Battone Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Piercing er oppskrytt, som nevnt, det øker ikke følsomhet, om noe i det hele tatt skjer, så minsker det følsomheten. Piercing er ok så lenge man vil ha det som pynt, men noe annet funker det ikke til... Det var skikkelig ekkelt i går, Linn klådde på ragge, det må vel være det jeg minst har lyst til å se. Og det er som Anna sier, hun ønsker ingen andre noen form for lykke. Man må jo spørre seg om alt hun gjør har en baktanke og for å konspirere, kun fordi hun ikke får det hun vil ha.. Det må samtidig sies at Anna på en litt merkelig måte gjorde litt for meget ut av situasjonen på soverommet. Jeg ville og ha gått ut om jeg hadde mistanke om at noen skulle ha sex, man trenger ikke være sjalu av den grunn. Vi ser at de anklager Carina for å hele tiden å ønske oppmerksomhet, hva med Anna da. Jeg begynner å hate å se de ekle silikon brystene hennes, t.o.m. Jessicas er finere. Det har ingenting med at Anna er blond, men gud hvor dum går det an å være, den påtatte ekle måten å snakke på og oppføre seg på gjør meg bare opprørt. Greit nok at jeg er 29 år og barnslig som bare det, men f*** heller, det får da være måte på, man trenger da ikke oppføre seg som 9 år gammel og enda ikke har skjønt seg på sin egen seksualitet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Tror ikke Anna overdrev. Linn gikk ut fordi hun var sjalu. Alle vet at hun vil ha Danne. Har ikke noe i mot Anna. Hun virker jævlig blond, men hun må være den mest reale personen av alle jentene der inne. Hun er stort sett alltid positiv uansett hva som skjer. Hun driver ikke og baksnakker hele tiden, og hun er ikke prippen. Satser på at enten Linn eller Carina går ut i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Da går sikkert Anna, siden du tipper hun ikke gjør det. Har vært sånn alle de siste utstemmingene. Eller Richard, eller kanskje Anton. Noen helt usannsynlige hvertfall. Endret 14. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hva skjer? Teknisk feil hos TVNorge? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hva skjer? Teknisk feil hos TVNorge? 6103897[/snapback] Linn er en av 3 som ligger dårligst an! Hvordan kan jeg la være å stemme på henne da ? Kommer til å bli så glad om hun går ut nå! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) ------glem det----- AHA! Forum pwned again! Carina gikk ut, ikke Linn. Endret 14. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jessica er nok ikke så populær som mange tror. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg er sjokkert.... Hva slags folk velger å sende ut Carina når de får Linn servert på sølvfat... Og så sååå sur som Linn ble da hu måtte sette seg i sofaen.... ekle kjerring.. Jeg føler meg snytt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 ------glem det-----AHA! Forum pwned again! Carina gikk ut, ikke Linn. 6103974[/snapback] Ja ikke se på meg :!: ---- BTW, Meget bra live-sending i dag! Beste sålangt? Å vise klipp på skjermen på hva deltagerne har gjort og senere ikke vil innrømme er jo genialt. Jeg lo så jeg var skakk. For å ikke snakke om at Carina gikk ut som den ultimate avsluttning. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Gledesorgasme. ENDELIG, jævla trønder. EDIT: Linn kan jeg leve med litt til, Carina hadde jeg ikke taklet en uke til. Makan til sutrende kvinnfolk som griner for alt. Endret 14. mai 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Linn så ut som ei heks da hun prøvde å smile/le da hun satt i sofaen.. hahhha Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jessica ut på torsdag eller lørdag nå så blir det bra! Gikk helt av skaftet og spanderte faktisk en stemme da ho måtte sette seg i sofaen der. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jessica ut på torsdag eller lørdag nå så blir det bra! Gikk helt av skaftet og spanderte faktisk en stemme da ho måtte sette seg i sofaen der. 6104637[/snapback] Vel, du slapp jo bedre fra det rent økonomisk enn den dama som fortalte hun hadde brukt ca 4000,- på å stemme på Jessica den her uka, og så gikk hun ikke ut. Au da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Blir litt feil hvis man bruker så masse penger på å stemme ut en person. Da blir det jo ikke folket som bestemmer, men en helt besatt person. Jeg sa forøvrig at jeg tippet at Carina eller Linn kom til å gå. Tror Jessica har større sjans nå som stemmingen begynner å gå på hvem man vil skal vinne. Endret 15. mai 2006 av darkness| Lenke til kommentar
kimman Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Enig! BigBrother burde vite bedre med å la folk stemme kun en gang, men selvfølgelig er penger viktigere.. Var bra at Carina røk ut, Linn neste.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Linn før Carina... Carina var i det minste noe å se på mot slutten, Linn ser ut som ei utbrukt h*re som knapt har beveget smilemuskulaturen sin de siste 10 åra. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Endel BB-slarv i Aftonbladet i dag: Carina vil satse i sverige Robin og Muffe om Jessica og hverandre Lillebror om Robin og Jessica Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Blir litt feil hvis man bruker så masse penger på å stemme ut en person. Da blir det jo ikke folket som bestemmer, men en helt besatt person. Det kan du si, men det er fanatikere i alle leire, så det går vel opp i opp. Selv om 4000,- ved én utstemning riktignok er det meste jeg har hørt om - og trodd var sant. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeje, man burde virkelig oppsøke hjelp om det betyr så meget at man bruker (så mye) penger på å stemme ut noen.. Men vie er da forskjellig, jeg irriterer meg over deltakerene der inne, men bryr meg egentlig ikke så mye om det.. De er glemt med en gang en episode er over eller jeg forlater denne tråden... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Må bare innrømme at jeg ble litt overrasket over at Carina gikk ut:-/ Linn har jo jammen klart seg bra hun. Blir spennende hvem som går neste gang!:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg