Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Hun tar vel den oppførselen på "jeg er bare meg selv og når jeg er meg selv er all oppførsel grei"-kontoen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har  vi skjønt nå at det er ALDRI de vi vil ha ut som går ut?

6059950[/snapback]

Jeg tror det er BB selv som på forhånd bestemmer hvem som går ut, den ringingen og smssendingen er sikkert bare for å late som slik at den BB vil ha igjen aldri går ut. Alle ville jo ha ut Carina, men hun gikk jo ikke ut... hvorfor? Jo, det er forutbestemt. Kan ikke være annet :p

Lenke til kommentar

Er det ikke alltid et sjokk å se at den man syns er den VÆRSTE sangen i Melodi Grand Prix alltid er den som vinner også?

Edit: Æsj jeg fikk akkurat et bilde inni hodet av en gal BB-fan som kjøper Jessica-dokka og bruker den som sexdukke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er det ikke alltid et sjokk å se at den man syns er den VÆRSTE sangen i Melodi Grand Prix alltid er den som vinner også?

Edit: Æsj jeg fikk akkurat et bilde inni hodet av en gal BB-fan som kjøper Jessica-dokka og bruker den som sexdukke.

6060024[/snapback]

Hva med bildet av fyrn som kjøper raggar dokka og brukern som sexdokke? Burde vekke værre tanker. :hrm:

Lenke til kommentar
Alle ville jo ha ut Carina, men hun gikk jo ikke ut... hvorfor? Jo, det er forutbestemt. Kan ikke være annet  :p

Jæzzå? Hvem er "alle" disse da? Ingen jeg kjenner ville ha ut henne.

6060160[/snapback]

da følger dem nok ikke mye på bb.. :!:

Lenke til kommentar

Jeje, hvem er igjen i BB huset da..

Linn -Überboring

Carina- kjedelig

Anton- kjedelig

Danne - Kjedelig

Jessica- Var morsom, men blitt kjedelig.

Anna - Litt morsom av og til.

Richard - Morsom av og til..

Bra dette, enda et år der de siste ukene blir en ulidelig seigpining i kjedsomhet, bare fordi seerne ikke klarer å fatte at dette er et underholdningsprogram..

Fatter ikke at BB seerne kan ha så j**** lav IQ.. År etter år skjer det samme uten at noen lærer, hverken produksjonen eller seerne.. :no:

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir litt feil av Robin å legge skylden på Jessica når det gjelder bruddet. Han visste på forhånd hvordan hun var da han gikk inn dit. Han hadde jo faktisk som mål å få henne. At han gikk rundt og snakket om at han var lei henne med alle andre enn Jessica blir også helt feil. Robin hadde nok bare valgt seg ut Jessica for å seile på hennes bølge. Nå kan han se hvordan det går når han hisser på seg Jessica-fansen. Hadde han nå i det minste vært smart nok til å ikke si noe til Linn eller Anton, så hadde han kanskje klart seg.

Lenke til kommentar

Jeg tror Robin var forberedt på å rykke ut, så derfor tror jeg at han dumpet Jessica før han kommer seg ut i virkeligheten med kjendis statusen hans.. Han er en sleip jævel, kan jeg legge merke til..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...