Battone Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv.. 6012004[/snapback] Helt enig, Tommy kunne ikkje treft bedre da han sa det om at Linn alltid må ha det siste ordet, og at ho er ei falsk sladrekjerring. Og egentlig så synst eg dei er litt pinglete i huset, som ikkje tåler litt komentarer av og til. Tommy er faktisk ikkje så frekk. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Tommy er faktisk ikkje så frekk. 6012785[/snapback] Noen ganger så er han bare god, andre ganger så er han regelrett frekk og ufin. Siden jeg ikke liker Linn, så kunne jeg le da han sa at Linn burde ta en narkotest og sjekkes for LSD, men rent objektivt så var det vel kanskje ikke så rent lite frekt sagt? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tommy er faktisk ikkje så frekk. 6012785[/snapback] Noen ganger så er han bare god, andre ganger så er han regelrett frekk og ufin. Siden jeg ikke liker Linn, så kunne jeg le da han sa at Linn burde ta en narkotest og sjekkes for LSD, men rent objektivt så var det vel kanskje ikke så rent lite frekt sagt? 6012976[/snapback] Lo selv da, han hadde så evig rett i det! Hater Linn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Må nesten innrømme at Thommy er ganske så tøff som klarer å stå i mot alle der inne, og han forsvarer seg greit og. Selv om han mangler noen sosiale antenner så er det han sier ganske så sant.. Samtidig synes jeg ikke helt den tvangsnominasjonen av Carina var helt berettiget. Som jeg har sagt tidligere, om du er med på leken osv.. 6012004[/snapback] Nå har jeg ikke sett så mye de siste dagene, men Thommy greier stort sett ikke holde en saklig diskusjon. Man kan diskutere om det er billig eller ikke å ha sex med 400 personer, så kan han plutselig si "90% av alle jeg har hatt sex med har vært 100 ganger penere enn deg". Liek wtf? Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Det er mye rett i det Anna sier også, at han får alltid de han diskuterer med til å komme fram som totalt idioter bare fordi de mener noe annet enn ham selv. Det er ekstremt irriterende, vi har en sånn kar på jobb. Ingen liker ham noe særlig. Det er som han ikke hører/bryr seg om hva vi sier, men bare pøser på med sin egen mening og tror det er det eneste riktige i hele verden. Endret 30. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Følg nøye med på nesen til Carina når hun snakker. Den går opp og ned. Haha. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Nå har jeg ikke sett så mye de siste dagene, men Thommy greier stort sett ikke holde en saklig diskusjon. Man kan diskutere om det er billig eller ikke å ha sex med 400 personer, så kan han plutselig si "90% av alle jeg har hatt sex med har vært 100 ganger penere enn deg". Liek wtf? Hva har det med saken å gjøre? 6013828[/snapback] Fyren er jo helt sprengt da. Reagerte så jævlig på noe jeg leste, var noe slik :"Tommy MÅTTE sprute zalo på Carina for å få henne til å roe seg" HÆ? HÆ ? HÆ?WTF?? Steike bra han gikk ut. Verken han eller det han sier gir noe mening i hodet mit:-(((( Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er så tragisk at hvert år sender dem ut dem som skaper liv og røre.. Så blir det kjedelig siste tida.. Det må jo være idioter som stemmer der ute.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Breaking news! Det sies at Anton klarte å lure den i Carina nå i natt Montro om det har noe med nominasjonen å gjøre Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Breaking news! Det sies at Anton klarte å lure den i Carina nå i natt Montro om det har noe med nominasjonen å gjøre 6019739[/snapback] What?:-D " Etter gårsdagens festligheter viser det seg at Anton og Carina har kommet ett skritt nærmere hverandre. De to endte omsider opp i samme seng, hvor de lå tett, tett inntil hverandre. Han klarte ikke å holde fingrene fra fatet og benyttet sjansen til å utforske Carina litt, noe det ikke virket som om hun hadde noe imot." Endret 1. mai 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Anton er overraskende glad denne morgenen. Kan det ha noe med nattens kosestund å gjøre? -Ble det kos i går?, lurer Anna.-Ja… -Men jeg sov der bare litt også gikk jeg og la meg, forklarer Carina. -Det var jo så varmt! hihiii Endret 1. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvem går ut av Carina, Anna og Robin da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Var ikke Anna veldig sterk på utstemmingen i går ? Jeg tror det er helt åpent her omtrent :S Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Anna fikk vel 22% av stemmene, men det kommer jo helt an på hvilke "Konkurrenter" man har. Det var jo mot Thommy og Jessica forrige gang. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Håper ikke Carina går ut, da er det jo bare to nordmenn igjen:-( Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Anna fikk vel 22% av stemmene, men det kommer jo helt an på hvilke "Konkurrenter" man har. Det var jo mot Thommy og Jessica forrige gang. 6021598[/snapback] Trodde hun fikk 7%, jeg Edit: Jauda.. http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1146428214hdxx Endret 1. mai 2006 av Mirann Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Anna fikk vel 22% av stemmene, men det kommer jo helt an på hvilke "Konkurrenter" man har. Det var jo mot Thommy og Jessica forrige gang. 6021598[/snapback] Trodde hun fikk 7%, jeg 6022175[/snapback] Jessica fikk 22%, Anna fikk 7% Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg tror kanskje Carina går ut jeg. Er nok mange som ikke liker 3kant-dramaet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hun er ikke særlig grei mot Anton heller bestandig. Så på sida igår, der det sto om grillfesten. Anton var litt småsur og i dårlig humør og sto for seg selv. Så gikk carina bort til han for å trøste ang. Thommy (som jo var anton sin kompis der inne) og sier hun forstår hvordan han har det, fordi masse folk hun har omgått med også har blitt stemt ut. Så svarte han "Jeg er så vant med at de jeg omgås med ryker ut. Det er sånn hele tiden." Carina presterer å vri det til "Så du mener jeg kommer til å gå ut neste søndag?!" og blir pottesur og går. Heh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg