Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Javel, så han har ingen rett til å si sin mening. Er på tide å innse at det er et spill og at man kan gjøre akkurat hva man vil..

Mener å huske at Gabriela ikke helt gjorde alt hva Jessica mente hu skulle gjøre da..

5855826[/snapback]

Hun var ironisk da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville ha ventet til kveldens utsteming var over... Vil du ha sex og humor eller baksnakking og surmuling, så avgjøres det i kveld.

5856108[/snapback]

Ja det har du rett i... Therese må ut, kanskje forlater Linn BB frivillig da og BB blir verdt å se på...

Lenke til kommentar

stusser litt over kommentaren fra en av programlederene som sa at Jessica hadde satt ny rekord i sexpartnere. Samuel har jo hatt like mange

Jessica:

- Muffe

- Samuel

- Robin

Samuel:

- Malin

- Jessica

- Gabby

(og nesten Danne som gikk ut :p)

--------------------------------------------------

Syntes vi bør få en poll på hvem vi tror vinner jeg! :)

Lenke til kommentar
stusser litt over kommentaren fra en av programlederene som sa at Jessica hadde satt ny rekord i sexpartnere. Samuel har jo hatt like mange

Jessica:

- Muffe

- Samuel

- Robin

Samuel:

- Malin

- Jessica

- Gabby

(og nesten Danne som gikk ut :p)

--------------------------------------------------

Syntes vi bør få en poll på hvem vi tror vinner jeg! :)

5858274[/snapback]

Hadde ikke Jessica hatt seg med Sami (han norske som gikk ut?

Kan hende jeg har misforstått..

:huh:

Lenke til kommentar

Nei, Jessica hadde seg på kødd med Samuel. Samuel hadde seg førvrig nesten med DANIEL, ikke Danne.

Linn bør rulle inn puppa. Hun sa senest for et par dager siden at hun egentlig ikke hadde noe store problemer med Jessica. At hun nå driver og konspirerer med Gabriella er bare for dumt. Hun greier seg tydeligvis ikke alene, bare MÅ ha noen å koke sammen med.

Lenke til kommentar

Så live i går fra 24.00 til 00.30 ca.

Å da fikk eg virkelig sjå Gabrielle i sitt ess. Ho seier at ho ikkje takler at Samuel er med i "sirkuset", men det som Samuel ikkje liker med ho, må han bare godta.

Ho kan ikkje skjønne at ting med ho er et problem for han, men han må da selvfølgelig skjønne at ho har et problem med at han henger med Jessica.

Det hun egentlig prøver er vel å få Samuel med i sladrekjerring-gjengen. Utrulig så manipulerende og egoistisk den dama er.

Her er forøvrig et BigBrother refferat, av det som kanskje(forhåpentligvis) er slutten for Gabriella sitt manipulerende forhold til Samuel.

Håper han driter i henne og blir gode gamle Samuel, med den sjuke humoren. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...