bortevekk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Må nesten følge med i år tror jeg, og se hvordan om det utvikler seg et trekantdrama mellom svenske Angelicka, Norske Kristian og svensk Anton:) Husker ikke hva de heter, men hun med mørke håret(malin??) og hun med små pupper som hele tiden går i hipsters og uggs irriterer meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 jentene som bestemmer hvem som får bli der, og utifra de jentene som er der inne så ja.. skulle da virkelig tro det! 5533578[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fordi de har lyst på tizz Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 "tiss" er vel ikke riktig ord når det er snakk om store verktøy, er det vel? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hva skal man med 35cm? Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alkohol og nakne mennesker. Hey, I'm in. Håper bare de flytter streken enda noen meter til venstre. 5490285[/snapback] Hvilken strek? Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Må nesten følge med i år tror jeg, og se hvordan om det utvikler seg et trekantdrama mellom svenske Angelicka, Norske Kristian og svensk Anton:) Husker ikke hva de heter, men hun med mørke håret(malin??) og hun med små pupper som hele tiden går i hipsters og uggs irriterer meg 5533816[/snapback] Hanne, hva er hipsters og uggs, om du kunne forklare det? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Må nesten følge med i år tror jeg, og se hvordan om det utvikler seg et trekantdrama mellom svenske Angelicka, Norske Kristian og svensk Anton:) Husker ikke hva de heter, men hun med mørke håret(malin??) og hun med små pupper som hele tiden går i hipsters og uggs irriterer meg 5533816[/snapback] Hanne, hva er hipsters og uggs, om du kunne forklare det? 5534581[/snapback] støvler trur jeg Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hvorfor? 5533843[/snapback] vel du så vel reaksjonen på barbie når han sa at han var velutrusta? shallow girls care about shallow things Hva skal man med 35cm? 5534483[/snapback] del det tallet på to så har du vel ca riktig mål tipper jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) vel du så vel reaksjonen på barbie når han sa at han var velutrusta? shallow girls care about shallow things Får håpe for hennes skyld at hun kun er "shallow" i væremåten og ikke fysiologisk. del det tallet på to så har du vel ca riktig mål tipper jeg. Dele på 2, hvorfor? Endret 1. februar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Må nesten følge med i år tror jeg, og se hvordan om det utvikler seg et trekantdrama mellom svenske Angelicka, Norske Kristian og svensk Anton:) Husker ikke hva de heter, men hun med mørke håret(malin??) og hun med små pupper som hele tiden går i hipsters og uggs irriterer meg 5533816[/snapback] Hanne, hva er hipsters og uggs, om du kunne forklare det? 5534581[/snapback] UGGS Hipsters Got it? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Enig med Hanne her. Hun Malin har en holdning som om hun var dronning over alle(med den grimme Moskva-hatten sin), og hun Jessica har mye attitude som kan bli slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fordi de har lyst på tizz 5534286[/snapback] LOL! :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dele på 2, hvorfor? 5534621[/snapback] fordi jeg tipper han skrøt rimelig heftig på seg når han sa at han hadde 35cm kølle. da har han isåfall målt ifra rævhullet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle jenter blir kjempe imponert når gutter forteller om strl sin. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Alle jenter blir kjempe imponert når gutter forteller om strl sin. 5536363[/snapback] Blir du imponert da? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Etter å ha sett en halv episode av BB06 så må jeg bare beundre produsentene, tenk å samle så mye slakt under samme tak... Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Big Brother er så inni granskauen oppbrukt. Fatter ikke at folk gidder å se på det i det hele tatt. Makan til søppel-tv skal du lete rimelig lenge etter. Deltagerne i Big Brother er attentionwh0res, alle som en. De røyker, drikker og puler. Oppfører seg som dyr. Jeg vil gå så langt som å si at folk som melder seg på Big Brother er noen fordømte tapere. Første sesong var lissom greit nok, det var nytt, det var spennende. Søppel-tv på sitt verste, ja, men i allerfall en smule interessant. Men nå har vi sett dette nok ganger. Og sticky om BB06? Dream on. Endret 1. februar 2006 av Riggs Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Vero_NiCa, hva er det ? x] Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hehe, kjenner faktisk Angelica. Hun fikk t.o.m. en stor ufo bamse jeg vant på Lissberg, når vi var der. Dette var riktignok før hun fikk silikonpupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg