Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kanskje hun bare faller for feil typer? 5861714[/snapback] Ja det har hun jo sagt, OG bevist da hun var i "lag" med Muffe Nå sa riktignok Jessica at Muffe var den rake motsetningen til hvem hun vanligvis falt for. Hun likte utpregete bad guys, og hun så på Muffe som the good guy. Men jeg tror faktisk at Robin har ekte følelser for Jessica. Jeg tviler sterkt på at han klarer og spille at han er glad i Jessica hvis han ikke er det. Han har heller ikke sagt et vondt ord om henne til noen andre så langt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Virker som om det har klikke for Gabriella.. hehe.. Hun skjønner ikke hvorfor Therese ble stemt ut Åh..gull fra Linn; "Håper dere blir like triste når jeg går ut!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Uff, dagens episode fikk jeg virkelig vondt av å se. Glad jeg ikke er i det galehuset. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 VETTUMEGVA. Stakkars lille samuel, blir styrt av den kjerringa. Nå må han skjerp seg. Makan til tøffelhelt:-( Carina og Richard er smarte, holder seg unna diskusjoner. Go Go Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Synd i Samuel da han satt i confession i dag. Gabby er så jævla ego. Diskusjonen mellom Linn og Jessica idag var berre dum. Det var et sørgelig forsøk Linn hadde for å vinne diskusjonen. Viser berre kor patetisk ho egentlig er. Å på stå at Jessica prøver å stikke av fra en diskusjon. Jessica er den ærligste personen som er der inne og som vil snakke om det som er å snakke om. De var jo faktisk Linn som ikkje ville diskutere mer og som reiste seg fra bordet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Var moro da Linn liksom skulle være så sinnsykt saklig og "moden". Hun er bare bitter fordi therese har gått ut... Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Var moro da Linn liksom skulle være så sinnsykt saklig og "moden". Hun er bare bitter fordi therese har gått ut... 5862668[/snapback] Å vere bitter har hun selvfølgelig lov til(hadde sikkert eg og vert om det var en eg kjente godt), men hvorfor la det gå ut over stakkars Jessica? Endret 3. april 2006 av blaster88 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men hva så vi HEEELT på slutten tro? Joda..vill jokking i senga til Samuel og Gabbi. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, mista litt av "syns synd i følelsen" ovenfor Samuel da. Men for all del kem hadde vel sagt nei takk? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men for all del kem hadde vel sagt nei takk? 5862833[/snapback] Et menneske med moral og selvbeherskelse/selvrespekt? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men for all del kem hadde vel sagt nei takk? 5862833[/snapback] Et menneske med moral og selvbeherskelse/selvrespekt? 5862894[/snapback] ehhh, Fa*n da. Mangler kanskje litt selvrespekt eg da Men om man tenker tilbake ka Samuel har gjort i huset så kan en vel ikkje akkurat bli overrasket over sengekosen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Var moro da Linn liksom skulle være så sinnsykt saklig og "moden". Hun er bare bitter fordi therese har gått ut... 5862668[/snapback] Å vere bitter har hun selvfølgelig lov til(hadde sikkert eg og vert om det var en eg kjente godt), men hvorfor la det gå ut over stakkars Jessica? 5862747[/snapback] Er vel ikke akkurat "stakkars" Jessica. Men den diskusjonen hadde kanskje en sammenheng med dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...dpost&p=5826123 Så hvis hensikten var å provosere Jessica slik at hun slo, så gikk jo det prosjektet til helvete. Jeg så hele den diskusjonen i går, og Jessica var ganske høylytt som vanlig, men hun har lært seg og kontrollere hennes største ulempe - hennes temperament. Var seriøst litt redd for at Jess skulle gi Linn en rak høyre, men på slutten så var det antagelig Linn som var mest sint. -- Og ja, det var Samuel og Gabbi i samme seng vi så på slutten. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Var moro da Linn liksom skulle være så sinnsykt saklig og "moden". Hun er bare bitter fordi therese har gått ut... 5862668[/snapback] Å vere bitter har hun selvfølgelig lov til(hadde sikkert eg og vert om det var en eg kjente godt), men hvorfor la det gå ut over stakkars Jessica? 5862747[/snapback] Er vel ikke akkurat "stakkars" Jessica. 5862969[/snapback] Selvfølgelig er det stakkars Jessica. Digger den dama! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Selvfølgelig er det stakkars Jessica. Digger den dama! 5863018[/snapback] Hehe, det gjør jeg og. Men hun har bein i nesa, og det hun har fått av motgang har bare gjort henne sterkere og mer bevist på sine brister. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Må vel si meg enig med Gabriella når det kommer til Samuel.. Han "leker" med Jessica når han vet hvor meget Jessica og Gabiella misliker hverandre. Samuel er en pusling som ikke tør å stå for sine meninger.. Det som er problemet her er at Gabriella ikke kan prate med Samuel, av frykt for at han skal si det til Jessica, for deretter at det skal bli brukt i mot henne.. "Stakkars" Samuel må vel være en av de enklere menneskene der inne.. Veldig lite komplisert person egentlig. Han er som en hund, ser han noe han kan "jukke" mot så gjør han det. Hadde litt respekt for ham tidligere, men makan til svak person vi har sett de senere ukene.. Endret 3. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Må vel si meg enig med Gabriella når det kommer til Samuel.. Han "leker" med Jessica når han vet hvor meget Jessica og Gabiella misliker hverandre.Samuel er en pusling som ikke tør å stå for sine meninger.. Det som er problemet her er at Gabriella ikke kan prate med Samuel, av frykt for at han skal si det til Jessica, for deretter at det skal bli brukt i mot henne.. "Stakkars" Samuel må vel være en av de enklere menneskene der inne.. Veldig lite komplisert person egentlig. Han er som en hund, ser han noe han kan "jukke" mot så gjør han det. Hadde litt respekt for ham tidligere, men makan til svak person vi har sett de senere ukene.. 5864111[/snapback] Samuel og Jessica ble kjent med kverandre og har vert i huset lenge før Gabby kom inn i bildet i det hele tatt. Hvorfor hadde han da så masse kontakt med Jessica? Jo fordi han liker Jessica som person. Samuel, muffe, Jessica Rickhard hadde jo "La Familia" og dette var lenge før noken hadde hørt om Gabby. Så at han ikkje vil kutte ut Jessica er for meg forståelig. Samuel er in løøøøv, hehe. Det at Samuel ikkje lar seg overkjøre fullstendig, blant annet ved at han konfronterer Gabriella med det hun har sagt og argumenterer mot henne, betyr jo nettopp at han ikkje er en svak person. Det at en utvikler spesielle følelser for en person gjer jo som regel til at en endrer veremåten ovenfor personen. I mine auge er det Gabriella som har utnyttet dette og manipulerer og leker med Samuel, mens hun egentlig vil ha Tommy. Regner med Samuel snart gir opp Gabby. Viss ikkje trur eg han har har problem med å tolke signal. Edit:Leif Endret 3. april 2006 av blaster88 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nye spydigheter fra Gabbi & co: "Samuel kommer förbi och kysser Gabriela och går in. - Det där var en markering, det var så extremt tydligt, säger Thommy. - Ja, det var det verkligen, säger både Linn och Irene. - Nu börjar det bli patetiskt, säger Gabriela" http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1144104334vxga Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det virkelige spørsmålet er: Hvorfor bryr VI oss. Hehe. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe, ja det kan du si. Hjernevasking? Anyways, her har dere verdens dårligste Sprite reklame (fritt sitert) Ny Sprite! Nå med ekstra syrlig smak! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg synes synd i Samuel, fordi han ikke greier å se hvor dumt det hele med Gabriella er. Samuel er som Jessica, en ærlig og redelig person. Han forelsket seg desverre i feil jente. Gabriella er en manipulerende kjærring som prøver å kontrollere Samuel i hver eneste lille vending. Samtidig så vil hun egentlig ikke ha han, men det tør hun ikke si rett ut. I stedet prøver hun å bryte Samuel ned mentalt og la han tro at alt er hans skyld. At Samuel ikke vil bryte med Jessica, er fullt forståelig. De var jo venner før Skabbi kom inn. Det hele bunner mye i at Skabbi er en usikker liten drittunge som må få alle over på sin side fordi hun er livredd for Jessica. At de ikke forstår hvorfor Therese gikk ut, er jo helt utrolig i seg selv. ALLE utenfor huset visste at Therese kom til å gå. Noen ganger virker det som om tøsene i huset har glemt at vi kan se alt på TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg