phax Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det forandrer ikke det faktum at hun ser formstøpt ut 5941815[/snapback] hm, skulle jo tro at det var en bra ting isåfall. jeg synes carina er enormt sexy, desverre synes jeg ikke huner så veldig ansiktspen, men kroppslig sett er hun perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jada, skal ikke klage på kroppen hennes, men så snart hun åpner munnen ser man piraja-tennene, og da faller plutselig kroppen ned til Michelin-nivå i mine øyne. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jada, skal ikke klage på kroppen hennes, men så snart hun åpner munnen ser man piraja-tennene, og da faller plutselig kroppen ned til Michelin-nivå i mine øyne. 5941872[/snapback] Nah, Carina er pen, liten tvil om det. Eneste er at hun ser dopa ut. Har ikke studert ansiktet nok til å angi hvorfor... Det er noe med øynene.. Ved noen ansiktsuttrykk er hun grufull stygg, det skal jeg innrømme, men hvem er ikke det. Ansikt - 8 poeng kropp - 9 poeng Personlighet - 5 poeng Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei, tror nesten jeg foretrekker the real deal fremfor plastikk, altså. 5941690[/snapback] Carina har ikke plastikk, ikke i puppa hvertfall. 5941790[/snapback] Hm. Mener å huske at Jessica var sur for at alle utenom henne hadde silikontits, jeg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ^^I følge Carina og vg er alt ekte på henne, utenom extensionene hun har festa i håret:-/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn AAAAHHHHHRGHhh..! ut. nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ... Ja står det i VG må det jo være sant Litt enig med LarsP angående Jessica, ser ikke helt den store fascinasjonen. Hun er jo helt gjennomsnittlig søt, men jeg syns ikke hun er noe fantastisk liksom. Trist at hun skal bruke pengene hvis hun vinner på silikon... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn hater linn AAAAHHHHHRGHhh..! ut. nå! 5944641[/snapback] hahaha, fikk du med deg måten hun angrep både Samuel og Anna på dagens episode? "hadde du lyst til å smake tiss i går eller?" Lenke til kommentar
thamule Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hahaha, fikk du med deg måten hun angrep både Samuel og Anna på dagens episode? "hadde du lyst til å smake tiss i går eller?" 5944910[/snapback] Veldig som hun masa om det der, også etter at Samuel avkrefta det Synst også Jessica mista litt ansikt idag. Eg tenker på det med ringen og det der. Ho trur visst ho kan bestemme over Robin akkurat som hun vil... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ... Ja står det i VG må det jo være sant Litt enig med LarsP angående Jessica, ser ikke helt den store fascinasjonen. Hun er jo helt gjennomsnittlig søt, men jeg syns ikke hun er noe fantastisk liksom. Trist at hun skal bruke pengene hvis hun vinner på silikon... 5944658[/snapback] Syntes hun er en vemmelig skapning jeg. Skjønner ikke at folk lar hun ppføre seg sånn bare "fordi hun bare er seg selv".. Være billig og brutende er ikke noe å være stolt over, bare fordi man sier høyt at man er det. Folk kan jo være seg selv og likevel være laimeste folka på jord. Selv om de er seg selv så trenger ikke det å si at de aldri kan tenke på å forbedre seg en smule.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Du syke tid hvordan Robin, Richard og Danne ødelegger for seg selv nå. Robin som selvfølgelig kjente mye til hvem som var populær og ikke populær har brukt Jessica for å få innpass i den mest eksklusive klikken. (Danne, Richard og Jessica) Det er nå en ting. Problemet som har oppstått for deres del er at de fryser ut Jessica, plager henne, og utnytter henne. De som har fulgt med på liven de seneste dagene kan bekrefte dette. Jeg har alltid syntes bra om Danne, men nå er han ikke stort bedre enn Richard Guttene på sin side er tydeligvis totalt uvitende om at folk flest får sympati med offeret... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ... Ja står det i VG må det jo være sant Litt enig med LarsP angående Jessica, ser ikke helt den store fascinasjonen. Hun er jo helt gjennomsnittlig søt, men jeg syns ikke hun er noe fantastisk liksom. Trist at hun skal bruke pengene hvis hun vinner på silikon... 5944658[/snapback] Syntes hun er en vemmelig skapning jeg. Skjønner ikke at folk lar hun ppføre seg sånn bare "fordi hun bare er seg selv".. Være billig og brutende er ikke noe å være stolt over, bare fordi man sier høyt at man er det. Folk kan jo være seg selv og likevel være laimeste folka på jord. Selv om de er seg selv så trenger ikke det å si at de aldri kan tenke på å forbedre seg en smule.. 