darkness| Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Anna fikk vel 22% av stemmene, men det kommer jo helt an på hvilke "Konkurrenter" man har. Det var jo mot Thommy og Jessica forrige gang. 6021598[/snapback] Trodde hun fikk 7%, jeg 6022175[/snapback] Jessica fikk 22%, Anna fikk 7% 6022186[/snapback] Åja, da var det en som så feil på TV i går Blandet nok de to. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Carina har tapt seg kraftig så godt mulig hun ryker ja. Anna er bare dum og deilig bimbo, og gjør jo ingen skade, snakker lite skit og er sjelden sur så tviler på at hun ryker. Robin har vel hele herskaren til Jessica bak ryggen så han er vel også trygg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Njaaaaa, det kan jo hende Robin ryker. Jessica hadde jo faktisk fått 22 % stemmer, og det er vel ganske mye i forhold til før. Kunne jo vært spennende å se hva som hadde skjedd med Jessica viss Robin gikk ut. Hvem som ble den nye flammen:-PpP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp) Endret 1. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp) 6023403[/snapback] Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Synes Anna virker ganske grei, jeg. Blid hele tiden Men Linn derimot, hva feiler det hodet hennes? Og måten hun prater på? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Håper ikke Carina går ut, da er det jo bare to nordmenn igjen:-( 6021640[/snapback] Jeg driter i hvor mange nordmenn som er i finalen! Eller rettere sagt, jeg skulle ønske at to av de var ute for lenge siden... En av de er Carina. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp) 6023403[/snapback] Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! 6023435[/snapback] Tror du har sett deg litt blind på puppene hennes, jeg Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Stemmen til Anna er ekstremt slitsom. Hun minner veldig om Lina i Emil i Lønneberget, hushjelpa deres. Men stemmen kan man ikke gjøre noe med såklart, man er født med stemmen man har (dæven den var dyyyp) 6023403[/snapback] Syns både stemmen og dialekta hennes er litt søt! 6023435[/snapback] Tror du har sett deg litt blind på puppene hennes, jeg 6023855[/snapback] Heh, faktisk ikke. Tro det eller ei, hun er ikke helt min type jente. Liker brunetter. Og puppstørrelse har ingenting å si, men nok OT! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvor mye tror dere at de har lagt på seg der inne? Se på den magen. Rart at få benytter treningsrommet når de likevel har så mange timer å slå ihjel. Lenke til kommentar
Ownage Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg lurte på om det fantes no uoffesiell avstemning om hvem som vinner hele greia? Håper at richard vinn! frakkeste karn da! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvor mye tror dere at de har lagt på seg der inne? Se på den magen. Rart at få benytter treningsrommet når de likevel har så mange timer å slå ihjel. 6024541[/snapback] Jessica har vel sagt at hun ikke liker å trene. Hun er vel eneste jenten som ikke bruker treningsrommet av de som er igjen nå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg lurte på om det fantes no uoffesiell avstemning om hvem som vinner hele greia? Håper at richard vinn! frakkeste karn da! 6025541[/snapback] Odds: http://www.eurobet.com/sb.go?page=grouppag...14&ms=MS&type=0 http://www.unibet.com/punter/index.jsp?mai...Big%2520Brother BB-vote: http://votech.se/vote.html?action=view&table=bbvote Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 "faen,symaskinen virker ikke....." hahahhahahahaha... kontakten var ikke i ;p Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 AnAnAs: hvis du sikter til henne i stripete genser, er nok ikke det en deltager, men en av frisørene som var der inne for å gi deltakerne en makeover. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hun mener vel Jessica,for du ser vel magen hennes også ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hun mener vel Jessica,for du ser vel magen hennes også ? 6030931[/snapback] Nei, ærlig talt! Hvis det der kalles mage ja da, da... da vet jeg sannelig ikke. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hun har fått mage i forhold til sin kroppsbygning.. det har hun.. Hun var absolutt ikke sånn da hun kom inn hun har fått den der inne.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, ok, men nå står hun ganske spesielt også da. Gravidpose... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg