Goliath Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jessica er så jævli kul..kanskje hun flipper om i huset av kulheten.. "Yes, its a laughing matter" Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er det bare jeg som ikke liker Jessica? "Hun er seg selv 100%", hjelper lite for meg når hun er som hun er ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ikke så kjempeglad i jessica, men i lys av gabby og linn er hun er engel! de irriterer skrotten av meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg liker Jessica. Rett frem, her er jeg-jente. Men kan bli litt mye av og til. Spes det med tatiana og robin-styret. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har gode nyheter! Det kan se ut som Samuel er back in business! Han tok helt av nå nettopp med Jessica, Anna og Carina, og tildels Danne, Richard og Robin. De feirer "midtsommer" på uteplassen med god drikke og svenske slagere. Gabbi og Linn surnert følgelig ytterligere til og forlot området. Men nå får vel Samuel pryl på kammerset etterpå... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jessica fant kul i brystet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jessica er så jævli kul..kanskje hun flipper om i huset av kulheten.. "Yes, its a laughing matter" 5865690[/snapback] Og da quoter jeg meg selv etter Stines "nyhet"... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ser ikke hva som er morsomt med at Jessica har funnet en kul i brystet. Kreft er ikke noe å le av. Forøvrig trodde jeg at Samuel hadde valgt Skabbi siden de nettopp klemte hverandre og dessuten drev og styrte på i sengen i går kveld. Men hvem vet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jessica fant kul i brystet 5866854[/snapback] Ja, jeg så det. Men mener å huske at Jessica har nevnt hun brukte å få slike kuler som kom å gikk, antageligvis når hun hadde mens, og det har hun jo nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er det bare jeg som ikke liker Jessica? "Hun er seg selv 100%", hjelper lite for meg når hun er som hun er ... 5865834[/snapback] For å være helt ærlig så takler eg ikke det kvinnefolket. Gabbi er like idiot på en halt annen måte. Var faktisk svært mange der inne som provoserer meg. boo og richard virker greie. Samuel er en kjerring som lar seg bli overkjørt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er det bare jeg som ikke liker Jessica? "Hun er seg selv 100%", hjelper lite for meg når hun er som hun er ... 5865834[/snapback] For å være helt ærlig så takler eg ikke det kvinnefolket. Gabbi er like idiot på en halt annen måte. Var faktisk svært mange der inne som provoserer meg. boo og richard virker greie. Samuel er en kjerring som lar seg bli overkjørt. 5870206[/snapback] Helt enig, foruten at jeg til tider kan bli litt lei Ragge, men ikke på langt nær så lei som jeg er av visse andre.. Boo virker som den mest oppegående der inne, det sier vel kanskje litt om nivået på årets deltakere.. Jeg har egentlig en følelse at Gabi er helt kul på utsiden, men er preget av huset og Samuel.. Hu prøvde å spille et spill men ble fanget i det selv og sliter med å rette opp i et par feil hun har gjort der inne. Du kan se at hu sliter psykisk der inne. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det har opptått et problem for Richard. Bilen hans heter Gabriella. Her må det døpes om. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det har opptått et problem for Richard. Bilen hans heter Gabriella. Her må det døpes om. 5874212[/snapback] Ja, det kom som et sjokk... Men hvilken gråtesymfoni det var i dag da.. hmm Men tilbake til Gabriella. Hun ber dem oppføre seg voksent, men kan ikke si at hun gjør det selv da.. Til tider virker det som hun skal vise frem makten hun har over Samuel. Oppførselen minner meg om 7. klasse da man gikk på ungdomsdisco, da fantes det bestandig noen som oppførte seg slik.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Boo virker som den mest oppegående der inne, det sier vel kanskje litt om nivået på årets deltakere.. Det er vel plukket ut på "litt" andre villkår i norge&sverige enn i thailand ;P _________________________________________________________________ I går svarte hun ifølge svenske Aftonbladet ja da «Big Brother»-kjæresten Robin (21) gikk ned på kne og fridde. Hvor alvorlig ment frieriet er, er usikkert. Robin er den tredje «Big Brother»-beboeren Jessica har innledet forhold til i løpet av de 69 dagene innspillingen har vart. Skulle det imidlertid vise seg at kjærligheten mellom de to er ekte, utelukker ikke den svenske prosjektlederen at det kan bli aktuelt å arrangere bryllup i huset Endret 6. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ^^Kan bli spennende. Men syns neste Jessica utsetter seg selv for litt rare ting. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Begynner å hate Gabriella. Synes litt synd på Samuel til tider.. Misliker også Thommy ganske mye.. Gårsdagens episode var ganske bra! Lo opptil flere ganger av den.. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er det noken slags mulighet for å få sett bigbrotherepisoder en ikkje har fått med seg? Fikk ikkje med meg verken gårsdagens eller reprisen av gårsdagens. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gårsdagens episode var ganske bra! Lo opptil flere ganger av den.. Artig episode det ja! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Er det noken slags mulighet for å få sett bigbrotherepisoder en ikkje har fått med seg? Fikk ikkje med meg verken gårsdagens eller reprisen av gårsdagens. 5877935[/snapback] Ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jessica og Robin skal gifte seg på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg