darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det hun prøver på, er å få han til å tro at han gjør noe galt, slik at hun har en grunn til å "dumpe" han til fordel for EKLE Tommy. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det hun prøver på, er å få han til å tro at han gjør noe galt, slik at hun har en grunn til å "dumpe" han til fordel for EKLE Tommy. 5859104[/snapback] Ja, det er godt mulig. For rett etter konfrontasjonen mellom Gabby og Samuel søkte hun "trøst" hos Tommy. Eg synst ikkje Tommy er så værst eg. Litt "laid back" type. Endret 3. april 2006 av blaster88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men nå er jo heldigvis Gabby nominert; kanskje vi kan få tilbake morsomme Samuel da... hvis hun forsvinner.. og det tror jeg hun gjør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Beklager dobbelt-post; kan noen slette? Endret 3. april 2006 av Slettet+546574 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Samuel hadde seg førvrig nesten med DANIEL, ikke Danne. 5858700[/snapback] Altså, når begge Danielene var der inne, gikk Danne omhverandre.. men for all del, gjerne flisespikk.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article600468.ece hæhæ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Skulle gjort seg om "godklumpen" Richard ble utvist for å ha lagd sats. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Helt utrolig bra, "alle" i huset flekka rumpe til Thailenderne live på cam :!: Lenke til kommentar
............... Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Helt utrolig bra, "alle" i huset flekka rumpe til Thailenderne live på cam :!: 5860898[/snapback] hehe veit.. konge Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Håper Robin går ut! 5860926[/snapback] Ja, det hadde vært morro å se hvem eller hva Jessica hadde hoppet på om han gikk ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Håper Robin går ut! 5860926[/snapback] Ja, det hadde vært morro å se hvem eller hva Jessica hadde hoppet på om han gikk ut. 5860974[/snapback] Jessica hadde ikke hoppet på noen av de andre i huset. Hun klarte fint å holde seg unna de andre før Robin kom inn. Grunnen til at jeg ikke liker Tommy er fordi: * Han tror han eier hele huset * Han prøver å få de andre til å virke dummere/drite ut andre * Han ser stygg ut, men tror han har SÅ drag på damene * Han er en dårlig taper * Han er sleip som en slimål Mulig jeg har fått med meg dette bare fordi jeg har bigbrotherkanalen 24/7. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Håper Robin går ut! 5860926[/snapback] Ja, det hadde vært morro å se hvem eller hva Jessica hadde hoppet på om han gikk ut. 5860974[/snapback] Det var Robin som hoppet på henne. Han kom inn og ødela alt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Så live i går fra 24.00 til 00.30 ca. Å da fikk eg virkelig sjå Gabrielle i sitt ess. Ho seier at ho ikkje takler at Samuel er med i "sirkuset", men det som Samuel ikkje liker med ho, må han bare godta. Ho kan ikkje skjønne at ting med ho er et problem for han, men han må da selvfølgelig skjønne at ho har et problem med at han henger med Jessica. Det hun egentlig prøver er vel å få Samuel med i sladrekjerring-gjengen. Utrulig så manipulerende og egoistisk den dama er. Her er forøvrig et BigBrother refferat, av det som kanskje(forhåpentligvis) er slutten for Gabriella sitt manipulerende forhold til Samuel. Håper han driter i henne og blir gode gamle Samuel, med den sjuke humoren. :!: 5858915[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Gabbi var så gjennomført ond og maktsyk i går at hun toppet alle sine tidligere krumspring, og det sier ikke lite. Jeg så live hele kvelden, og allerede på direktesendingen begynte hun å idiotforklare oss seerene for at vi hadde stemt ut Therese. Dessuten så tok hun en Bush spesial mot Samuel: - Det finns bara svart eller vitt, allt eller inget, antingen är du med mig eller mot mig, säger Gabbi - Det låter ju helt absurt, säger Samuel. Absurd var vel rette ordet ja. Det er så godt hun er nominert nå, og jeg håper bare at BB "tør" og sende henne ut. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det var Robin som hoppet på henne. Han kom inn og ødela alt. 5861399[/snapback] Ødela hva? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det var Robin som hoppet på henne. Han kom inn og ødela alt. 5861399[/snapback] Ødela hva? 5861450[/snapback] Ødela for Jessica. Først Tatiana og så han. Hun hadde to knalluker, alle likte henne. Så kom dårlig selskap. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ødela for Jessica. Først Tatiana og så han. Hun hadde to knalluker, alle likte henne. Så kom dårlig selskap. 5861603[/snapback] Kan være enig at det ble litt mye av det gode med Tatiana, men nå er jo Jessica bare glad hele tiden. Hun lar seg ikke lenger påvirke negativt av Gabbi. Hun er bare helskjønn nå, synes jeg da Et bilde sier vel mer enn tusen ord, og her et fra i ettermiddag når de hadde kontakt med Thailand og Anton: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1144078657nuqk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg synes Jessica er et veldig sjarmerende vesen. Bra at hun har noen å dele tiden sammen med, men Robin virker ikke som han er interessert i noe annet enn sex. Kanskje hun bare faller for feil typer? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg og syns Jessica er en veldig sjarmerende person, men jeg vet ikke om jeg hadde greid å forholde meg til henne i virkeligheten:-S Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Grunnen til at jeg ikke liker Tommy er fordi: * Han tror han eier hele huset * Han prøver å få de andre til å virke dummere/drite ut andre * Han ser stygg ut, men tror han har SÅ drag på damene * Han er en dårlig taper * Han er sleip som en slimål Mulig jeg har fått med meg dette bare fordi jeg har bigbrotherkanalen 24/7. 5861374[/snapback] Du glemte å legge til at han mener det er status for gutter å ligge med 400, mens jenter vil bare bli sett på som løse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg