt at folk kan være så opptatte av et tøystykke.  :roll:

6121673[/snapback]

Minner litt om en viss karrikatur-debatt. Respekt for andre mennesker er vel stikkordet.

Lenke til kommentar
Jessica gjorde det for å provosere helt klart.  :D

Men i utgangspunktet er jeg helt enig med henne. Det er sykt at folk kan være så opptatte av et tøystykke.   :roll:

6121673[/snapback]

Er til dels enig, men i realiteten er ikke flagget en tøybit, det representerer Norges historie og som nasjon.. Så det hun gjør er å "pisse" på en hel nasjon.

Men det er vel snakk om folkeskikk, noe de fleste her har skjønt at Jessica ikke har. Så noen stor overraskelse var dette ikke, men man bør vel også stemme henne ut så hun skjønner litt ihvertfall..

Jeg personlig bryr meg ikke noe særlig, men kan skjønne at folk vil reagerer, særlig folk som synes 17. mai er viktig..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...