phax Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra. 5992422[/snapback] Hun er norges svar på Paris Hilton (om man ser bort ifra sexvideoen); hun er kjendis fordi hun er kjendis. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vi fikk se Nalleballe gi poeng ang klær til alle sammen, bortsett fra Linn? Eller var jeg blind? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det du ser på tvn-sendingen er mye redigert ned, og Linn var vel ikke interessant nok å vise... BTW, Morsom episode i dag Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Rickard kommer avogtil med slike knall kommentarer, som da han snakket om den svenske læreren inne i confession rommet. Jeg holdt på å dette av stolen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Nalle så jo ut som en homoseksuell versjon av Dracula, Richard bare satte de rette ordene på det (fra bram stokers dracula-filmen) Endret 26. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Han er så jævla kåt på oppmerksomhet at det er helt sykt. http://kristianhilberg.blogg.no/ Endret 26. april 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Oppmerksomhet pleier å være grunnen til at folk melder seg på slikt da eller det vil si, det er grunnen til at de melder seg på men de bitcher senere fordi de har fått den... Og med hele sexvideogreien har han vel et slags ønske om å bli hele norges nye Paris Hilton eller noe... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Han er så jævla kåt på oppmerksomhet at det er helt sykt. http://kristianhilberg.blogg.no/ 5995553[/snapback] Hmm, må være den mest homoerotiske "bloggen" jeg noen gang har sett... Når jeg ser den så er jeg sikker på at porr filmen var/er et pr-stunt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hmm, må være den mest homoerotiske "bloggen" jeg noen gang har sett... Når jeg ser den så er jeg sikker på at porr filmen var/er et pr-stunt... 5995659[/snapback] Hahaha, ja. Satan den mannen er stygg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 LOL. Han er så ekkel:-D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Måtte du poste det bildet her? Makan til femikladd. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nåja, kikkermentaliteten har folk hatt i alle år. Heldigvis er det avknapp på TVen 5986163[/snapback] Enkelte av oss er bekymret for at samfunnet skal degenerere til et horehus. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Han er ikke stygg, men han er jævlig ekkel. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra. 5992422[/snapback] Hvorfor er hun kjendis?? Jeg har nesten aldri sett henne på tv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hun har vel vært programleder for kjendisjakten eller noe (har ikke sett), vært med i shopaholic og er nå programleder for absolutt underholdning (hvis jeg ikke tar feil). Hun har også vært redaktør for et blad. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) *Bilde av Sfinks*Dette tror jeg er en Sfinx, den er oppkalt etter den klassiske konfektesken fra Freia, og uttales"svinks", men i Afrika har de ikke X i alfabetet sitt og heller ikke V... Jeg gleder meg til å se dette! Øhh?! :!: Endret 27. april 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 skjønner hun ikke selv hvor utrolig teit og wannabe kjendis hun er?, altså med utsagn som "jeg skal dømme glamourfaktor, for jeg vet jo en del om det å være glamourøs" (Frøken norge) og "jeg skal gi bigbrotherdeltagerene en innføring i kjendiser" el no....... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva er Pia Haraldsen egentlig kjent for? jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har peiling.. navnet og ansiktet er kjent for meg, men aner ikke hvor fra.5992422[/snapback] Hvorfor er hun kjendis?? Jeg har nesten aldri sett henne på tv 5997287[/snapback] Gudene må vite. Men å være niesen til Sonja (dronningen, ja) og ha hennes opprinnelige pikenavn må ha gjort noe med enten egoet, selvoppfatningen eller begge deler. (...)og er nå programleder for absolutt underholdning (hvis jeg ikke tar feil) (...)5997353[/snapback] Henriette Brusgaard er programleder for Absolutt. Riktignok i turnus med Pål Laache, men det er en annen historie. Pia er imidlertid å se i tospann med Farmen-Barbro i Kjendisjakten hver formiddag på et tidspunkt kun trygdede og pensjonister burde se TV. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gudene må vite. Men å være niesen til Sonja (dronningen, ja) og ha hennes opprinnelige pikenavn må ha gjort noe med enten egoet, selvoppfatningen eller begge deler. 5998834[/snapback] Hun er ikke niesen da. Er stefaren som er nevøen (til Sonja) eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg