Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anton har seriøse problemer med sjalusi ass.

Måten han dytta Carina ned på når hu var på vei ut av rommet, fikk lyst til å smekke til han..! Får håpe faren til Carina tar en liten snakk med Fjanton når han kommer ut av huset

5835270[/snapback]

Aaa, det så jeg. For en tosk, kommer til å få hele trøndelag på nakken når han kommer ut:-PpPP

Lenke til kommentar
Anton har seriøse problemer med sjalusi ass.

Måten han dytta Carina ned på når hu var på vei ut av rommet, fikk lyst til å smekke til han..! Får håpe faren til Carina tar en liten snakk med Fjanton når han kommer ut av huset

5835270[/snapback]

Aaa, det så jeg. For en tosk, kommer til å få hele trøndelag på nakken når han kommer ut:-PpPP

5835311[/snapback]

best det, jeg kjenner jeg blir litt små uggen når jeg ser fyren. Måten han sjekker ut seg selv på i speilet når han dusjer, måten han behandler Carina, hvor barnslig og dust han oppfører seg... Men det skal sies at Carina er litt dust selv når hun ikke har skjønt at Anton er helt fjern... yea yea

Lenke til kommentar
^^Indeed!

Men, HAHA, da jessica slo til Linn på konkuransen i dag. Lattis:-D

5835514[/snapback]

Ha ha ha..Jeg hadde klikka om jeg var Linn! :p

5835534[/snapback]

Eg synst det var jævlig bra gjort eg. :D

Men en ting, eg synst Therese bruker en eeeevighet på å snakke. Det er så mykje æææææææ og da og ditten og datten at eg mister rett og slett tråden av og til

Lenke til kommentar
Men, HAHA, da jessica slo til Linn på konkuransen i dag. Lattis:-D

5835514[/snapback]

Hehe, en god latter der ja. Jessica er flink å skape slike små humor perler :)

Og du Hanne, vi har jo mulighet å splitte tanteligaen nå! :dribble:

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Eg synst det var jævlig bra gjort eg.  :D

Men en ting, eg synst Therese bruker en eeeevighet på å snakke. Det er så mykje æææææææ og da og ditten og datten at eg mister rett og slett tråden av og til

5835602[/snapback]

.. og så sier hun alltid noe sånn som at: "Ehhh.. det jeg mener, DA"

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Eg synst det var jævlig bra gjort eg.  :D

5835602[/snapback]

.. og så sier hun alltid noe sånn som at: "Ehhh.. det jeg mener, DA"

5835646[/snapback]

Hehe, ja det er litt rart at vi sitter og irriterer oss over folk på tv-skjermen, det er jo i grunn berre å skifte kanal :roll:

Men en må jo nesten følge med :cool:

Lenke til kommentar

Siste nytt:

De spillte trivial pursuit i kveld. Anton leste opp spørsmål og de andre var delt inn to og to.

Den selvutnevnte spesialbegavete Gabbi var på lag med Carina. Tante Therese var på lag med Samuel, Jessica på lag med Danne. Og Anna med Richard. De andre husker jeg ikke. Anyway, hvem tror dere vant? :D

6153_extra_image_dc1_noic_2006-03-29_22-17-41.jpg

6156_extra_image_dc1_noic_2006-03-29_22-25-45.jpg

6152_extra_image_dc1_noic_2006-03-29_22-17-08.jpg

Lenke til kommentar
Hehe, ja det er litt rart at vi sitter og irriterer oss over folk på tv-skjermen, det er jo i grunn berre å skifte kanal :roll:

Men en må jo nesten følge med :cool:

5835689[/snapback]

Uff, ja. Jeg skjemmes egentlig over at jeg ser på den møkka.

Alle kan jo ikke snakke perfekt. Alle vi her inne er jo perfekte! :p

5835808[/snapback]

Så klart vi er perfekte. Er en grunn til at vi ikke er med på BB :p

Ahh, det med Therese og ''da'' blei helt sinnsykt irriterende i dagens episode da, alt slutta med da, da... og det er bare så slitsomt da, og da da da da

ARGH!

5836046[/snapback]

Det blir det, da. Nå er jeg veldig trøtt, da. Tror jeg går å legger meg, jeg da. God Natt, da. DA DA DA DA DA :p

*Blir gal*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...