phax Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 de har tydeligvis byttet om på fredag og lørdag ja, for ikveld halv ni er det BB igjen. tjoho. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det blir ikke sendt BB på fredager? 5549460[/snapback] Nei, er det ikke herlig? 5549580[/snapback] Jo i grunnen, for på fredager har jeg rett og slett ikke tid til å se det. Og det ville jo vært synd å gå glipp av en hel episode Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 For de som ikke vet hvem det er, så er det harryen fra Kongsvinger, med elvisbriller og puledokke 5549061[/snapback] Wow, tror mammaen hans er evig stolt av han. Drite seg ut på nasjonalt tv i to land, jaja lykke til. 5549080[/snapback] Trur Richard driter i hva mor hans mener. Han kastet henne ut av huset da hun fant seg en type som var yngre enn han! LOL! Den fyren er ikke normal for 5 øre! Håper Richard vinner hele dritten! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 For de som ikke vet hvem det er, så er det harryen fra Kongsvinger, med elvisbriller og puledokke 5549061[/snapback] Wow, tror mammaen hans er evig stolt av han. Drite seg ut på nasjonalt tv i to land, jaja lykke til. 5549080[/snapback] Trur Richard driter i hva mor hans mener. Han kastet henne ut av huset da hun fant seg en type som var yngre enn han! LOL! Den fyren er ikke normal for 5 øre! Håper Richard vinner hele dritten! 5550475[/snapback] Helt fordømt normal familie. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 kjipt at johan gikk skjønner'u? Malin er den desidert heiteste dama der inne, jeg takler ikke de bimbo damene jeg ass... bare se på øya til Malin, da snakker vi sexy Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 WOOOOOHOOO! vekk med johan. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 "Hello sweden, this is my dick! " Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Synst det var like greit at Johan gjikk. Ble helt stressa da eg såg BB av all den der "sjønner'u?." Ellers så var han vel grei nok. Hun der Linn virker også ganske irriterende. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Johan var den absolutt verste personen inni huset... og blant de folka der så sier det en god del! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 haha han lagde liv da Richard var helt rå med den pikk scenen...fikk helt lættis, han tør virkelig å være seg selv... digger'n! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det kommer til å bli en del scener i BB i år. Er dømt til det med alle de gærne folk samlet under et tak! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg så litt på i dag faktisk. Gøy å se noen bli stemt ut Blir nok bedre når de begynner få oppgaver og BB lager helvete for dem.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 "Hello sweden, this is my dick! " 5558333[/snapback] Og det var de første fem minuttene jeg har sett på det dassprogrammet og garantert de fem siste! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Synst det var like greit at Johan gjikk. Ble helt stressa da eg såg BB av all den der "sjønner'u?." Ellers så var han vel grei nok. Hun der Linn virker også ganske irriterende. 5559054[/snapback] Johan snakket alt for mye. "skjønner du hva jeg snakker om" "skjønner'u?" møkkamann! Var det Linn han kranglet med i går? Om hun hadde runket han eller ikke, og at han hadde fingret henne?:s For en krangel, ble flau der ejg satt i lag med min far og så på:S Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja det var Han og Linn som kranglet. Faen for en diskusjon da. Og den ble jo ikkej utløst pga det dei gjorde eller ikkje gjorde. Men pga det "blikket" Johan ga til Linn. Skikkelig teit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Linn er skikkelig wollah dame da... skjønner godt at johan slang ut den ''independent woman'' frasen.... hu virker så jævla blåst og kranglete Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Linn er skikkelig wollah dame da... skjønner godt at johan slang ut den ''independent woman'' frasen.... hu virker så jævla blåst og kranglete 5560935[/snapback] ja hun er ikke no særlig hun heller, men johan er jo bare tåpelig. argumentene hannes hang jo absolutt ikke sammen! han lot jo bare ordene flomme ut før han rakk og tenke over hva han sa. sånn som f.eks den diskusjonen ang damer i musikkvideoer og likestilling.. ble flau på hannes vegner når jeg satt og så på. han er rett og slett ikke så veldig smart.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvem sin pikk var det jeg runka..? hihi... Vet du ikke det , så fortjener du ikke et svar.... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Kommer dere til å ha sex i huset? - Ikke umulig. Det kommer helt an på hva gutta har å by på, sa Linn. I intervju med dagbladet Nå skjønner jeg helt klart at det er jeg som skulle ha vært der Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Catfight Får vi se dette i kveld tro?*håpe* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg