Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det du og de andre her har, BB på tv eller på web?

Jeg trur fortsatt at det er en liten aprilsnarr hele greia.. Kanskje lure Anton eller oss, usikker..

5844353[/snapback]

Jeg har BB live på TV, og kan i høyeste grad bekrefte at Boo er kommet inn. Han har fått æren av å ligge på soverom 2 :!:

Men mulig han ender opp med x-room.

Lenke til kommentar
Jeg savner en skikkelig tromsøværing...  :hrm:

5844554[/snapback]

Ihvertfall en vaskeekte nordlending, men slike kommer vel ikke inn, for de skaper jo liv og røre... Alle med litt erfaring om reality show vet at det må være en nordlending med for å skape TV... :thumbup:

Lenke til kommentar

Nah, ikke helt sant da.. Det som kan være problemet er at dem velger ut nordlendinger ut ifra fordommer, og slipper ikke alltid de "kule" nordlendingene igjennom.. Uansett så er nordlendingene de som er mest underholdende av deltakerene..

Barbro og faren var vel ganske normale, har vært en del med i Villa medusa, robinson og 71 grader nord... Alle var "normale" nordlendinger som ikke nødvendigvis bygger opp under fordommer som "søringan" har om oss..

Lenke til kommentar
Jeg er veldig glad for at det ikke er en nordlending med!

5844902[/snapback]

Både Linn og Therese er jo kun der inne som fyllstoff slik at stygge og dumme mennesker ikke blir diskriminert.. T.o.m. jeg ser jo bedre ut og har høyere IQ, selv etter ei 3 dagersfylla på metanol... :p

Lenke til kommentar
Nah, ikke helt sant da.. Det som kan være problemet er at dem velger ut nordlendinger ut ifra fordommer, og slipper ikke alltid de "kule" nordlendingene igjennom.. Uansett så er nordlendingene de som er mest underholdende av deltakerene..

Barbro og faren var vel ganske normale, har vært en del med i Villa medusa, robinson og 71 grader nord... Alle var "normale" nordlendinger som ikke nødvendigvis bygger opp under fordommer som "søringan" har om oss..

5844868[/snapback]

hm, jeg synes nesten alltid at de nordlenningene jeg ser på tv er slike som bygger opp under fordommene.

Jeg er veldig glad for at det ikke er en nordlending med!

5844902[/snapback]

Jeg også, skjemmes alltid av og være nordlenning når jeg ser slike bontamper drite seg ut på skjermen!

Ahh, jeg husker Ørjan! Han laget liv  :cool:

5845291[/snapback]

Ørjan er et klassisk eksempel på en slik nordlenning jeg snakker om! skikkelig inngrodd harrytosk fra topp til tå. å han er ikke akkurat noe bedre i virkeligheta heller.

Lenke til kommentar

Er som sagt ikke direkte uenig med deg, phax , men vi har da en del spesielle typer i Nord-Norge.. Ørjan er vel ikke direkte typisk nordlending, men det finnes en del som ham her oppe da..

Det som er problemet er at dem kanskje tar med for få personer med sosiale antenner.. Et problem man møter i kontakt med folk fra sør er humoren og den ekstreme bruken av ironi vi har her oppe funker ikke overalt..

Lenke til kommentar
Sånn generelt, eller bare på skjermen?  :tease:

5845393[/snapback]

MORROKLUMPEN! :wee:

Er som sagt ikke direkte uenig med deg, phax , men vi har da en del spesielle typer i Nord-Norge.. Ørjan er vel ikke direkte typisk nordlending, men det finnes en del som ham her oppe da..

Det som er problemet er at dem kanskje tar med for få personer med sosiale antenner..  Et problem man møter i kontakt med folk fra sør er humoren og den ekstreme bruken av ironi vi har her oppe funker ikke overalt..

5845434[/snapback]

Nei, det kan jeg nå være enig i. Er endel rare folk her oppe.. og når de nå førsta er ute etter en til og bestige rollen som nordlenning så velger de vel en som fyller de kravene den rollen nå måtte ha. :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...