Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hun tar vel den oppførselen på "jeg er bare meg selv og når jeg er meg selv er all oppførsel grei"-kontoen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva har dere imot pupper?! 6056059[/snapback] ingenting egentlig.. så sant de er søte/fine å se på men man blir lei jessica da hun går så å si naken hele tiden.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Nettmøte med robin mandag klokken 1400, dvs han er ute:-D Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kom ikke som noen bombe at det var jevnt mellom Robin og Carina, men at Anna kom så høyt opp overrasket meg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det var som sagt åpent før kveldens utstemming! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noooo, jeg ville ha ut Carina og hennes "valg"prat. Dumt at Robin gikk, han er så utrolig positiv og morsom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har vi skjønt nå at det er ALDRI de vi vil ha ut som går ut? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har vi skjønt nå at det er ALDRI de vi vil ha ut som går ut? 6059950[/snapback] Jeg tror det er BB selv som på forhånd bestemmer hvem som går ut, den ringingen og smssendingen er sikkert bare for å late som slik at den BB vil ha igjen aldri går ut. Alle ville jo ha ut Carina, men hun gikk jo ikke ut... hvorfor? Jo, det er forutbestemt. Kan ikke være annet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Er det ikke alltid et sjokk å se at den man syns er den VÆRSTE sangen i Melodi Grand Prix alltid er den som vinner også? Edit: Æsj jeg fikk akkurat et bilde inni hodet av en gal BB-fan som kjøper Jessica-dokka og bruker den som sexdukke. Endret 7. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er det ikke alltid et sjokk å se at den man syns er den VÆRSTE sangen i Melodi Grand Prix alltid er den som vinner også? Edit: Æsj jeg fikk akkurat et bilde inni hodet av en gal BB-fan som kjøper Jessica-dokka og bruker den som sexdukke. 6060024[/snapback] Hva med bildet av fyrn som kjøper raggar dokka og brukern som sexdokke? Burde vekke værre tanker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Alle ville jo ha ut Carina, men hun gikk jo ikke ut... hvorfor? Jo, det er forutbestemt. Kan ikke være annet Jæzzå? Hvem er "alle" disse da? Ingen jeg kjenner ville ha ut henne. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Alle ville jo ha ut Carina, men hun gikk jo ikke ut... hvorfor? Jo, det er forutbestemt. Kan ikke være annet Jæzzå? Hvem er "alle" disse da? Ingen jeg kjenner ville ha ut henne. 6060160[/snapback] da følger dem nok ikke mye på bb.. :!: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeje, hvem er igjen i BB huset da.. Linn -Überboring Carina- kjedelig Anton- kjedelig Danne - Kjedelig Jessica- Var morsom, men blitt kjedelig. Anna - Litt morsom av og til. Richard - Morsom av og til.. Bra dette, enda et år der de siste ukene blir en ulidelig seigpining i kjedsomhet, bare fordi seerne ikke klarer å fatte at dette er et underholdningsprogram.. Fatter ikke at BB seerne kan ha så j**** lav IQ.. År etter år skjer det samme uten at noen lærer, hverken produksjonen eller seerne.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg synes det blir litt feil av Robin å legge skylden på Jessica når det gjelder bruddet. Han visste på forhånd hvordan hun var da han gikk inn dit. Han hadde jo faktisk som mål å få henne. At han gikk rundt og snakket om at han var lei henne med alle andre enn Jessica blir også helt feil. Robin hadde nok bare valgt seg ut Jessica for å seile på hennes bølge. Nå kan han se hvordan det går når han hisser på seg Jessica-fansen. Hadde han nå i det minste vært smart nok til å ikke si noe til Linn eller Anton, så hadde han kanskje klart seg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har vi skjønt nå at det er ALDRI de vi vil ha ut som går ut? 6059950[/snapback] Jeg har fått viljen min mange ganger jeg! I går sa jeg til typen min at i dag ryker han gutten, og vips. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg tror Robin var forberedt på å rykke ut, så derfor tror jeg at han dumpet Jessica før han kommer seg ut i virkeligheten med kjendis statusen hans.. Han er en sleip jævel, kan jeg legge merke til.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Han oppfører seg og ser ut som en barnerumpe i trynet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvordan var stemmene fordelt på denne utstemmingen? Så det ikke på BB-sidden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) På livesendinga sto det nesten HELT jevnt mellom Carina og Robin, de lå begge litt over 20% og Anna litt lengre ned. Endret 8. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg