Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Carina skal få ALT til å omhandle henne. Da hun var nominert så var det SÅÅÅ synd i henne. Hun synes også at det var _urettferdig_ at hun ble straffenominert, fordi hun aldri hadde vært nominert tidligere. Det er ikke URETTFERDIG når hun kastet et lys i trynet på Thommy.

6074191[/snapback]

er så enig som det går ann å bli! :)

Var litt morsomt i går da Jessica og Carina lå i senga og Jessica fortalte hvor mye hun hater mennesker som ikke kan fortelle hva de føler og slikt. Hun siktet til Muffe, men det var nok et stikk i siden til Carina, og det så ut som hu tok den og...  :cool:

6074753[/snapback]

hehe, litt dobbeltmoralsk bak det ? :p eller tenkte ikke jessica på det ? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva fikk deg til å miste all tro?

6072902[/snapback]

Heh. Carina kalte Jessica bitchy fordi Jessica hadde uttalt seg om episoden med Danne og Anton. Litt morsomt med tanke på hvor mange ganger Carina og Linn har baksnakket Jessica.

6074148[/snapback]

Carina skal spille så forbanna uskyldig, men egentlig så er hun jæ*la falsk og utspekulert. Snakker med Linn om at dei ikkje kan stole på Jessica. Men dei 2 personane en ikkje kan stole på er jo Carina og Linn. Så fort Carina hadde snakka med Jessica så sprang ho til Linn og fortalte alt.

Ganske ironisk at mens dei snakka om kem dei kunne stole på, så sa Linn: "Dette må du virkelig ikke si altså lissom." Og grunnen til det var jo at Jessica ikkje ville at det skulle bli sagt videre. Ho er jammen å stole på Linn.

Tidligere så holdt eg en knapp på Carina som verdig vinner, men nå fortjener hun å gå ut til helga... Linn har alltid vert falsk, men eg trodde faktisk bedre om Carina.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg har nå gått over fra å se BB på tv til å lese updates på nettet, og nå de siste ukene leser jeg kun tråden for å holde meg oppdatert :) funker helt fint for da kan jeg lese nyheter og ikke bare se Jessicas pupper hele tiden....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Haha... Ikke sant... Lille My hadde nå i hvertfall en utrolig frekk og bra humor da, Jessica er bare utagerende, ikke spesielt morsom eller underholdene. Men sånn blir det jo når det å være seg selv er den beste egenskapen et menneske kan ha :)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Haha... Ikke sant... Lille My hadde nå i hvertfall en utrolig frekk og bra humor da, Jessica er bare utagerende, ikke spesielt morsom eller underholdene. Men sånn blir det jo når det å være seg selv er den beste egenskapen et menneske kan ha :)

6090958[/snapback]

Hvem er lillemy? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Carina har lyst til å følge i Kalmarjentas fotspor. Hun vil pierce seg, men har betenkeligheter med å vise brystvortene sine på tv.

Etter mye tenking og overveielser, bestemmer Carina seg for å gjennomføre det med Danne og Anna som tilskuere. Hun kler av seg og legger seg ned.

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...