Battone Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Utseende på gutter ser ut som det er likt mellom Anton og Danne.. Kan vel være noe om man liker macho, så er det Danne, liker man litt mer feminint så er det Anton.. Eller? Danne er vel Mann mens Anton er gutt, elns?! Uansett, hva skjer i dag på BB, verdt å få med seg? Det er vel torsdagens hendelser som sendes i dag, så skjedde det no på torsdag som er verdt å se på.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 De som har BBlive har jo skrevet litt lenger bak her hva som har skjedd.. så om du kikker får du kanskje en pekepin Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Trist å se at en tråd om big Brother kan vokse seg så stor. 5888522[/snapback] trist at du tar deg tid til å poste her 5889156[/snapback] Alt er trist *kutte seg* Men dere tar kaka Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 når jeg tenker meg om, bør man ikke skrive noe støtende da det står i retningslinjene at man skal ikke skal det.. så får holde det for meg selv.. men jeg foreslår av du lar være å poste her om du ikke liker posten Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Oi, var en morsom episode da.. Om BB har klippet rett, så er jo Gabi skikkelig slem da. Ikke det at Samuel er uskyldig, men makan da. Pingla Samuel gjorde ingenting med det at Gabi lå sammens med Thommy.. Eller jo, han gikk og gråt på skulderen til Carina.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Kult da Samuel flippet helt i confession Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Iflg bb.no ligger de og koser i senga nå, så ting glemmes fort i hodet til Samuel. Når det skal sies er jenta vanvittig vakker da. Endret 8. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Iflg bb.no ligger de og koser i senga nå, så ting glemmes fort i hodet til Samuel.Når det skal sies er jenta vanvittig vakker da. 5890264[/snapback] ELLER IKKE! (men, smaken er som baken..) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er nok bare min svakhet for mørkhårede latina-damer som tar overhånd Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er nok bare min svakhet for mørkhårede latina-damer som tar overhånd 5890293[/snapback] Neida, er egentlig tilhenger av naturlig blonde jenter, men kan se at hun er pen.. Er som nevnt tidligere kun Carina som er penere der inne.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ohh, vi liek mener det samme<3 5887144[/snapback] Mente ikke du at Samuel var så hawt? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er nok bare min svakhet for mørkhårede latina-damer som tar overhånd 5890293[/snapback] Skal faktisk være enig i at Gabbi er ganske pen, spesiellt når hun smiler. Omtrent som en total solformørkelse - Du ser det bare en gang i livet, og det ser ganske bra ut! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 oh, reprisen begynner ikke før 00:35.. kan slappe av litt og henge på forumet litt til jo ;P er det noe artig i dagens/gårsdagen episode ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 fyy faen så full samuel var.. shit.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jupp, episoden i dag var en klassiker... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 altså, tilstanden er tilnærmet lik på fester det er mye fyll på osv.. folk er liksom så "venner" med de som kanskje man ikke liker osv.. hele smørja. blir kvalm egentlig jeg :S Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 fikk flashbacks da jeg så samuel . bad shit å være så drita. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Samuel så ut ikke helt bra ut da han sto alene midt på gulvet med armene rett ned og så tomt ut i luften i ca 5 sek. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hvilke bannlyste scener er det snakk om? Så reprisen i natt og der snakket noen om det på chat'en. Leste også at noen hadde stemt for 1000kr på Gabbi, det er jo helt sinnsykt! :o Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Leste også at noen hadde stemt for 1000kr på Gabbi, det er jo helt sinnsykt! :o 5891536[/snapback] En god investering i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg