phax Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jessica og Robin skal gifte seg på lørdag. 5878660[/snapback] hæhæhæ :!: 1.april kommer litt sent i år altså! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hehe. Det er ikke sikkert at de er seriøse da. men det var det de avtalte da de lå i sengen på en reklamesnutt TVN viste. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Husk at BB begynner klokken 19:00 i dag, altså om et øyeblikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Pfff. Vi skal nok se at Robin blir stemt ut på søndag, så kommer en ny hunky boy inn i huset som Jessica kaster seg over og har det jätteroligt med. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan jo ikke seriøst mene at man skal sende ut noen før Gabbi?? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gabbi er ei røy, der er jeg enig, men synes faktisk at Thommy bør ryke før Gabbi, men er ganske sikker på at det er Gabbi som ryker til søndan. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 thommy virker egentlig som en ganske oppegående kar, han bare menger seg med feil folk. gabbi er rett og slett ond. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Sitter å følger med på viking/karaoke festen i kveld. Så langt er det kjempefin stemning, men kvelden er ennå ung... Selv Gabbi er i godt humør, og Linn hadde vistnok vært og bedt Jessica om unnskyldning. Så kan man jo lure på hvorfor Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg syns Gabby er artig jeg. Håper Robin ryker. Urk for en ekkel og slesk type. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gabby SKAL ut.. jeg skal slutte å se på BB om hun ikke går ut. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Har du bblive? 5880311[/snapback] Jepp! Nå er det forøvrig full forsoning mellom Jess og Linn Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Lite sjalusidrama på gang mellom Robin, Jessica og Carina. Carina har som vanlig ålt seg etter alt med pikk, og dermed også Robin. Han viste ikke nok motstand, spesiellt i kveld... Dette fikk Jessica til å se rødt. Så hun gikk i X-room for å sove - alene. Hun sovnet i badstuen full, men ble reddet ut av Robin noe senere. Pga av det som skjedde gikk Danne, Anna og Richard for å snakke med Robin angående flørtingen med Carina. Robin fikk kort sagt beskjed om å behandle Jessica pent, ellers så gikk det med han som med Muffe... (Richard var veldig klar på dette, hehe) Robin på sin side sier han mente ikke å såre Jessica, og han er veldig glad i henne. Han fikk seg i alle tilfeller en tankevekker i kveld. Tror faktisk jeg lar tvilen komme han til gode denne gang, men en gang til... Irene og Anna pratet også, og Irene sa hun hadde sagt til Carina at det så jævlig dumt ut slik hun drev på med guttene. Er det forresten noen som husker alt bråket Carina laget da Anton hadde kysset Wenche på kinnet? Hvilken ironi... Og ellers da? Vi har fått bevist at Gabbi ikke kan synge på noen som helst måte. Gabbi og Thommy har vistnok hatt en slags sexuell aktivitet i boblebadet - når Boo satt der (ikke bekreftet). Anna og Boo har kysset. Anna ble forbannet på Thommy. Samuel pisset på gulvet forran peisen, Gabbi slo til Samuel, og Samuel slo soveromsdøra i stykker. Akkurat NUH har Irene, Samuel og Carina matkrig. That's all folks! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 OMFG Da er det noe å glede seg til imorgen....eller lørdag? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Kan bli endel action på lørdag ja! Etter jeg rapportere sist, ble også en toppløs Anna med på matkrigen. Og så har Gabbi kjeftet på Samuel ca 3316705 ganger, deretter så gikk hun å la seg i senga med Thommy... Dette så Samuel som da brøt sammen i tårer på servicerommet. Carina og Irene trøstet han og ba han ta til vett. Har forøvrig fått bekreftet at Gabbi hadde tatt Thommy på kuken i boblebadet tidligere på kvelden. Endret 7. april 2006 av Arctic Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Blir det action på Boo eller? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Virket som Anna var LITT hypp på kewken til Boo ja Boo virket som en kul fy forresten Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ble ikke noe mer enn det kysset nei. Men det er vel ille nok dit han skal... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Boo er forøvrig ganske flink til å synge. Han kan i hvert fall mange r&b-sanger. Jeg har også merket at Robin er litt ute etter Carina/visa versa. Gabbi må ut. Håper Samuel snart tar til vett. Noen som har hørt noe mer om kulen til Jessica? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg