Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

yea, kan ikke si jeg heia på Muffe... ser for meg han blir mobba av wollah kompisene sine på utsia :p '' åååløøøh, hun slo deg jo...ååløøø, hun har finni en ny '' hehehe..folk fra oslo skjønner hva jeg mener :p

5841403[/snapback]

Dessverre. HAHAHA. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du så i går var bare peanuts. I kveld er det som kjent fest-kveld, med det ble knull-party deluxe. Robin og Jessica har hatt ymse former for sex omtrent hele kvelden :dribble: Først var det en omgang doggystyle på soverommet. En liten stund etterpå var det onanering i boblebadet, blowjob, og vistnok mere doggystyle på badgulvet (følgelig sensurert, så det kan ikke bekreftes sikkert) dette ble utført mens alle minus 4 sto og så på å heiet. Deretter var det en liten pause, så var det påan igjen på soverommet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det du så i går var bare peanuts. I kveld er det som kjent fest-kveld, med det ble knull-party deluxe. Robin og Jessica har hatt ymse former for sex omtrent hele kvelden  :dribble:  Først var det en omgang doggystyle på soverommet. En liten stund etterpå var det onanering i boblebadet, blowjob, og vistnok mere doggystyle på badgulvet (følgelig sensurert, så det kan ikke bekreftes sikkert) dette ble utført  mens alle minus 4 sto og så på å heiet. Deretter var det en liten pause, så var det påan igjen på soverommet.  :thumbup:

5842829[/snapback]

Du har vært aktiv på live kanalen skjønner jeg... :p

Kommer vel sikkert noe greier usensurert på nett etterhvert regner jeg med...

Lenke til kommentar
Du har vært aktiv på live kanalen skjønner jeg...  :p

Kommer vel sikkert noe greier usensurert på nett etterhvert regner jeg med...

5842844[/snapback]

Tror ikke det blir så veldig interessant i såfall. Det som skjedde på soverommet gikk vel ut på streaming, men det er ingen nærbilder, og det som skjedde var halveis under dynene såvidt jeg vet. Så der er vel lyden det mest interessante. Det som vistnok skjedde på badet ble sensurert slik at det ikke ble lagt ut verken på streaming eller på tv, ergo er det ingen andre enn BB som har det på tape. :thumbup:

Jeg så forøvrig bare på directors cut, og der ble ingenting vist... Så jeg har bare fått gjenfortalt av de andre, og lest resten på nett.

Hvis dette er sant kan Jessica ryke på søndag. Hun har tapt seg skikkelig i det siste. Kjipt, jeg likte hun best.

5842878[/snapback]

Er det noe galt med sex? :innocent:

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke hva som er galt med det.. Dette stiller vel i samme klasse som "fuck for forrest" stuntet, uten budskapet, og uten å være i noe forhold..

Så i bunn og grunn beviser vel bare Jessica at hu er så enkel som vi har trudd hele tiden.. Men det er egentlig litt greit med jenter som hu, tenk hvor mange frustrerte gutter det ville vært om slike ikke fantes.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå fant jeg endelig ut hva som faktisk skjedde på badet:

Inne i sovrum 2

- Oh heer gud, halvviskar jesica, (det är ljust i rummet)

De bäddar

- Det är inte klokt, säger Robin

- Jag tycker om dig i alla fall, säger jessica

- Och jag tycker om dig.

- Egentligen, säger Jessica, så är Tommy en farlig typ att ah här inne för han ska styra och han gillar inte dig

- Nej, jag vet att jag måste passa mig

- Samuel är en bra kille, säger Jessica

- Jag har märkt det, säger Robin.

- Jag har sett hur han söker kontakt med dig, säger Jessica..

Tommy berättar att han fått ett slag på pungen och det är inte ngt som man gör mot någon på skoj.

- Jag är inte kille säger Jessica, men jag vet hur det känns att få en cykelstång mot fittbenet.

Tommy frågar om de ******t i badrummet.

De svarar uppriktigt på Tommys alla frågor

De har inte ******t i poolen

Jessica har sugit på Robin i poolen

Det var både under och ovanför vattnet

Det har gått två ggr för Jessica av strålen i poolen

- Vad annars, menar Tommy syrligt (alltså Robin klarar inte av det)

Tommy går ut ur rummet

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
yea, kan ikke si jeg heia på Muffe... ser for meg han blir mobba av wollah kompisene sine på utsia :p '' åååløøøh, hun slo deg jo...ååløøø, hun har finni en ny '' hehehe..folk fra oslo skjønner hva jeg mener :p

5841403[/snapback]

Dessverre. HAHAHA. :!:

5842213[/snapback]

:!: :!: samma med kompisene til Sami tenker jeg ''åålløøø, hvorfor tok do hun feite a? åålløøø, hun var feit ass..ååløøøøø'' :!: :!:

Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke hva som er galt med det.. Dette stiller vel i samme klasse som "fuck for forrest" stuntet, uten budskapet, og uten å være i noe forhold..

Så i bunn og grunn beviser vel bare Jessica at hu er så enkel som vi har trudd hele tiden.. Men det er egentlig litt greit med jenter som hu, tenk hvor mange frustrerte gutter det ville vært om slike ikke fantes..  :thumbup:

5842897[/snapback]

Er man enkel bare fordi man liker sex?

Lenke til kommentar

Så i bunn og grunn beviser vel bare Jessica at hu er så enkel som vi har trudd hele tiden.. Men det er egentlig litt greit med jenter som hu, tenk hvor mange frustrerte gutter det ville vært om slike ikke fantes..   :thumbup:

5842897[/snapback]

Er man enkel bare fordi man liker sex?

5843203[/snapback]

Nei, det er man da ikke, men har man sex på den "måten" Jessica har, så er man enkel.. Kanskje er det fordi jeg er litt gammeldags av meg og holder ikke på med one-nights eller jenter som gjør det.. Jeg personlig liker god gammeldags moral, bare så synd den ikke er tilstedeværende i samfunnet lenger..

Har ingenting i mot at folk holder på slik Jessica og Samuel gjør, men ingen av disse ville vært folk jeg hadde klart i store doser.. Er heller ikke galt å ha sex i huset, det er bare litt galt å ha sex med 3 forskjellige på så kort tid..

Om Jessica og Samuel hadde holdt seg til en, så hadde det ikke blitt noen sak ut av det..

Samuel har vel i tillegg unge på utsiden og en til på vei, så er vel ganske tankeløst av ham..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...