Arctic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 En god gammeldags trekant er vel ikke utroskap Men det kommer aldri til å skje med Boo. Han fikk dårlig samvittighet for han tok en øl til maten i dag... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 BOO?!?!? :!: Jeg ler meg i hjel! Btw: hva var det Jessica feiret? Hun kosa seg med Robin, BB-mannen sa at Jessica hadde sin egen måte å feire på. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Btw: hva var det Jessica feiret? Hun kosa seg med Robin, BB-mannen sa at Jessica hadde sin egen måte å feire på. 5846773[/snapback] Hva, hvor, når? Anyway, eneste hun feier er vel at hun er forelsket, og tar for seg av livest goder Så forresten "jessica & robin censored doggystyle" nettopp. Og for de som har sett/hørt den, så er det vel en almen enighet hvem den største pervoen er Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Btw: hva var det Jessica feiret? Hun kosa seg med Robin, BB-mannen sa at Jessica hadde sin egen måte å feire på. 5846773[/snapback] Hva, hvor, når? Anyway, eneste hun feier er vel at hun er forelsket, og tar for seg av livest goder Så forresten "jessica & robin censored doggystyle" nettopp. Og for de som har sett/hørt den, så er det vel en almen enighet hvem den største pervoen er 5847288[/snapback] Det var vel i går... Men fikk ikke sett hele episoden. Er ikke så farlig Stakkars mamma'n og pappa'n til Jessica. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Du hører at Boo kommer fra en helt annen kultur. I BB Thailand blir de bedt om å ikke ta på hverandre på TV, og han sier han representerer Thailand når han er med i showet. Tror ikke akkurat Jessica springer rundt og skryter av å representere Sverige. Jeg bare håper de ikke skremmer vettet av fyren. Endret 31. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Så forresten "jessica & robin censored doggystyle" nettopp. Og for de som har sett/hørt den, så er det vel en almen enighet hvem den største pervoen er 5847288[/snapback] Hvor så du den da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvem er den største pervoen da? Robin eller Jessica? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Du hører at Boo kommer fra en helt annen kultur. I BB Thailand blir de bedt om å ikke ta på hverandre på TV, og han sier han representerer Thailand når han er med i showet. Tror ikke akkurat Jessica springer rundt og skryter av å representere Sverige.Jeg bare håper de ikke skremmer vettet av fyren. 5847302[/snapback] Boo er oppvokst i Amerika...... så kulturen han er vant med er nok ikke så vidt forskjellig fra den vi har i Norge og Sverige... Det er bare de siste 1,5 årene han har bodd i Thailand, og han snakker ikke engang flytende.. Han er "kjendis" i Thailand da, Basketballspiller og modell Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvem er den største pervoen da? Robin eller Jessica? 5850197[/snapback] Med hensyn til det som skjedde på soverommet, så var det Richard og tildels Danne som kom inn på rommet, og vegret å forlate det. Jessica og Robin ba de å gå, men Richard mente de kunne knulle mens han så på og kommenterte... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det var jo en konkurranse. Flasketuten peker på, hvor Jessica måtte pule med Robin. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) gud som jeg irriterer meg over samuel nå! han oppfører seg jo som den verste tøffelen! bare lar gabby overkjøre han helt, skal hun liksom få bestemme hvordan han oppfører seg? straffa han når han ikke oppfører seg riktig og gi han premie når han har vært snill gutt? nei den tøsa skulle hatt seg en verbal omgang hvertfall.. og anton! verdens mest usikre og irriterende skapning.. sosial inteligens som en full andunge når det kommer til jenter. han har ikke tenkt tanken at grunnen til at hun oppfører seg litt "rart" er at hun er pisslei maset hans om hva som er galt? give it up! Endret 1. april 2006 av phax Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det var jo en konkurranse. Flasketuten peker på, hvor Jessica måtte pule med Robin. 5851106[/snapback] So? Sto det noe om at de måtte ha tilskuere? Se det uredigerte klippet som er på nett så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det noen forskjell på og ha sex mens noen i rommet ser på eller at alle vi ser på via tv skjermen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det noen forskjell på og ha sex mens noen i rommet ser på eller at alle vi ser på via tv skjermen? 5851235[/snapback] hehe, det satt jeg også å tenkte på.. men er liksom litt mer frivillig om "vi" vil se på, enn andre i rommet btw, skjedde det noe spess i dagens episode ? eller er det ikke verdt å se på reprisen ? x] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er vel en smule mer lokalt i huset, mot det vi (ikke) får se på tv Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Var jo egentlig morsomt å se på i dag da.. Eneste at det er litt flaut å se på de stakkarslige forsøkene fra Anton.. Men man må gi mannen litt cred for utholdenhet. Men han har vel sagt selv at han hater å tape, og dette er vel en konkurranse for ham. Men la meg gjette, hele greia med Anton var bare aprilspøk, og hvor var/er boo? Endret 1. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 TV-sendingen henger alltid 1-2 dager etter. Det er overhodet ingen aprilspøk med Boo, de er bare ikke kommet til Fredag i sendingene på TVN enda. Dette var torsdagskvelden. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det som skjer på torsdag får vi som sagt ikke se før lørdag. På søndag har de oppsummering fra fredag og lørdag. Her er forresten Anton i full gang med å sjarmere thai-damene :!: Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeje, kanskje han har mer hell med jentene der, men tviler litt. Egentlig litt merkelig hvor klønete han er rundt jenter, lurer på om han kun har pult/fått damer når han har vært på fylla.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 han skal jo alltid nevne til Carina at hun er merkelig jo :S i går var nok Carina keen på en kjapp en da de lå på x-room, men da begynte fjanton med "du er så merkelig, det MÅÅÅ være noe".. ang. sexen som jessica og robin hadde/skulle ha i forbindelse med flasketuten peker på var det jo frivillige tilskuere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg