Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gode nyheter! Det kan se ut som Samuel er back in business! Han tok helt av nå nettopp med Jessica, Anna og Carina, og tildels Danne, Richard og Robin. De feirer "midtsommer" på uteplassen med god drikke og svenske slagere. Gabbi og Linn surnert følgelig ytterligere til og forlot området.

Men nå får vel Samuel pryl på kammerset etterpå... :hrm:

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke liker Jessica? "Hun er seg selv 100%", hjelper lite for meg når hun er som hun er ...

5865834[/snapback]

For å være helt ærlig så takler eg ikke det kvinnefolket. Gabbi er like idiot på en halt annen måte. Var faktisk svært mange der inne som provoserer meg. boo og richard virker greie. Samuel er en kjerring som lar seg bli overkjørt.
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke liker Jessica? "Hun er seg selv 100%", hjelper lite for meg når hun er som hun er ...

5865834[/snapback]

For å være helt ærlig så takler eg ikke det kvinnefolket. Gabbi er like idiot på en halt annen måte. Var faktisk svært mange der inne som provoserer meg. boo og richard virker greie. Samuel er en kjerring som lar seg bli overkjørt.

5870206[/snapback]

Helt enig, foruten at jeg til tider kan bli litt lei Ragge, men ikke på langt nær så lei som jeg er av visse andre.. Boo virker som den mest oppegående der inne, det sier vel kanskje litt om nivået på årets deltakere.. :roll:

Jeg har egentlig en følelse at Gabi er helt kul på utsiden, men er preget av huset og Samuel.. Hu prøvde å spille et spill men ble fanget i det selv og sliter med å rette opp i et par feil hun har gjort der inne. Du kan se at hu sliter psykisk der inne.

Lenke til kommentar
Det har opptått et problem for Richard. Bilen hans heter Gabriella.  :cry:  Her må det døpes om.

5874212[/snapback]

Ja, det kom som et sjokk... :confused:

Men hvilken gråtesymfoni det var i dag da.. hmm

Men tilbake til Gabriella. Hun ber dem oppføre seg voksent, men kan ikke si at hun gjør det selv da.. Til tider virker det som hun skal vise frem makten hun har over Samuel. Oppførselen minner meg om 7. klasse da man gikk på ungdomsdisco, da fantes det bestandig noen som oppførte seg slik..

Lenke til kommentar
Boo virker som den mest oppegående der inne, det sier vel kanskje litt om nivået på årets deltakere..

Det er vel plukket ut på "litt" andre villkår i norge&sverige enn i thailand ;P

I går svarte hun ifølge svenske Aftonbladet ja da «Big Brother»-kjæresten Robin (21) gikk ned på kne og fridde.

Hvor alvorlig ment frieriet er, er usikkert. Robin er den tredje «Big Brother»-beboeren Jessica har innledet forhold til i løpet av de 69 dagene innspillingen har vart.

Skulle det imidlertid vise seg at kjærligheten mellom de to er ekte, utelukker ikke den svenske prosjektlederen at det kan bli aktuelt å arrangere bryllup i huset

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...