Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

How?

5955246[/snapback]

Da ville det være en sak mellom de to å ingen andre.

5957294[/snapback]

I millitæret hadde dere kanskje litt mer å finne på og da... pluss det sikkert ikke var spesielt mange (no offence) jenter der, og de er som kjent de som er verdensmestere i baksnakking

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
How?

5955246[/snapback]

5957294[/snapback]

I millitæret hadde dere kanskje litt mer å finne på og da... pluss det sikkert ikke var spesielt mange (no offence) jenter der, og det er som kjent de som er verdensmestere i baksnakking

5958065[/snapback]

Jenter kan være fæl til det ja... Mange usikre jenter der ute, å jeg tror vi føler oss veldig lett "truet" av andre jenter. Bare bygd slik desverre. Prøver å holde meg for god til det jeg da. Selv om det er vanskelig til tider.. :whistle:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Nå har dem vel hatt sex foran tusenvis av seere hele tiden, så hva er den store forskjellen. At Robin ikke er full?!

5956069[/snapback]

de kunne ikke ligge, altså de måtte gjort det på gulvet eller no, og jeg har full forståelse for at robin ikke syntes det var så kult med tanke på alle kameraene. litt lettere og skjule seg selv under dyna. og sex på kommando er ikke så veldig kult uansett synes nå jeg..

5957294[/snapback]

det er vel strengt tatt lite som er en sak mellom to personer der inne. alt de gjør er jo offentlig.

Lenke til kommentar
det er vel strengt tatt lite som er en sak mellom to personer der inne. alt de gjør er jo offentlig.

5959025[/snapback]

Det er forsåvidt sant, men det er ikke samme sak likevel. Vi er passive tilskuere bak en skjerm. Vi kan ikke vi føre noen dialog eller komme fram til de vi sitter å ser på. De er totalt uberørte av hva vi måtte mene eller si der og da.

Lenke til kommentar
Mange klager på at de baksnakker så mye inne i huset. Hva annet er det å forvente da? De bor oppå hverandre og er sammen hele tiden, dag ut og dag inn. Hva tror dere at dere hadde snakket om hvis dere var der inne?

5955353[/snapback]

Jeg har vært i militæret og der baksnakket vi ikke hverandre i samme grad som det de gjør i Big Brother.

5957491[/snapback]

Du syns BB og militæret er sammenlignbart? Hvordan?
Lenke til kommentar
Hva har Jessica gjort da? Fikk med meg at Thommy hisset på seg Linn i dag. Han eier virkelig ikke selvinnsikt den fyren.

5968828[/snapback]

nei bare lå og grein over at hun ikke hadde store pupper og smal midje osv også ble hun bare sur på robin når han prøvde trøste henne med og fortelle henne hvor spesiell hun var osv. bare sånn typisk 16 år gammel jente oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...