phax Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 arrh, dette så jo unektelig morsomt ut! syns jeg ikke får sett ikveld. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Enda en sex-skandale i BB ?! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Sex-skandale og sex-skandale.. er litt ekkelt.. og kanskje litt barnslig ;P "fylla har skylda" er sikkert konklusjonen Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg lurer egentlig litt på hva som feiler Samuel for tiden?? Han drikker seg jo sanseløs og pisser på gulvet etc. Kvalmt! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 heh, han drikker så mye at det er sykt og morro samtidlig "sovnet på alle fire delvis oppi sengen" - hahahah Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hehe..Jeg har ikke sett såå mye, men har fått med meg den pissinga. Og det er bare ekkelt. For hans skyld håper jeg han er veldig morsom ellers under festene Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 morsomt og morsomt.. akkurat der og da ler man av han ;P men ikke seinere.. blir litt "dumt" da.. Men han er HEEEELT bortevekk da han drikker så mye Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fikk med meg den elleville festen. Carina har virkelig tapt ansikt. Linn har mest sannsynlig stemt seg selv ut. I tillegg til å sladre til Danne om noe hun ikke hadde noe med, så slo hun også til Samuel hardere enn Jessica slo Muffe. Hun burde fått straff, men det har vi ikke hørt noenting om. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gleder meg til lørdagens episode nå! BB tar jo helt av for tia! De har virkelig funnet personer som kan skape tvunderholdning.. ^^; Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jupp, er imponert over at dem har klart å få så mange "freaks of life" under samme tak.. Syntes det startet kjedelig, men årets sesong kan se ut til å bli den beste/værste, kommer litt an på hvordan man ser det.. Uansett er det underholdende.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 BB er vel et "must" selv på påskeaften høres det ut som Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 og ja, om det fortsetter som det har startet blir det nok litt av hvert å se i kveld ;P Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Det var alt for mye fokus på Linn`s kyssing. Ellers var det en bra episode... Som nevnt tidligere, det toppet seg med Antons fremføring av "you raise me up" Jeg tenkte med en gang på en glad kristen, minnet meg om Runar Sørgård.. Eks-mannen til Carola om ingen vet hvem jeg mener. Carina er jo helt på trynet, kan ikke stå for det hun gjør. Er nok litt for bortskjemt ja.. Vil ha i pose og sekk, men det går ikke. Anton er en dust, Danne er det ikke, så Anton og Carina passer sammen Endret 15. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Anton = duuuum Danne = Braa mann Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Carina er en oppmerksomhetshore. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hahaha. Må være noe av det morsomste eg har sett på lenge. Steike for noen folk. Ka er det med samuel og markeringen hans? :!: Var sykt nasty det med snop/q-tips voldtekten. Håper faktisk han gjør noe med det. Linn tåler eg ikke trynet på. Ser på samuel kose seg litt med anna så begynner hun å minne han på gabriella tydlig for å se kordan han vil reagere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Samuel har sagt klart ifra hva han syns om det der. Han sa folkene i huset heller burde hjelpe hverandre hvis en faller om døddrukken på sofaen, istedet for å finne på masse tull. De andre ble veldig skamfulle og ba om unnskyldning. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Så dum linn var da hun minnet samuel på gabriella! Gabriella utnyttet samuel, og da han først driter i gabriella kommer ei og minner han på hvor glad han er/var i henne.. AAARGH Endret 16. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Linn er bare ekkel, hun vil ha Danne og trur at måten å gjøre det på er å kline med Anna og fortelle alt hva Carina gjør.. Hun forstår ikke at Danne er mer eller mindre uinteressert. Greit nok at Carina er falsk og bortskjemt, men å springe med nyheten om Anton og Carina til Danne rett etter at det skjedde er litt kvalmt.. Hun blander seg inn overalt, som om hun er moralens høye vokter der inne. Linn går nok ut i dag, trur de aller fleste er dritt lei av hu. Men hvem vet, merkeligere ting har skjedd i BB.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vanskelig å tippe hvem som går ut. Sikkert ikke Anna, med tanke på at hun er naken hele tiden:-P Satser på at vi blir kvitt Linn i kveld, men hadde ikke gjort meg noe om Tommy gikk ut. Han er et stort gjesp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg