Arctic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Fullstendig død fest i kveld. Anton er jo på plass... Jentene er fri for sigg, og Linn går rundt å truer med å gå. Hun sier hele tiden "jeg ooooorker ikke" og hun klager til Carina at nesten alle de andre er dumme. Montro hvem hun har blitt påvirket av... Ja, forresten, Richard kysset Jessica :!: Vel, det var egentlig det hele. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeje, når man får tenkt seg om er det kanskje like greit, men det er da 3-4 som burde gå ut før ho.. I det minste skapte hun konflikter.. Linn og Irene bare er der. Dem burde få straff for å være kjedelig. 92% må da være ny rekord, ikke sett så høyt før.. Hun må virkelig være hatet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Det er jo nesten utrolig at de klarer en HEL fest uten å samle seg i små grupper og snakke skit om hverandre, for så å fly på hverandre når begeret renner over, da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeje, når man får tenkt seg om er det kanskje like greit, men det er da 3-4 som burde gå ut før ho.. I det minste skapte hun konflikter.. Linn og Irene bare er der. Dem burde få straff for å være kjedelig. 92% må da være ny rekord, ikke sett så høyt før.. Hun må virkelig være hatet.. 5896604[/snapback] Linn driver også og klager og baksnakker til den store gullmedaljen. Tenke seg til at hun ønsket å bli glamourmodell. Haha. You wish, sier jeg bare. Damen ser ut som en heks uten sminke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Gjør ikke veldig mange damer det da? Syns dere "mobbegjengen" her i tråden er minst like ille egentlig med baksnakking. Det går VELDIG mye på drittslenging om utseendem og hvor teite og dumme disse folkene er. Dere kjenner dem jo ikke. Det lille 1 times utdraget fra en 24-timers dag er sakset veldig nøye sammen for å vise spesielle sider ved alle sammen. Er det virkelig sånn dere holder på i real life også? Endret 10. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jepp. Jenter er slik Men forskjellen på Linn og de andre jentene, er at de er smarte nok til å holde det på et visst nivå fordi de vet at kameraene fanger opp alt. Jeg har forøvrig 24/7-sending på tv, så jeg ser mer enn den sammenklipte biten som varer en time hver dag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har også 24/7 Det jeg ikke liker med Linn er at hu baksnakker alle ekstremt mye, og at hu ser utrolig lite smart ut. Det værste med utseendet hennes er ikke at hu er stygg, men at hu tror hu er glam-modell materiale! Og ja, jenter er slik! Men noen av oss vet å ikke skyte oss selv i foten med pratet vårt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) linn må være noe av det styggeste jeg har sett som tror hun ser kjempebra ut på en stund! også puppene som fosser over bh'en :S Endret 10. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Gabriela politianmeldt for kortsvindel... Morsomt å komme ut til slikt, i tillegg til å være så mislikt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 gabriella kommer nok til og slite ganske voldsomt nå fremover regner jeg med, er stor belastning for psyken når man har blitt fremstillt så negativt som henne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Haha. Morsomt da. Lurer på om det er sant. Hun har jo faktisk betegnet seg selv om datanerd. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Garbriella sa at hun var så jævlig smart osv.. hadde alltid vært så glup osv.. ligget og lest bok med lommelykt om natten osv.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Puh, glad jeg ikke er jente jeg Btw, dere kan lese nettpraten med Gabbi på bb.no nå. Hun svarer helt greit for seg. Hun spiller visst mye counterstrike også. Hun sier bl.a. at hun mistrivdes veldig i huset og det farget humøret hennes veldig til det negative, og at det litt for ofte gikk ut over Samuel. Hun ble faktisk overrasket over hvor negativ hun ble selv etterhvert, siden hun er en glad jente til vanlig. En sånn situasjon der man blir tvunget til å være sammen med en gruppe folk 24 timer i døgnet gjør mye med psyken. Det er ikke bare å stikke seg bort uten at noen kommer og skal "trøste" eller "prate om det". Forhold inne i huset er nesten dødsdømt sa de jo i livesendinga igår. Fordi i den vanlige verden drar man på date, og så diskuterer daten med venner/venninner og sånt før man velger å gå videre. Mens i huset blir det sinnssykt intenst fordi man ikke kan slippe unna den andre personen noensteder. Ang. det med "jævlig smart". Hun sa hun hadde blitt sendt på skole av foreldrene allerede som 3-åring. Det var ikke noe hun valgte selv. Hun sa hun mistet mye av skolelys-tendensene når hun kom i tenårene og begynte å interessere seg for gutter istedet for pugging. Og forresten, når i pokker ble det et skjellsord å være smart og ha tro på seg selv? Pokkers janteloven ødelegger fryktelig mye her i landet. Endret 10. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Counterstrike, ja. Fysj. Visste at hun var sær Hehe. Men hun kunne fint ha dratt ut hvis hun mistrivdes så fælt. Det var ingen som holdt henne tilbake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hun sa hun diskuterte det veldig mye med Malin før hun dro ut, fordi Malin følte veldig mye det samme. Men det var stoltheten som holdt henne der. Hun fullfører alltid ting hun går inn i. Jeg er musiker, og har ofte blitt dissa fordi jeg sier "ja, jeg er flink å spille keyboard". Da er det alltid noen tullinger som begynner å gnåle "åja du tror du er noe liksom, bare fordi du kan spille synth, hæ? hva pokker tror du er bedre enn oss for?"..da svarer jeg ofte bare "Ja, faktisk, jeg tror jeg er noe. Hvis jeg ikke hadde tro på meg selv, hadde jeg aldri turt å gi ut musikken min på plate. Det hadde ingen musikere gjort." Endret 10. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Blir spennende å se kordan samuel takler dette her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg tror han vil få det mye bedre siden han ikke blir holdt nede av Gabbi hele tiden lengre. Bare han kommer over den første kneika med savnet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Gode nyheter. Linn nominert +Thommy, Irene og Anna Poengfordelingen kan man se: her: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1144669035ljdh Det var godt å se at Jessica har begynt å svare Carina sine 2-poengere som hun har fått fra dag 1, med unntak av én gang. Endret 10. april 2006 av Arctic Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Gode nyheter. Linn nominert +Thommy, Irene og Anna Poengfordelingen kan man se: her: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1144669035ljdh Det var godt å se at Jessica har begynt å svare Carina sine 2-poengere som hun har fått fra dag 1, med unntak av én gang. 5899098[/snapback] Så kjekt at Jessica ikke er nominert for en gangs skyld Nå ligger Linn i bare bukse... og blir massert av han Daniel/Danne kisen... Akkurat det jeg hadde lyst å se i dag Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ah, digg nominering nå mangler det bare at thommy må dra på søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg