Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm..fant jeg de på en annen side tro? Prøv www.gatebil.no

Husker beskrivelsen var noe med klipp fra finalen i babekonkurransen.

Det var skikkelig hot dansing i bikini. Og hun kan danse, ikke bare rompevrikking.

Fin carina-video på tv-sendinga nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hm..fant jeg de på en annen side tro? Prøv www.gatebil.no

Husker beskrivelsen var noe med klipp fra finalen i babekonkurransen.

Det var skikkelig hot dansing i bikini. Og hun kan danse, ikke bare rompevrikking.

Fin carina-video på tv-sendinga nå.

5931639[/snapback]

Ahh, jeg fant, jeg fant=)

Lenke til kommentar

Skal bare nevne at i farta at Danne ble imun til neste uke etter trekking. Nå skal man som kjent stemme på den man liker best.

Hvem tror vi får minst stemmer, og må gå på søndag?

Thommy er nok en het kandidat. Anna kan nok også være i faresonen. Det er sikkert mange som synes hun er helt ok, men ikke ok nok for å stemme på henne.

Robin er jeg litt usikker på. Er nok mange som misliker han pga forholdet med Jessica, men de har jo ikke "stemmerett" denne gang.

Lenke til kommentar

Blir nok disse som får stemmer, i min "objektive" rekkefølge etter slik jeg trur folk der ute stemmer..

1. Jessica

2. Richard

3. Danne

4. Carina

5. Samuel

6. Anton

7. Anna

8. Robin

Thommy og Linn får ingen stemmer, er nok de mest forhatte personene om jeg ikke tar helt feil.

PS; Håper BB tar til vettet og sensurerer Linn fra nå av, jeg tar meg i å switche kanal hver gang hun kommer på skjermen, gjør det ubevisst.

Største mareritt ville vært om hun hadde sex i huset og BB hadde vist dette.. :sick:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Linn er ufyselig!

hu tenker sikkert:

4-0 til meg!! jeg er deilig og alle liker meg og jeg kommer ikke til å bli stemt ut

:sick:

5933398[/snapback]

Tenker? Hun sa det faktisk til Jessica i kveld etter live sendingen! (omtrent ordrett slik du skrev det)

Nuh er det forresten skumbad på gang med mye klining. Anna-Samuel Anna-Carina Anton-Carina :hmm:

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...