phax Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 En ting jeg har stusset på er den skinnjakka til Ragger.. Den må vel begynne å lukte "litt", for vaske den går vel ikke an å gjøre.. Jeg er ikke så mye inne på skinn, men vet at det blir klamt ihvertfall.. 6039122[/snapback] Hele garderoben til Ragger og mannen selv lukter nok vil jeg anta. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm, det tror jeg ikke.. For jeg har aldri hørt noe fra huset som klager på lukten fra Ragger.. Så jeg tror han holder seg hygenisk.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om det er svensker eller nordmenn som er igjen. Linn kom med et gullkorn her om dagen da. "Vet dere hva vi jenter kaller baksnakking? Ventilasjon!". Noen trenger tydeligvis å sette i proppen på Linn, for der blåser det visst sterk kuling i ventilasjonsanlegget. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg om det er svensker eller nordmenn som er igjen. Linn kom med et gullkorn her om dagen da. "Vet dere hva vi jenter kaller baksnakking? Ventilasjon!". Noen trenger tydeligvis å sette i proppen på Linn, for der blåser det visst sterk kuling i ventilasjonsanlegget. 6039833[/snapback] Vil jo at en nordmann skal vinne, da:-PpP Bestandig like moro å høre Linn sine teorier på saker og ting. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Bryr meg midt i ryggen om det blir nordmenn eller sverige, men jeg foretrekker at det blir enten Ragger eller Jess.. Linn er bare så huff, bare få henne vekk fra huset.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 lurer på hvor liten prosent av seerne som faktisk stemmer? jeg er hvertfall ikke en av de.. med mindre det virkelig er noen jeg vil ha ut så kanskje jeg spanderer en mld. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har stemt en del ganger (altså, en melding pr. sending, ikke flere meldinger pr. sending). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tipper det blir sånn passe konfliktfylt i huset de siste ukene, nå som de har fått vite hvem som ha nominert hvem. Jessica er sånn passe sur på Richard:-D ACTION Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Trodde Jessica ikke brydde seg, jeg. Har du Bigbrother-kanalene? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Trodde Jessica ikke brydde seg, jeg. Har du Bigbrother-kanalene? 6041096[/snapback] Nei, hun sa jo hun ikke brydde seg. Men hun har jo sutret over det to-tre ganger nå! Nå som oppdraget er ferdig har de kanskje mer tid til å sutre mer, vet ikke helt jeg ,men. Har ikke kanalene, nei! Følger med på nettsiden, på oppdateringer. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tipper det blir sånn passe konfliktfylt i huset de siste ukene, nå som de har fått vite hvem som ha nominert hvem. Jessica er sånn passe sur på Richard:-D ACTION 6041087[/snapback] kuuult ;D håper vi får se det på kveldens sending ;D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har ikke stemt, faktisk. Kanskje jeg stemmer en gang i finalen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 En ting jeg har stusset på er den skinnjakka til Ragger.. Den må vel begynne å lukte "litt", for vaske den går vel ikke an å gjøre.. Jeg er ikke så mye inne på skinn, men vet at det blir klamt ihvertfall.. 6039122[/snapback] Nja, han vasker den ikke i tradisjonell forstand, men han dusjer den. :!: Han hadde den nemmelig på seg her en dag når han dusjet i boblebadet... Danne hjalp til med skrubbing. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei, hun sa jo hun ikke brydde seg. Over hvem som nominerte hvem? Det har jeg aldri hørt noe om, før nå. De har jo verken vist eller hatt lov å prate om det før. --- Fra det ene til det andre, skal det være en Raggerdoll eller en Jessicadoll? http://www.bigbrother.no/?page=auction Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Dokka til Richard sto til 100k før idag, men siden det nå står 5.000 der så var nok det bare en trykkleif. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Det er vel ingen som vil ha kjønnshåret til raggar da.. Har jessica "hull" i dokka ? (det forklarer sikkert budet kanskje?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg