phax Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 synes thommy egentlig er litt ok, forutenom at han menget seg med linn og gabbi.. han er en drittsekk ja, men han sier alt bare rett ut og det skaper endel morsomme situasjoner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er en ting å si ting rett ut. Det gjør Jessica også. Thommy driver og rakker ned på andre og prøver å drite dem ut. Det er mindre pent. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er en ting å si ting rett ut. Det gjør Jessica også. Thommy driver og rakker ned på andre og prøver å drite dem ut. Det er mindre pent. 5899390[/snapback] nei jessica roper og skriker ting rett ut. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 synes thommy egentlig er litt ok, forutenom at han menget seg med linn og gabbi.. han er en drittsekk ja, men han sier alt bare rett ut og det skaper endel morsomme situasjoner. 5899364[/snapback] Faktisk litt enig med deg her. Som du sier han er en drittsekk, men ikke en "farlig" drittsekk. Er to jeg vil ha ut før han, og det er Linn og Carina. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Enig med Linn, men synes ikke Carina fortjener å gå ut enda, iallefall ikke før Thommy. Hatern! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) carina?? nei hun skal bli. hun er jo blant de mest ok personene der i huset. mange som skal ut før henne, thommy, linn, hun trønder asiatern, anton, samuel kanskje.. siden han ble så tøffel. tja.. danne, carina, ragger.. de tre liker jeg. noen jeg har glemt hmm...? edit: mange var det ja.. robin skal ut etterhvert, jessica også, (selv om hun kommer til og vinne hele dritten), anna kan få bli litt til, men fyker nok ut hun også skal du se. Endret 10. april 2006 av phax Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Sminkeløs Linn ligner på Charlize Theron. Men kun i en film ... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Linn er for meg skremmende lik jenter jeg kjenner som befinner seg rundt 14 års alderen... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Linn er for meg skremmende lik jenter jeg kjenner som befinner seg rundt 14 års alderen... 5900421[/snapback] Lagt merke til at hun prater helt likt Therese nå? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 carina?? nei hun skal bli. hun er jo blant de mest ok personene der i huset. 5899946[/snapback] Sorry, men da er du blind. Du kommer til å skifte mening om henne ganske snart, tro meg. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 carina?? nei hun skal bli. hun er jo blant de mest ok personene der i huset. 5899946[/snapback] Sorry, men da er du blind. Du kommer til å skifte mening om henne ganske snart, tro meg. 5900627[/snapback] Hvorfor kommer han til å gjøre det? Jeg kan heller ikke se at det er noe spesielt galt med henne. Ok, hu er ikke min favoritt, men ikke den jeg helst vil ha ut heller.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ble nesten litt imponert over Thommy i dag da. Han har lest Gabi veldig bra. Ikke så verst at han var ærlig med Samuel om det og. Thommy steg noen hakk på respekt listen.. Ufyselig personlighet, men han sier ihvertfall det han mener.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 carina?? nei hun skal bli. hun er jo blant de mest ok personene der i huset. 5899946[/snapback] Sorry, men da er du blind. Du kommer til å skifte mening om henne ganske snart, tro meg. 5900627[/snapback] Hehe ka er det nå du har sett? Har på følelsen at hun er hypp på samuel av en eller annen grunn. Ka det væra pga gnikkingen på fredag? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hehe ka er det nå du har sett? Har på følelsen at hun er hypp på samuel av en eller annen grunn. Ka det væra pga gnikkingen på fredag? 5902104[/snapback] Har antagelig sett litt for mye... Grunnen til at jeg er så skeptisk til Carina er at hun flørter med ALLE guttene der inne. Og hun er "enig" og god "venn" med ALLE jentene på tomanns hånd. Men hun snakker gjerne skit om noen... Og når hun får tilstrekkelig oppmerksomhet fra guttene så backer hun momentant. Når de begynner å bli kalde så knepper hun opp et par knapper i blusen, (bokstavlig talt) og begynner med førtingen til hun har deres fulle oppmerksomhet. Dog får hun plusspoeng for at hun selv kaller seg luremus. Selvinnsikt er alltid bra Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ble nesten litt imponert over Thommy i dag da. Han har lest Gabi veldig bra. Ikke så verst at han var ærlig med Samuel om det og. Thommy steg noen hakk på respekt listen.. Ufyselig personlighet, men han sier ihvertfall det han mener.. 5901905[/snapback] Og du tror at hans intensjoner er ærlige? Haha. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ble nesten litt imponert over Thommy i dag da. Han har lest Gabi veldig bra. Ikke så verst at han var ærlig med Samuel om det og. Thommy steg noen hakk på respekt listen.. Ufyselig personlighet, men han sier ihvertfall det han mener.. 5901905[/snapback] Og du tror at hans intensjoner er ærlige? Haha. 5902248[/snapback] Selvsagt ikke, men han er da ærlig, og jeg trur Samuel har godt av å høre sannheten. Om han trur på den er vel en annen sak. Grunnen til at Thommy kjenner Gabi sine egenskaper så godt er at han besitter de samme, bare at Gabi lyver når hun manipulerer, det gjør ikke Thommy.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Vel, problemet med å stemme ut alle de "ekle" blir jo: hva i pokker skal vi da prate om? Det tenker sikkert TVN på også. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hehe ka er det nå du har sett? Har på følelsen at hun er hypp på samuel av en eller annen grunn. Ka det væra pga gnikkingen på fredag? 5902104[/snapback] Har antagelig sett litt for mye... Grunnen til at jeg er så skeptisk til Carina er at hun flørter med ALLE guttene der inne. Og hun er "enig" og god "venn" med ALLE jentene på tomanns hånd. Men hun snakker gjerne skit om noen... Og når hun får tilstrekkelig oppmerksomhet fra guttene så backer hun momentant. Når de begynner å bli kalde så knepper hun opp et par knapper i blusen, (bokstavlig talt) og begynner med førtingen til hun har deres fulle oppmerksomhet. Dog får hun plusspoeng for at hun selv kaller seg luremus. Selvinnsikt er alltid bra 5902160[/snapback] Kan jo være hun bare er flørtete av natur, og får seg et lite sjokk når det blir for mye oppmerksomhet. Hun er jo tross alt ei jente:--D Tror det er lurt å være "venn" med alle, og holde seg unna konflikter. Tror Richard kjører sånn ca samme strategi. Lurt. De må bare passe seg med den baksnakkingen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sorry, men da er du blind. Du kommer til å skifte mening om henne ganske snart, tro meg. 5900627[/snapback] godt mulig, ser bare det som blir vist på tv jeg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg