bortevekk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja, er ikke hussjefene imune? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Skjønner ikke hvorfor de blir glad for å ha fest. Alle festene ender i 2 og 3 personer sitter og er sure og snakker dritt om de andre, og alle er sure og grinete. Endret 27. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jo, må nok det. Siden hun fikk 15 poeng forrige uke.. Ser på dagens episode nå, skjønner godt at Jessica ble nominert. Tatiana kommer til å ødelegge for henne. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Gabby må bestemme seg ass, Samuel er whipped, enten så får Gabby dra eller så får hu slutte å sutre... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tatiana kommer til å ødelegge for henne. 5822147[/snapback] Helt enig. Det er noe muffens med det plutselig venneforholdet mellom Tatiana og Jessica. Før Tatiana gikk i huset sa hun til exressen at hun kom til å mislike Jessica aller mest, hun sa hun virket blåst, og hun hadde lyst å legge henne over kneet og slå henne. Ellers kunne hun fortelle at hun ikke likte den typer jenter som var i huset. Så kommer hun inn og blir bestevenn med Jessica.... Hun viste jo åpenbart at Jessica var veldig populær før hun gikk inn, så jeg tror faktisk Tatiana forsøker å ødelegge for Jessica ved å trykke på de rette knappene. Ellers har norskemafiaen med Therese i spissen har virkelig tatt av med baksnakkingen i kveld... http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1143477856gckr Selv Anton deltar: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1143488540vysd Mens Jessica bare er glad og sprudlene: http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1143486618ucdu Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Skjønner ikke hvorfor de blir glad for å ha fest. Alle festene ender i 2 og 3 personer sitter og er sure og snakker dritt om de andre, og alle er sure og grinete. 5822137[/snapback] De synes nok det er hyggelig, da? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Therese kommer til å bli stemt ut neste søndag. Hun har ingen mulighet mot Jessica og Samuel. Da er det bare 4 Norske og 9 Svenske igjen. Kanal5 tar ingen sjanse i år! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Disse håper jeg ryker eller stikker ut: Gabriella og Therese. Gabriella er ei skikkelig megge av ei sur kjærring. Den største festbremsen og bitchen av alle. Når de andre har det kult på fest så går hun og legger seg. Andre jenter får ikke prate til Samuel. Ta f.eks da Tatiana synes at Samuel var blitt så stille og innesluttet, så mente Gabriella at Tatiana ikke fikk lov til å uttale seg om det. I tillegg kom Gabriella og avbrøt samtalen deres, og satte seg overskrevs på Samuel da Tatiana og Jessica var i rommet. Hun er så ufin. Kunne fint ha ventet til de hadde gått ut av rommet. Therese er bitch nr. 2 i huset. Hun ble grinete da Samuel ble hussjef (og ikke henne), og slengte ut kommentarer om at han ikke kom til å klare det osv. I tillegg så står hun og Linn ute konstant og slegger dritt om en eller annen. Therese virker som hun tror hun er så sinnsykt mye bedre enn alle andre. Når det gjelder Jessica og Tatiana sin oppførsel, så synes jeg de er underholdende. Det jeg reagerer mest på er folks reaksjoner. Gutter kan få lov til å ta så mye av og finne på så mye dritt som de bare vil, men med en gang jenter gjør det, da er det bare sååå slitsomt. Riktignok er Tatiana litt i "overkant" til tider. Hun ble blant annet ufint full og prøvde å støvsuge opp våt mat mens hun snøvlet svar til en illsint Therese (haha ). Jessica er uansett min favoritt i huset. Håper hun vinner hele dritten, og at Gabriella går gråtende ut av huset. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skjønner ikke hvorfor de blir glad for å ha fest. Alle festene ender i 2 og 3 personer sitter og er sure og snakker dritt om de andre, og alle er sure og grinete. 5822137[/snapback] fordi det er stort sett det eneste de har og gjøre der inne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Idag gikk Tatiana ut fordi hun "savna kjæresten så mye". Javel? Lukter jeg en deal ala Aylar, der hun bare var sendt inn for en ukes tid for å lage mest mulig helvete og så finne på en unnskyldning for å dra igjen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har hun gått ut? Hvis så, da skulle hun bare fucke opp for Jessica. Dårlig... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Idag gikk Tatiana ut fordi hun "savna kjæresten så mye".Javel? Lukter jeg en deal ala Aylar, der hun bare var sendt inn for en ukes tid for å lage mest mulig helvete og så finne på en unnskyldning for å dra igjen? 5824528[/snapback] Herregud for ei sytkjerring Men jeg er glad jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tror ikke Tatiana var noe Aylar2. Hun hadde ikke klart å spille så bra (tipper jeg). Tatiana sa fra dag én at hun var redd for at det skulle gå skeis med kjæresten sin dersom hun reiste inn. Greit nok at hun reiste hjem igjen, så slipper alle å bli så sure på Jessica. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tror hun kom inn for å herpe for Jessica. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvordan kunne noen vite at Tatiana og Jessica kom til å bli et radarpar? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Det irriterer meg aller mest at Therese og Linn alltid stikker av for å prate dritt om en eller annen. "-Herregud!, sier Linn idet døren lukkes etter de to. -Så du hun Anna da ballongen sprakk?, spør hun og imiterer reaksjonen." "-Hun står og poserer hele tiden!, påpeker Therese. -Hallo! Snakker hun med puppene eller?, spør hun. -Det er så fint at vi får så mange ekstreme tilfeller, sier hun sarkastisk." De oppfører seg jo faen meg værre enn tolvåringer på barneskolen. Og selvsagt, kommer det noen andre i nærheten blir de helt stille eller bryter opp "festen"..UNGER. Endret 28. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvordan kunne noen vite at Tatiana og Jessica kom til å bli et radarpar? 5824928[/snapback] BB ba sikkert Tatiana henge seg på henne. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Linn snakker bare dritt om folk... Hun er så usikker på seg selv at alt på hennes er falskt Trist egentlig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvorfor har de slutta nominere Linn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg