Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på en ting jeg så på BB for en stund siden. Linn, Gabriella og Tommy satt ute på terassen og pratet. Samuel kommer ut og sier et eller annet til Gabriella og hun snur seg da vekk fra Samuel og biter seg i hånden, hva betyr egentlig det(å bite seg/gape over i hånden altså)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

samuel var så fjern da han var full.. spurte "hva var det igjen?" , "hva betyr det?" osv. rett etter gabbi har forklart det.. han måtte ha drukket så jævlig mye.. pisset på teppet.. haha

btw, den chatten på tvnorge virker jo som bare er oppspinn jo :S

at tvnorge bare sitter å skriver meldinger der.. ingen folk..

Lenke til kommentar

Det betyr nok det samme som "oops" eller "oh shit!", for en av mekanikerne på jobben driver og sniker seg unna ting vi ber han gjøre støtt og stadig, og når man treffer han i gangen gjør han sånn *bite-seg-i-knoken* bevegelse og senker hodet.

Lenke til kommentar
Det betyr nok det samme som "oops" eller "oh shit!", for en av mekanikerne på jobben driver og sniker seg unna ting vi ber han gjøre støtt og stadig, og når man treffer han i gangen gjør han sånn *bite-seg-i-knoken* bevegelse og senker hodet.

5892517[/snapback]

Etter som eg har forståt så betyr det "opps eg har lat vere å gjere noke/oops eg har gjort noke gale"

Men en ting, kommer alt som har skjedd på fredag og lørdag, på episoden i forbindelse med live-sendingen på søndagen?

Lenke til kommentar

Gabriella hadde vært penere om hun ikke hadde vært så sur hele tiden. Måten hun ter seg på er også veldig.. lite grasiøs.. i mine øyne. Dialekten hennes hjelper nok heller ikke på. Carina ser bare konstant dopet ut. Jessica derimot. Hun er søt og pen.

Lenke til kommentar

Æsj, kjæresten sier jeg ligner på Gabriella, både i personlighet og utseende. Greit nok det med utseende, sikkert ment som et kompliment, men personlighet? Dama er jo en bitch til tusen. :hrm:

Jeg var nok en av de 92 % som stemte ja ... tenk å være så jævla falsk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...