bortevekk Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ikke rart Jessica har vond i magen. Hun som aldri vasker hendene etter å vært på do! Kanskje det er E.Coli?? 5812482[/snapback] aaa, det har jeg ikke lagt merke til! faen verre enn rygghår det:-/ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ikke rart Jessica har vond i magen. Hun som aldri vasker hendene etter å vært på do! Kanskje det er E.Coli?? 5812482[/snapback] aaa, det har jeg ikke lagt merke til! faen verre enn rygghår det:-/ 5814314[/snapback] Jeg så (heldigvis) ikke det med rygghårene. Men jeg så da hun og Kristian pissa i boblebadet og fikk folk til å bade i det etterpå Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jækk... Det er jo ikke morsomt en gang.. Bare ekkelt.. Det er ikke morsomt å bli utsatt for andres kroppsvæsker ufrivillig. Synes BB burde instruere dem om at slikt egentlig ikke er akseptabelt, noe dem egentlig burde skjønne selv. Det der er sånne tinge man gjorde mot folk man ikke likte da man var liten. Piss i vannpistolen og slikt.. ************ Samme bilde som du har på Blink, Hanne? Endret 26. mars 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Haha. Morsomt av Jessica å putte rygghår i muffinsen til Gabriella. Jeg takler ikke kjerringen. Må presisere at jeg aldri hadde gjort noe slikt selv. Forøvrig så er det vel ikke SÅ ille at Jessica ikke vasker seg på henda etter hun har vært på do. Hun bruker da vel papir til å tørke seg med, ikke henda sine. (Ja, jeg vasker henda etter jeg har vært på toalettet). Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 skjønner ikke helt hvorfor folk reagerer på Jessica og Raggers practical joke. Gabbi har sin fulle rett å ta igjen og håper at henne gjør det. Når man sitter inne i et hus med de samme folkene 24/7, uten radio, TV og slik ens, går man til desperate measures for underholding. Jeg savner flere pratical jokes som dette her.. artig å se reaksjoner og relasjonsendringene.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Her er litt info om de 4 nye deltagerene og selvmordet til Jessica sin bror. http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,799179,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,799064,00.html Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor i all verden kommer det bare svensker inn i huset? Syntes dette blir mer og mer en svenske-BB og mindre internasjonalt.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Som jeg har klaget på før, hvor blir det av normale norske gutter... Hva med å sende inn ei jente som ikke er fake blond.. Er møkk lei av å se platina blonde jenter.. Greit nok at Gabriela er der, men hu gjelder ikke.. Dette året har virkelig toppet seg med de mest intetsigende menneskene.. Veldig lite dybde og jeg skjønner godt at Malin rømte huset... Mindre svensk og flere mennesker som har mer å tilby der inne enn utseende så kunne det blitt grei tv.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Normal people do not good television make, som Yoda ville sagt det. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Forøvrig så er det vel ikke SÅ ille at Jessica ikke vasker seg på henda etter hun har vært på do. Hun bruker da vel papir til å tørke seg med, ikke henda sine. (Ja, jeg vasker henda etter jeg har vært på toalettet). 5815435[/snapback] Æsj, jo.. Å ikke vaske seg etter å ha vært på do synes jeg er skikkelig ufint. Bakterier og andre basselusker går lett gjennom dopapiret. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) La oss nå ikke ta den do-vaske-hendene diskusjonen. Det finnes ørten teorier og fakta om hvor man plukker opp så og så mange bakterier. Det er flere plasser enn på do for å si det slik. La meg nå også presisere at jeg er FOR vasking av hender etter dobesøk, og synes det er ekkelt at noen ikke gjør det. Men skal man være skikkelig hygenisk må man ta i bruk mange andre tiltak enn bare det! Hvor mange vasker f-eks hendene hver gang etter man har åpnet et skap eller en skuffe for å ta ut et kjøkkenredskap? Og så kan man spørre hvor ofte man vasker skap og skuffehåndtak... Endret 26. mars 2006 av Arctic Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Og så kan man også diskutere hvor sunt det er å faktisk vaske seg for ofte og være "hysterisk" når det gjelder bakterier. Jeg tviler på at det er pga bakteriene man er så redd for at man ikke vasker seg, det er det psykiske. Folk synes at tiss og bæsj er så ekket. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En av de nye deltagerne: Anna 28 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Skulle bli lærer du lissom.... Lykke til med den! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor inn med 3 svensker og bare 1 norsk? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) JA ;D Daniel gikk ut! Nesten så gabriella gikk ! Endret 26. mars 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 JA ;D Daniel gikk ut! Nesten så gabriella gikk ! 5816987[/snapback] Ja? Du vet det blir 14 dager til med Gabbi og dermed en redusert Samuel? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Javel, så var det altså sant om at en skal ut å reise, og en følgelig inn. Blir jo spennende å se hva resultatet av stemmingen i huset blir. De får sikkert bare beskjed om å stemme fram en "ambasadør" ikke at vedkommende skal ut å reise en uke(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg