Arctic Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jaja, få vel avsløre at det ble Jessica og Danne som vant. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Heia Jessica og Danne. Håper en av de vinner. Jeg synes egentlig at Danne fortjener å vinne hele greien etter at han taklet Sonen så godt. Det var virkelig underholdning da gutta satt der inne. Hvis ikke Therese ryker på søndag blir jeg skikkelig skuffet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Danne virker egentlig som den greieste av de alle der ja.. Men jeg klarer aldri å ha noen bestem favoritt.. hvis en person gjør noe dumt havner den fort "ned i gjørma" hos meg x] Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Danne og Jessica er mine favoritter. Men det hadde vært gøy hvis en nordmann vant i år også, fordi ledelsen gjør jo alt de kan for å overfylle huset med svensker, for å sikre seieren. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 I såfall kan gjerne Carina eller hun andre trønderdamen vinne (hun virker forøvrig som en veldig jordnær og okey jente). Eller Richard for den saks skyld. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 carina og danne er vel mine favoritter. -- måtte le igår når jeg så hun nye trønderdama satt og "spådde" de andre deltakerene som hun har kunnet se på tv hver dag de siste 50 dagene! :!: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Med både BigBrother-fortid OG spå-kunskaper er hun en klar kandidat til Mess-TV. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Med både BigBrother-fortid OG spå-kunskaper er hun en klar kandidat til Mess-TV. 5839136[/snapback] Ja, mess er en magnet for falmende reality deltakere.. Eneste personen som er mer irriterende enn BB deltakerene på mess må vel være hu der som gikk over til sonen på tv 2, hu med "iq trikset"... Mest irriterende menneske som finnes.. Da hun hadde "IQ trikset" trudde jeg mensa hadd falt sammen og helvete hadde fryst til is.. Må være verdens teiteste "spøk". Det var nok egentlig ment at hun skulle unnskylde alt det dumme hu har gjort med å opphøye seg selv til noe smart.. Uansett, tipper 90% av de norske deltakerene havner på mess etterhvert.. Therese og Linn har høy mess-tv faktor... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Nope det er de ikke, T&L er altfor sure til å være programledere. Om de ikke har så mye å fare med, så er i det minste Mess-TV folka konstant blide. Syns jeg ser for meg Mess-TV med Therese&Linn: "Altså, HERREGUD altså. Nå er jeg skikkelig lei hun Laila vi jobber sammen med ass. Hun begynner å gå meg SKIKKELIG på nervene ass" *Linn nikker helt i hundre*. Therese er altfor tantete. Endret 30. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Therese ryker på søndag, så da slipper dere å irritere dere over henne mer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 vil heller ha ut linn..! irriterende skapning! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 carina og danne er vel mine favoritter. -- måtte le igår når jeg så hun nye trønderdama satt og "spådde" de andre deltakerene som hun har kunnet se på tv hver dag de siste 50 dagene! :!: 5839021[/snapback] :!: :!: samma her, hu satt jo egentlig bare å la ut bullshit fra det hun hadde sett før hun gikk... yea yea, jeg har ikke no tro på spådomm osv jeg ass Lenke til kommentar
abrj Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hadde bare Jessica klart å roe seg litt ned... Hun tar jo av og blir sprø for et godt ord. Ellers er Richard min klare favoritt der inne. Endret 30. mars 2006 av abrj Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har både jessica og samuel hatt sex med tre personer hver nå? og isåfall, hva er BB rekorden? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Nå vet jeg ikke hva rekorden for hvor mange personer en har hatt sex med der inne er, men rekordtiden på hvor lenge en har sex i BB-huset fra man kommer inn er hvertfall seks timer. Endret 30. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ohhh.. Muffe has been replaced! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ohhh.. Muffe has been replaced! 5841224[/snapback] Oh, you better believe it buddy! Fortjente han egentlig noe annet? Det står som spikret i hukommelsen den gangen Muffe sendte blomster og hilsen til dama på utsiden, for så å gå til Jessica og kose med henne 2 min etterpå Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Såvidt jeg fikk med meg sa han hadet til alle utenom Jessica da han forlot huset også. Muffe fortjente ikke bedre. Bra Jessica fant seg en ny fyr med bedre kropp ^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Såvidt jeg fikk med meg sa han hadet til alle utenom Jessica da han forlot huset også. Muffe fortjente ikke bedre. Bra Jessica fant seg en ny fyr med bedre kropp ^^ 5841382[/snapback] Håper han sitter og ser på mens han drar seg i håret. Muhahaah Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 yea, kan ikke si jeg heia på Muffe... ser for meg han blir mobba av wollah kompisene sine på utsia '' åååløøøh, hun slo deg jo...ååløøø, hun har finni en ny '' hehehe..folk fra oslo skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg