Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Pengene går til et veldedig formål. Hva vil 'veldedig formål' si? 200 liter sprit fordelt på hele BB-gjengen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Dokka til Richard sto til 100k før idag, men siden det nå står 5.000 der så var nok det bare en trykkleif. 6045647[/snapback] Neppe trykkfeil, men folk drev å la inn falske bud, og det så ut som budet kom automatisk opp. Begge dukkene var langt over 100.000,- i går. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er ingenting som stopper folk å legge falske bud. Du trenger ikke legge igjen NOE privat info annet enn email-adresse. Jeg har sjekket. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Dessuten kan man bare bruke en proxy i tillegg. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Her er en interessant artikkel om hva som skjer bak kulissene i BB: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,817897,00.html Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kjedelig episode i dag da. Men hva kan man vente seg når de som lager liv blir stemt ut.. Både Samuel og Thommy satte sitt preg på huset som ingen av de andre, kanskje foruten Jessica i starten.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jaja, i dag er det søndag.. Kem so ryk... Spanande. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Lurer på om Robin har guts nok til å si fra at han ikke elsker Jessica så høyt som han burde. Han tviler jo helt klart på hele forholdet, men tør ikke si det fordi Jessica ikke forstår noenting. Han sier hans kjærlighet til sin forrige eks føltes mye sterkere enn det gjør nå, og han ser ingen framtid for dem utenfor huset. http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1146946557dfsk Endret 7. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Spørs hva fansen til Jessica syns om dette da^^ Kanskje Robin ryker:) Lenke til kommentar
ThEdOoM Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 BB er det største peace of crap serien på tv! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det kom ikke som ei bombe at dette ville skje da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 De har visst snakket i natt, og Robin har innrømmet ting for Jessica. "-Jeg tror ikke du kommer til å gi det en sjanse når vi kommer ut, sier Jessica etter en liten stund. -Det tror ikke jeg heller, svarer Robin. -Men hvorfor er du forlovet med meg da ?, fortsetter Jessica. -Fordi jeg liker deg, men alt gikk så fort, svarer Robin." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Håhåja! http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1146996897oiqq Gutten har litt baller likevel. Edit: Snodig at vi sitter og paster linker og bryr oss som om disse menneskene skulle være sentrum i livet vårt, egentlig. Men man blir jo interessert når man følger livet deres dag etter dag..særlig i 100 dager. Endret 7. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hvordan reagerte jessica da ? ble hun driitsur og klikket helt ? eller tok hun det seriøst ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hun tok det seriøst tror jeg. Ikke noen "hissy fit" hvertfall. Men nok om det. Ser det står at fjorårets BB-vinner, Britt kommer i studio i kveld. Hvor ble det av henne egentlig? Alle tidligere BB-vinnere har jo liksom vært mediayndlinger i årevis etterpå. Britt bare forsvant fullstendig, ingen sydenturer sponset av Se&Hør, ingen oppslag om kjendiskjærester osv..trodde ikke man kunne velge å være i fred for sladrepressen når man kom ut. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jessica, Jessica, Jessica... Har ikke fulgt med så voldsomt mye, men trodde da denne "forlovelsen" bare var en spøk? Man må jo være rimelig blåst for å forlove seg etter så kort tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ser man det.. Jessica annonserer at forlovelsen er brutt, og de er gode venner fortsatt. Det var jo uvanlig voksent gjort av begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg tror ikke jeg hadde klart å ta noe den damen sier seriøst når hun står kun i en truse og sier det... Må være utrolig plagsomt i lengden at hun tasser rundt i bare undertøyet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Tenkte også på det. Syns det er ekkelt at hun flyr rundt toppløs hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg