kimman Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) sorry at jeg ikke følger godt med, men hvorfor er carina tvangsnominert egentlig? Edit: Fant det ut nå.. bare glem spørsmålet mitt Endret 3. mai 2006 av kimman Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 sorry at jeg ikke følger godt med, men hvorfor er carina tvangsnominert egentlig? 6032885[/snapback] Hun hadde analsex med rikard på kjøkkenbenken. Helt sant. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) sorry at jeg ikke følger godt med, men hvorfor er carina tvangsnominert egentlig? 6032885[/snapback] Hun hadde analsex med rikard på kjøkkenbenken. Helt sant. 6033028[/snapback] hadde hun ? edit: er jessicas nominasjon fjernet ? Endret 3. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Var vel mere dobbeltpenetrering, Anton var jo også med. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 For det første så ble Carina tvangsnominert fordi hun kastet et lys på Thommy. Og for det andre så er ikke Jessica nominert.. Det er Anna, Carina og Robin som er nominert nå.. Håper det blir Carina som ryker ut denne gangen! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 åja ;p det var jo så lenge siden, så tenkte ikke over det x] Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Carina ryker. Synd for henne. Og enda færre norske. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Pøh. Hver gang forumet har vært sikre på at en eller annen ryker, så ryker den man venter det minst. F.eks. Samuel. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg og er sikker på at Carina ryker denne gangen, men alle kan ta feil Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) For noen uker siden: Forumeksperter- "Jeg er SIKKER på at Linn ryker. Nå MÅ den ekle fæle faens heksa komme seg ut!".. Come sunday.."Den som måste åka ikvell är *tysssstnad*...SAMUEL! Forumeksperter- *næææææ* *sjokkk* osv Endret 3. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Slutta å tippe jeg, men funderer som om det gjaldt døden. Blir spennende på søndag:-/ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ett av to mulige: 1) Carina blir offer for bla.a. patriotiske svensker 2) Anna eller Robin ryker fordi dem er nye Dersom vi går for det siste alternativet så tipper jeg Anna ettersom Robin "hviler" på den uforståelig populære Jessica. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dersom vi går for det siste alternativet så tipper jeg Anna ettersom Robin "hviler" på den uforståelig populære Jessica. 6036707[/snapback] Det har jo vert litt turbulens i det forholdet i det siste, så det kan jo hende Jess-fansen begynner å mislike Robin. Eg trur Carina ryker på søndag. Delvis på grunn av Anton vs Danne, men også pga lys-episoden, som forøvrig ho og Linn klarte å bagatelisere til å bli det samme som å kaste ball. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Vanskelig jo, men jeg tror faktisk at Robin går. Vil ikke at Carina skal gå, da er det jo bare to nordmenn i igjen:sadface: Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 For noen uker siden: Forumeksperter- "Jeg er SIKKER på at Linn ryker. Nå MÅ den ekle fæle faens heksa komme seg ut!".. Come sunday.."Den som måste åka ikvell är *tysssstnad*...SAMUEL! Forumeksperter- *næææææ* *sjokkk* osv 6035344[/snapback] Var nok ikke bare "forumekspertene" som du kaller dem som fikk sjokk da skal jeg si deg. Trur nok de fleste som følger med på bb fikk seg en liten overraskelse da Samuel røk. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Deltagerene fikk se denne ukes nomineringer på skjermen i ettermiddag Reaksjonene: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1146671281rdqt Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 hvorfor er ikke linn nominert... det irriterer meg... som vanlig. Jepp Carina drar, høyst sannsynlig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 En ting jeg har stusset på er den skinnjakka til Ragger.. Den må vel begynne å lukte "litt", for vaske den går vel ikke an å gjøre.. Jeg er ikke så mye inne på skinn, men vet at det blir klamt ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg