Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, problemet med å stemme ut alle de "ekle" blir jo: hva i pokker skal vi da prate om? Det tenker sikkert TVN på også.

5902966[/snapback]

Nå er det vel strengt tatt ingen utenom Irene og Danne som er veldig "normale" der inne, så noe å snakke om ville det nok alltids blitt.

Lenke til kommentar

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,807698,00.html

Det blir inget bröllop mellan Jessica Lindgren, 21, och Robin Persson, 21, i "Big brother"-huset.

- Nej, Jessica vill men han har dragit sig ur. Däremot kommer de att förlova sig på lördag, säger Sara Goldensohn, exekutiv producent för "Big brother".

Det kan dock bli ett triangeldrama i huset. Kanal 5 överväger att skicka in Jessicas exkärlek Muffe Bajraktarevic igen.

- Det verkar vara ett enormt intresse för att vi ska låta Muffe gå in igen.

- Det är spännande, och man vet aldrig vad "Big brother" kan hitta på, säger Sara Goldensohn.

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Tror ikke verken han eller Jessica vil prøve og innlede noe nytt "forhold" De kommer til å være gode venner i huset. Derimot er jeg meget usikker på hvilke planer og taktikk han har lagt. Vil han forsøke å ødelegge for Jessica? Vil han forsøke å gi henne gode råd? Og hva blir resultatet? Hvem vet, men jeg liker det ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Jessica har fått beskjed at hun ikke hadde kreft :)

Fest rapport fra Torsdag:

Jeg fikk sett live fra kl 22.00 og ut, samt lest endel på BB-siden.

Hovedsaken var at Carina klinte med Anton. (Men sa etterpå at hun ikke husket noe av det). Linn så at det skjedde, og sladret selvfølgelig til Danne. Han ble lei seg/sur, og flyttet ut fra soverom 1. Da fikk Carina panikk fordi hun innså at det var en person som ikke likte henne så godt lenger, samt at selve kysset med Anton var en forferdelig tabbe, fordi hun, sitat: "ikke vil bli stemplet som hore" Dermed begynte Carina å gråte og truet med å forlate huset. Anton og Jessica forsøkte å snakke henne til fornuft og si det jeg har sagt hele tiden: Hun må velge mellom Danne og Anton. Enten én eller ingen av de. Hun kan ikke ha et forhold og flørte med to stykker samtidig.+ resten. Carina gråter ennå mer, og sier hun ikke kan velge... Vel, hva skal jeg si? Som man reder ligger man. Bilder og tekst: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1144999210pjon

Eller så var det endel piss som vanlig. Richard pisset i vasken på badet. Omtrent alle pisset ute, og en snydens Samuel pisset Irene på låret når hun satt på do. De fikk erfare at et toalett er for én person om gangen. :!: Senere pisset Samuel i boblebadet hvor Richard satt, Samuel snudde seg så og gikk inn på do (mens strålen gikk) I samme øyeblikk som dette skjedde kom tilfeldigvis Linn inn på badet. Behøver vel ikke utdype at det ikke falt i god jord hos henne. :D

Richard som forøvrig var veldig full til en forandring, mistet å kysse Anna, Jessica, Linn og Robin. Sistnevnte fikk forøvrig endel plusspoeng da han sa i fra til Richard at han kanskje burde ta det litt rolig med kyssingen med hensyn til Sofie. Richard fikk så ganske dårlig samvittighet, men det går greit nå.

Anna og Thommy kranglet som vanlig.

Men festens ubestritte høydare var utvilsomt da Anton tok helt av, og sang til "you raise me up" inne på x-room - 2 ganger (de styrte selv musikken) Så ut som en blanding av musikkvideo og et vekkelsesmøte. Til å toppe det hele så kom Anna inn toppløs og holdt rundt han. Må sees! Vi kommer forhåpentligvis å se endel av den seansen på lørdag, og kanskje noe på søndag og. Noen bilder:

7844_extra_image_3.jpg

7846_extra_image_5.jpg

7847_extra_image_6.jpg

PS, Angelica har giftet seg med Bingo Rimér i vegas.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...