darkness| Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 greit nok at irene gikk ut, har ikke bidratt til stort ;p 5931844[/snapback] Irene var en av de mest jordnære personene der inne. Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor hun gikk ut. Jeg hadde skjønt det hvis det var neste søndag hun gikk ut. Da skal jo folk stemme på sine favoritter. Kan ikke helt se hva som får folk til å stemme henne ut. Eneste mulige grunnen jeg kan se til at folk stemte henne ut var at hun ikke var blond eller hadde silikonpupper. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Eneste mulige grunnen jeg kan se til at folk stemte henne ut var at hun ikke var blond eller hadde silikonpupper. 5934924[/snapback] Det er faktisk eneste grunnen til at jeg nå og da titter på Big Brother. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Irene var en av de mest jordnære personene der inne. Jeg skjønner i grunn ikke hvorfor hun gikk ut. Jeg hadde skjønt det hvis det var neste søndag hun gikk ut. Da skal jo folk stemme på sine favoritter. Kan ikke helt se hva som får folk til å stemme henne ut. Eneste mulige grunnen jeg kan se til at folk stemte henne ut var at hun ikke var blond eller hadde silikonpupper. 5934924[/snapback] Eller fordi hun ikke lagde noe action. Da blir det kjedelig å se på Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 På festene så laget Irene faktisk mye action, Og hun deltok i mye bra sexprat til langt på natt med de andre på soverommet, stort sett hver dag. Sistnevnte har vi nesten aldri fått sett noe av på TVN-sendingen. Synes også det var litt dumt at hun gikk ut. Hadde virkelig håpet på Thommy eller Linn. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 På festene så laget Irene faktisk mye action, Og hun deltok i mye bra sexprat til langt på natt med de andre på soverommet, stort sett hver dag. Sistnevnte har vi nesten aldri fått sett noe av på TVN-sendingen. Synes også det var litt dumt at hun gikk ut. Hadde virkelig håpet på Thommy eller Linn. 5936351[/snapback] Helt enig, syns ikke Irene fortjene å gå. Enten Thommy eller Linn! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ikke noe eller. Linn Linn Linn Linn! hun er jo et renspikka hespetre som livnærer seg på drittslenging, baksnakking og intriger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det er med Big Brother som med Melodi Grand Prix. Det er aldri de man ønsker som vinner. Eller går ut i BB's tilfelle. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Håper nesten Linn vinner, det hadde irritert ræva av dere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Så lenge en norsk en vinner er jeg happy:-) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Carina er forresten med i Valen og De ikveld, i Jazzhjørnet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen som har lagt merke til at Carina har blitt "feit" der inne... Så henne med bikini i dagens episode og magen henger nesten mer ut enn Jessicas... Og Samuel, OMG! Det at han har gjort ei jente gravid på utsiden skal unnskylde oppførselen. Mannen må jo være dum, trur egentlig ikke det er noe vondt i ham, men dum som et brød. Og som Gabi sa så bør man ta litt hensyn når man har unge på yttersiden. Synes Irene håndterte BB veldig bra i så måte, selvsagt var hun kjedelig, men hun har noen å ta hensyn til og tenkte nok på det hele tiden. Er noe helt annet om man ikke trenger å ta hensyn til noen der ute, da trenger man ingen moral.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Carina er forresten med i Valen og De ikveld, i Jazzhjørnet. 5938315[/snapback] hihi, så det på reklamen.. men nå er det natta ;P kanskje se litt på reprisen om den går nå x] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hun sa ikke så mye uansett, bare sto og fniste og så deilig ut sammen med Rask Models-damene. Og det var nok poenget med sketsjen også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som har lagt merke til at Carina har blitt "feit" der inne... Så henne med bikini i dagens episode og magen henger nesten mer ut enn Jessicas... Og Samuel, OMG! Det at han har gjort ei jente gravid på utsiden skal unnskylde oppførselen. Mannen må jo være dum, trur egentlig ikke det er noe vondt i ham, men dum som et brød. Og som Gabi sa så bør man ta litt hensyn når man har unge på yttersiden. Synes Irene håndterte BB veldig bra i så måte, selvsagt var hun kjedelig, men hun har noen å ta hensyn til og tenkte nok på det hele tiden. Er noe helt annet om man ikke trenger å ta hensyn til noen der ute, da trenger man ingen moral.. 5939597[/snapback] Han har vel strengt tatt aldri sagt at det skal unnskylde oppførselen sin. Han sa det var en forklaring på hvorfor han var så opp og ned. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som har lagt merke til at Carina har blitt "feit" der inne... Så henne med bikini i dagens episode og magen henger nesten mer ut enn Jessicas... 5939597[/snapback] hun har lagt på seg litt hun også ja, men hun har likevel enormt mye mer sexy kropp en jessica. jessica er bare blitt dvask nå som hun har lagt på seg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jessica har kanskje blitt litt dvask, men jeg hadde tatt Jessica foran Carina anytime. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er det bare jeg som synes at Jessica er stygg og eksepsjonelt fatal? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei, du er nok ikke alene. Carina er også forferdelig, med verdens styggeste tanngard. Nei, tror nesten jeg foretrekker the real deal fremfor plastikk, altså. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei, tror nesten jeg foretrekker the real deal fremfor plastikk, altså. 5941690[/snapback] Carina har ikke plastikk, ikke i puppa hvertfall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det forandrer ikke det faktum at hun ser formstøpt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg