Gå til innhold

Big Brother 2006


Anbefalte innlegg

Er du morsom? Det er jo Robin som har mistet ansikt. I det lengste nektet jeg å tro andres mistanker om at han utnyttet henne for popularitet, men nå er det nesten umulig å tro noe annet. Man holder ikke på slik som han gjør, true med å ta av seg ringen hver gang de er uenige. Jeg fikk helt vondt av Jessica i gårsdagens episode. I tillegg har Richard, Danne og Robin drevet med en utfrysning som er mindre pen. Morsomt da hun ikke fikk sjokoladen hun ville ha, men å holde på slik i lengden er skikkelig ufint. Jessica er flink til å skjule at hun blir såret. Ut med Robin.

5950142[/snapback]

 

Robin er den eneste som har litt kontroll og styring over Jessica. Eg synst virkelig han trengte å dra spøken så langt. Ho kan ikkje berre dure fram som ho vil og forvente at alle skal gjere som ho vil ig godta det ho gjer. Synst Jessica er rå eg, men trenger litt styring av og til.

 

Men at den episoden fikk såpass masse fokus i gårsdagens episode er for meg helt uforståelig. Såg live, og BigBrother blåste det ganske opp synst eg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du morsom? Det er jo Robin som har mistet ansikt. I det lengste nektet jeg å tro andres mistanker om at han utnyttet henne for popularitet, men nå er det nesten umulig å tro noe annet. Man holder ikke på slik som han gjør, true med å ta av seg ringen hver gang de er uenige. Jeg fikk helt vondt av Jessica i gårsdagens episode.

5950142[/snapback]

 

Ehm, mener du at dama skal få herje som hun vil? hun la opp til det selv, han sa det jo rett ut. og det var jo selvsagt bare en spøk fra hans side, men han gadd jo ikke ta på seg ringen igjen når hun bare begynner på den måten.. derfor han dro det ut i det lengste. hadde hun sagt unnskyld og spurt om han kunne tatt den på igjen på en normal måte er jeg sikker på han hadde gjort det.

 

jessica er en forvokst dritunge som hyler og skriker hver gang hun ikke får viljen sin. skjønner ikke hva folk ser i henne..

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle hvor mye hun la opp til det. Å kødde med forlovelsen er å gå for langt.

5954235[/snapback]

 

Pffh, hadde det vært en seriøs forlovelse så hadde det nå vært en ting, men i denne sammenhengen så kna man ikke akkurat si at det er for drøyt og tulle litt med det.

 

Hva synes du som er ivrig Jessica fan om den hendelsen der Robin ikke ville ha sex med henne da?

Lenke til kommentar

Pffh, hadde det vært en seriøs forlovelse så hadde det nå vært en ting, men i denne sammenhengen så kna man ikke akkurat si at det er for drøyt og tulle litt med det.

 

5954459[/snapback]

 

Jessica tar forlovelsen dønn seriøst, det gjør tilsynelatende ikke Robin. Det faktum utnytter han med at han kan gjøre som han vil, og det verste som kan skje er det beste for han...

 

Og som jeg sa på forrige side, hvis Robin har ønske om å "styre" Jessica, så får han gjøre det på en skikkelig måte, ikke i form av provokasjoner.

Han tok som kjent av ringen ved bordet der alle de andre satt, Jessica ble tydelig berørt, så ned i bordet og sa det var humiliating. Hun ba så pent om å møte henne på halvveien, men nei. En skikkelig gentleman... :roll:

Hadde derimot Robin gjort det der når det var bare de to i rommet, så hadde det vært en helt annen situasjon.

Lenke til kommentar
Mange klager på at de baksnakker så mye inne i huset. Hva annet er det å forvente da? De bor oppå hverandre og er sammen hele tiden, dag ut og dag inn. Hva tror dere at dere hadde snakket om hvis dere var der inne?

5955353[/snapback]

 

baksnakking er jo ikke og komme utenom nei, men visse (linn) gjør jo ikke annet. og det virker som hun fryder seg hver gang hun har noe dritt og slenge til eller om andre. ekkel person synes jeg.

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle hvor mye hun la opp til det. Å kødde med forlovelsen er å gå for langt.

5954235[/snapback]

 

Pffh, hadde det vært en seriøs forlovelse så hadde det nå vært en ting, men i denne sammenhengen så kna man ikke akkurat si at det er for drøyt og tulle litt med det.

 

Hva synes du som er ivrig Jessica fan om den hendelsen der Robin ikke ville ha sex med henne da?

5954459[/snapback]

 

Akkurat det har jeg ikke gjort meg opp noe mening om, en det første som slo meg var at Robin var gått lei av henne.

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg ikke gjort meg opp noe mening om, en det første som slo meg var at Robin var gått lei av henne.

5955671[/snapback]

 

Ok, jeg syntes hvertfall Jessica var rimelig patetisk da.. må da kunne respektere at han ikke vil ha sex på kommando forran flere hundretusen seere. hadde det vært en gutt som hadde oppført seg likens mot ei jente hadde nok de fleste reagert.

Lenke til kommentar
Akkurat det har jeg ikke gjort meg opp noe mening om, en det første som slo meg var at Robin var gått lei av henne.

5955671[/snapback]

 

Ok, jeg syntes hvertfall Jessica var rimelig patetisk da.. må da kunne respektere at han ikke vil ha sex på kommando forran flere hundretusen seere. hadde det vært en gutt som hadde oppført seg likens mot ei jente hadde nok de fleste reagert.

5955765[/snapback]

Nå har dem vel hatt sex foran tusenvis av seere hele tiden, så hva er den store forskjellen. At Robin ikke er full?!

Lenke til kommentar
Mange klager på at de baksnakker så mye inne i huset. Hva annet er det å forvente da? De bor oppå hverandre og er sammen hele tiden, dag ut og dag inn. Hva tror dere at dere hadde snakket om hvis dere var der inne?

5955353[/snapback]

Jeg har vært i militæret og der baksnakket vi ikke hverandre i samme grad som det de gjør i Big Brother.

Lenke til kommentar
Mange klager på at de baksnakker så mye inne i huset. Hva annet er det å forvente da? De bor oppå hverandre og er sammen hele tiden, dag ut og dag inn. Hva tror dere at dere hadde snakket om hvis dere var der inne?

5955353[/snapback]

Jeg har vært i militæret og der baksnakket vi ikke hverandre i samme grad som det de gjør i Big Brother.

5957491[/snapback]

 

KULT! Du har vært i militæret!! :dribble::thumbup: bang bang!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...