5945721[/snapback] ...VELDIG enig! Ja hun er ekte liksom men ekte er ikke nødvendigvis ensbetydende med perfekt. Ja, falske mennesker er verre enn alt, men ingen unnskyldning for å være som hun er heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg ser Jessica som en bølle, selv om hun er søt. Hun roper og skriker og bråker, spesiellt til Robin. Du hører jo alle truslene han får når han kødder med henne om ringen. Kappe av baller osv. Det er sikkert ment som tull, men i lengden må det være grusomt slitsomt å få haglet alskens trusler etter seg i hverdagen. Hun må gjerne være ekte for min del, men man trenger ikke å like henne for det. Jeg hadde ikke takla å være i samme hus som hun der. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er nok flere eg ikke hadde taklet å bo sammen med der inne. Hadde nok explodert om hun linn hadde holdt på slikt med meg for å si det sånn. Jessica syns eg har roet gemyttet ned i det siste i forhold til før. I den tiden hadde eg bedt henne om å reise lang fanden.... Forresten fikk samuel bj eller var det bare rykter? Nærmer seg helgen nå. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ser Jessica som en bølle, selv om hun er søt. Hun roper og skriker og bråker, spesiellt til Robin. Du hører jo alle truslene han får når han kødder med henne om ringen.Det er sikkert ment som tull, men i lengden må det være grusomt slitsomt å få haglet alskens trusler etter seg i hverdagen. 5946473[/snapback] Du er ikke mye mann hvis du ikke takler en jente som Jessica i et forhold - det er nå min mening! Og hvis ikke Robin liker de trusslene, hvorfor legger han opp til de da? Når man gjentatte ganger spøker med å bryte en 1-2 dager gammel forlovelse man selv har satt i gang, så bør man forvente enkelte reaksjoner Og hvis Robin er uenig i noe, så må han jo snakke med Jessica som han har gjort før. Du kommer ingen vei med å provosere - bortsett fra å bli provosert tilbake. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Robin hadde sett Jessica på forhånd og visste akkurat hvodan hun er, så truslene tar han nok ikke inn over seg.. Det dem holder på med er en maktkamp i forholdet, hvem skal ha kontrollen.. Problemet er at Jessica har gitt Robin all kontroll, noe som gjør henne svak i forholdet. Hun har ingenting som kan brukes til å presse Robin virker det som, han bryr seg ikke.. Realiteten er vel det at han har fått det han var ute etter og nå er han lei Jessica. Dette skjønner jeg godt, men han burde i det minste si det til henne.. Lenke til kommentar
dataekspertinnen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 nei..skjønner ikke hvorfor folk ser på bb...det er bare noen mennesker som blir satt i hus...skikkelig gøy... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 nei..skjønner ikke hvorfor folk ser på bb...det er bare noen mennesker som blir satt i hus...skikkelig gøy... 5947547[/snapback] Det er vel det samme som gjør at folk har akvarium og denslags? I tillegg ligner apene i bur litt på oss på utsiden, og sendingen er høydepunktene, slik at man slipper å glane konstant for å se apedansen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hahaha, fikk du med deg måten hun angrep både Samuel og Anna på dagens episode? "hadde du lyst til å smake tiss i går eller?" 5944910[/snapback] Veldig som hun masa om det der, også etter at Samuel avkrefta det Synst også Jessica mista litt ansikt idag. Eg tenker på det med ringen og det der. Ho trur visst ho kan bestemme over Robin akkurat som hun vil... 5945091[/snapback] Er du morsom? Det er jo Robin som har mistet ansikt. I det lengste nektet jeg å tro andres mistanker om at han utnyttet henne for popularitet, men nå er det nesten umulig å tro noe annet. Man holder ikke på slik som han gjør, true med å ta av seg ringen hver gang de er uenige. Jeg fikk helt vondt av Jessica i gårsdagens episode. I tillegg har Richard, Danne og Robin drevet med en utfrysning som er mindre pen. Morsomt da hun ikke fikk sjokoladen hun ville ha, men å holde på slik i lengden er skikkelig ufint. Jessica er flink til å skjule at hun blir såret. Ut med Robin. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ohh.. Carina er på Hotel Cæsar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg