Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med både BigBrother-fortid OG spå-kunskaper er hun en klar kandidat til Mess-TV.

5839136[/snapback]

Ja, mess er en magnet for falmende reality deltakere.. Eneste personen som er mer irriterende enn BB deltakerene på mess må vel være hu der som gikk over til sonen på tv 2, hu med "iq trikset"... Mest irriterende menneske som finnes..

Da hun hadde "IQ trikset" trudde jeg mensa hadd falt sammen og helvete hadde fryst til is.. Må være verdens teiteste "spøk". Det var nok egentlig ment at hun skulle unnskylde alt det dumme hu har gjort med å opphøye seg selv til noe smart..

Uansett, tipper 90% av de norske deltakerene havner på mess etterhvert.. Therese og Linn har høy mess-tv faktor...

Lenke til kommentar

Nope det er de ikke, T&L er altfor sure til å være programledere.

Om de ikke har så mye å fare med, så er i det minste Mess-TV folka konstant blide.

Syns jeg ser for meg Mess-TV med Therese&Linn:

"Altså, HERREGUD altså. Nå er jeg skikkelig lei hun Laila vi jobber sammen med ass. Hun begynner å gå meg SKIKKELIG på nervene ass" *Linn nikker helt i hundre*.

Therese er altfor tantete.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
carina og danne er vel mine favoritter.

--

måtte le igår når jeg så hun nye trønderdama satt og "spådde" de andre deltakerene som hun har kunnet se på tv hver dag de siste 50 dagene! :!:

5839021[/snapback]

:!: :!: samma her, hu satt jo egentlig bare å la ut bullshit fra det hun hadde sett før hun gikk... yea yea, jeg har ikke no tro på spådomm osv jeg ass

Lenke til kommentar
ohhh.. Muffe has been replaced!

5841224[/snapback]

Oh, you better believe it buddy! :cool:

Fortjente han egentlig noe annet? Det står som spikret i hukommelsen den gangen Muffe sendte blomster og hilsen til dama på utsiden, for så å gå til Jessica og kose med henne 2 min etterpå :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...