Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk med meg den elleville festen. Carina har virkelig tapt ansikt. Linn har mest sannsynlig stemt seg selv ut. I tillegg til å sladre til Danne om noe hun ikke hadde noe med, så slo hun også til Samuel hardere enn Jessica slo Muffe. Hun burde fått straff, men det har vi ikke hørt noenting om.

Lenke til kommentar

Jupp, er imponert over at dem har klart å få så mange "freaks of life" under samme tak.. Syntes det startet kjedelig, men årets sesong kan se ut til å bli den beste/værste, kommer litt an på hvordan man ser det.. Uansett er det underholdende..

Lenke til kommentar

Det var alt for mye fokus på Linn`s kyssing. Ellers var det en bra episode... :whistle:

Som nevnt tidligere, det toppet seg med Antons fremføring av "you raise me up"

Jeg tenkte med en gang på en glad kristen, minnet meg om Runar Sørgård.. Eks-mannen til Carola om ingen vet hvem jeg mener. :roll:

Carina er jo helt på trynet, kan ikke stå for det hun gjør. Er nok litt for bortskjemt ja.. Vil ha i pose og sekk, men det går ikke.

Anton er en dust, Danne er det ikke, så Anton og Carina passer sammen

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Hahaha. Må være noe av det morsomste eg har sett på lenge. Steike for noen folk. Ka er det med samuel og markeringen hans? :wow: :!:

Var sykt nasty det med snop/q-tips voldtekten. Håper faktisk han gjør noe med det.

Linn tåler eg ikke trynet på. Ser på samuel kose seg litt med anna så begynner hun å minne han på gabriella tydlig for å se kordan han vil reagere.

Lenke til kommentar

Linn er bare ekkel, hun vil ha Danne og trur at måten å gjøre det på er å kline med Anna og fortelle alt hva Carina gjør..

Hun forstår ikke at Danne er mer eller mindre uinteressert. Greit nok at Carina er falsk og bortskjemt, men å springe med nyheten om Anton og Carina til Danne rett etter at det skjedde er litt kvalmt.. Hun blander seg inn overalt, som om hun er moralens høye vokter der inne.

Linn går nok ut i dag, trur de aller fleste er dritt lei av hu. Men hvem vet, merkeligere ting har skjedd i BB..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...