phax Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 ... Carina har som vanlig ålt seg etter alt med pikk ... 5881268[/snapback] hm, trodde carina var en av de få som faktisk ikke har hatt seg med noen der inne? litt kåtskap må man jo forvente etter 70 dagers sølibat. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Joda, men hvis hun er så kåt så kan hun vel holde seg til de som faktisk er single. F.eks Danne som er på knærne etter henne. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 hm, trodde carina var en av de få som faktisk ikke har hatt seg med noen der inne? litt kåtskap må man jo forvente etter 70 dagers sølibat. 5883127[/snapback] Det er jo nettopp det som er poenget. Hadde hun gjort alvor av noen tilnærmelser der inne, hadde hun hatt seg hver kveld. Tro meg, Carina er ikke så uskyldig du tror hun er (hvis du trodde det) Muligens er hun bare slik av natur og kan således være unskylt, men i alle tilfeller ser det dårlig ut, og det får hun merke av en nominasjon ganske snart. --- Jessica skulle få svar om den kulen etter en uke. Onsdag eller no. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 kunne være interessant å høre en rangering av deltakerene etter utseende og om man ikke tar hensyn til det.. Her er min. Utseende jenter. 1. Carina 2. Gabriella.. 3. Jessica 4. Anna Delt 5- Irene og Linn Utseende Gutter. 1. Danne 2. Anton 3. Robin 4. Samuel 5. Thommy 6. Richard. Er ikke så flink å dømme utseende på gutter, men har prøvd likevel.. Hvem man liker best uansett kjønn og utseende. (denne er verre, men prøver likevel) 1. Danne 2. Richard 3. Samuel 4. Carina 5. Gabriella 6. Anton 7. Jessica 8. Irene 9. Anna 10. Robin 11. Thommy 12. Linn Hmm, ble egentlig litt overrasket over min egen liste.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Utseende jenter. 1. Carina 2. Jessica 3. Anna 4. Gabriella 5. Irene 6. Linn Utseende Gutter. 1. Anton 2. Robin 3. Danne 4. Richard Delt 5-plass Samuel og Thommy Hvem man liker best uansett kjønn og utseende. 1. Richard 2. Carina 3. Jessica 4. Anton 5. Danne 6. Irene 7. Thommy 8. Robin 9. Samuel 10. Gabriella 11. Anna 12. Linn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Utseende jenter: Carina Jessica Anna Gabriella Irene Linn Utseende Gutter: Anton Robin Danne Thommy Raggar Samuel Var usikker på om Robin eller Danne kom først.. Det samme med Thommy og Raggar også..Men gidder ikke fokusere på det ;p jeg er gutt x] Rangert etter hvordan jeg liker folk: (først = best seff) Danne Jessica Raggar Anton Anna Robin Thommy Irene Linn Samuel Gabriella Endret 7. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ganske interessant.. Ser at vi er veldig enige om Carina, Irene og Linn på utseende, foreløpig ihvertfall.. Må vel ha flere svar før man tar en endelig dom, men er vel ikke tvil om disse 3.. Utseende på gutta ser ut som det er litt tvetydig.. Trenger noen flere jenter for å få et bedre resultat, men Anton vinner nok den om Vero_NiCa er representativ for jenter flest. best likt er vel og litt tvetydig, kan se ut som Ragge vinner, fordi Danne kanskje er litt anonym.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg syns Danne er mye kjekkere enn Anton. Orker ikke lage megaliste, men: Gutter: Danne Max (må ha han med, han er så søt) Anton Jenter: Carina Gabriela/Jessica Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Ser ut at festen tok helt av ja. Gabriella ¤"#¤! klikket vinkel og slengte samuel i veggen nærmest og skrekk en masse. Han så ikke ut til å bry seg og feste vilt og seksuelt med carina og hun blonde silikon damen. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Big Brother blir bare villere og villere! Jenter etter Utseende: Carina Gabriella Jessica Anna Irene Linn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Utseende jenter. 1. Carina 2. Jessica 3. Irene 4. Gabriella 5. Anna (hu ser ut som John Travolta i trynet når hu smiler!!) 6. Linn... Utseende Gutter. 1. Anton 2. Robin 3. Danne 4. Samuel¨ 5. Thommy 6. Richard Hvem jeg liker best varierer utrolig mye men kan prøve.. Jessica Samuel Richard Carina Anton Robin Thommy Danne Anna Irene Gabriella Linn Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Utseende jenter.1. Carina 2. Jessica 3. Anna 4. Irene 5. Gabriella 6. Linn Utseende Gutter. 1. Danne 2. Anton 3.Robin 4. Richard Delt 5-plass Samuel og Thommy Hvem man liker best uansett kjønn og utseende. 1. Richard 2. Carina 3. Jessica 4. Anton 5. Danne 6. Irene 7. Thommy 8. Robin 9. Samuel 10. Gabriella 11. Anna 12. Linn 5885327[/snapback] Ohh, vi liek mener det samme<3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hva er det med Samuel og Gabbi egentlig? Ene dagen er hun skikkelig grinete og vil ikke at han skal ta på henne. Så ligger de plutselig i senga og jokker. Så er de uvenner, så jokker de neste kveld igjen. Hø?! Det er jo greit, det skjer MYYYYYE der inne som vi ikke ser på den korte timen TV-sendinga foregår, men likevel.. "Samuel og Gabriela ligger i en seng på det andre soverommet. Dynen beveger seg rytmisk og stønning kan høres svakt." Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ^^Hehe, ja jeg tenkte akkurat det samme. Det er vel Gabriella som styrer hele showet. Gabriella føler for å være sur, det går utover Samuel, hun føler for litt sex, han stiller opp, hun føler for å rakke ned på noen, hun sakker ned på Samuel. Hun vil bestemme hvem han skal være i lag med, men omgår hvem hun vil selv. Viss ikke Samuel sier i fra snart, så må han bare bli herjet med. Han må skjerpe seg, håper han skjønner det snart! Men forhåpentligvis blir GabbiSkabbi stemt ut i morgen<3 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jaa, ut med gabbi ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Pff, vi vet jo alle at den som blir utstemt er den vi bryr oss minst om. F.eks. Thommy. Så får de ekle herje videre ei uke til. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Trist å se at en tråd om big Brother kan vokse seg så stor. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Trist å se at en tråd om big Brother kan vokse seg så stor. 5888522[/snapback] Hvorfor skriver du her da, du bidrar jo? Dork. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Trist å se at en tråd om big Brother kan vokse seg så stor. 5888522[/snapback] trist at du tar deg tid til å poste her Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har ikke sett så mye på BB men men... Jenter: Gabriella Carina Jessica Anna Irene Linn Gutter: Anton Danne Robin De andre gidder ikke jeg å nevne engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg