Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Ja.. Det var vel helst at hun overdrev. :)

Men tror hun ble litt flau når det gikk opp for henne at de nye hadde hørt alt de hadde sagt! (Hadde iallfall jeg blitt) ;)

5829440[/snapback]

Hadde jeg blitt også, men alle gjør det der, overdriver fordi man blir så glad, og kanskje er hypp på litt oppmerksomhet hehe...

Jessica begynner å bli blaut igjen, kosa seg med han ene... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så ikke gårsdagens episode helt ferdig, men det lille klippet jeg så virket det jo som om Jessica sov og han svensken lå og tafset på henne?

5830108[/snapback]

yea, men jessica gjorde jo ikke akkurat motstand med en gang....

5831136[/snapback]

Kan jo være fordi hun sov?

Lenke til kommentar

Neida, de virker så kjærlige nå de to. Go sluts, sier nå jeg. Det er klart, hun savner bare Muffe helt til det kommer nye menn inn i huset :)

De sover sammen og jokker og kliner hele tiden. Bare se på updaten på bigbrother.no idag.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Neida, de virker så kjærlige nå de to. Go sluts, sier nå jeg. Det er klart, hun savner bare Muffe helt til det kommer nye menn inn i huset :)

De sover sammen og jokker og kliner hele tiden. Bare se på updaten på bigbrother.no idag.

5831402[/snapback]

Muffe var jo en dust uansett :)

Lenke til kommentar
Jeg så ikke gårsdagens episode helt ferdig, men det lille klippet jeg så virket det jo som om Jessica sov og han svensken lå og tafset på henne?

5830108[/snapback]

yea, men jessica gjorde jo ikke akkurat motstand med en gang....

5831136[/snapback]

Kan jo være fordi hun sov?

5831189[/snapback]

Hadde du klart å sove når du har en svett fyr som ligger oppå deg, altså han sin tyngde mot din kropp, mens han tafser på deg?

Jeg har godt sovehjerte, men trur jeg hadde våkna fort hvis en fyr lå oppå meg og tafsa... :wee:

Lenke til kommentar
Hadde du klart å sove når du har en svett fyr som ligger oppå deg, altså han sin tyngde mot din kropp, mens han tafser på deg?

Jeg har godt sovehjerte, men trur jeg hadde våkna fort hvis en fyr lå oppå meg og tafsa...  :wee:

5833408[/snapback]

Er ikke så sikker jeg, du er vel vant med at store sleske karer ligger og slikker på deg, så trur ikke du hadde våknet jeg.... :p

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Jeg har godt sovehjerte, men trur jeg hadde våkna fort hvis en fyr lå oppå meg og tafsa...  :wee:

5833408[/snapback]

Er ikke så sikker jeg, du er vel vant med at store sleske karer ligger og slikker på deg, så trur ikke du hadde våknet jeg.... :p

5833518[/snapback]

ok? :roll: ... Kan jeg spørre hva som fikk deg til å trekke den konklusjonen?

Lenke til kommentar

5833408[/snapback]

5833518[/snapback]

5833537[/snapback]

Jeg kunne gitt deg en mer dyptgående forklaring men; "ironi, ev. humor.. :tease:

Lenke til kommentar

5833408[/snapback]

5833518[/snapback]

5833537[/snapback]

Jeg kunne gitt deg en mer dyptgående forklaring men; "ironi, ev. humor.. :tease:

5833567[/snapback]

:wee: hehe, bare kødder jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...