Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror mange med dialkter som ikke ligner oslo-dialket snakker slik fordi de er lei av at oslo-folk aldri forstår hva de sier.

Blir selv pener i målet viss jeg snakker med mennesker jeg ikke har snakket med før...

Pappa legger om til Bondevik-dialekt viss han skal snakke med noen han ikke kjenner. (Pappa er fra Molde)

5803389[/snapback]

Synes de skulle holde på dialekten jeg. Høres bare rart ut når en Trønder sier Jeg istedet for Æ.

Ser da ingen grunn til at folk ikke skulle forstå hverken trøndere eller moldensere. Mye verre å forstå Stavangerdialekta

5803676[/snapback]

Nesten enig... Nordtrøndersk og stavangerdialekt som snakkes for er gresk for meg.. men resten går fint...

Lenke til kommentar

LOL! De disser Anton som faen på nå. Haha. De mener at han driver og forteller så mane historier, og at han ALLTID visstnok har opplevd alt mulig eller så har en venninne opplevd det. Så snakker de om sær mat, og Anton sier at han har spist fugletestikler, hvorpå Linn svarer "du har vel ikke smakt tunfiskballer også? Eller kanksje en kompis har smakt det?". Haha.

Lenke til kommentar

Er egentlig litt ufint å mobbe på den måten, er bedre å si ifra... Mange er ikke klar over det selv at dem fremstår på denne måten..

Har ingenting med at man ikke liker fyren, har med voksenhet å gjøre..

Kjenner mange som gjør dette, jeg kan av og til ta meg i å gjøre det jeg og, men modererer meg ganske fort da jeg vet dette selv..

Samme med folk som forteller historier, mange husker ikke at dem har fortalt historien 10-15 ganger før, eller kanskje bare 1 gang.. Jeg bruker å si ifra at jeg har høret den før.. Min faste frase når jeg skal fortelle er å spørre om noen har hørt den før, for å slippe den pinligheten det er å fortelle en god historie flere ganger..

Lenke til kommentar

Kan jo være at han har opplevd en del, hva vet vi... Det går uansett an å si ifra til ham at kanskje han bør tenke seg litt om hvordan han fremstår når han gjør dette. Er egentlig ikke så vanskelig og jeg trur han ville satt pris på det..

Det har egentlig ikke så mye med om det er sant eller ikke, det har litt med sosiale antenner, noen har det, andre har det ikke...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Off, slemt gjort av Jessica å putte rygghårene til Richard i muffinsen til Gabriella! Må jo bli konflikt nå :yes:

5811784[/snapback]

Nå var hun jo ikke alene om det. Uansett fant jeg hele greia ganske morsom. :!:

Ekkelt ja, men ikke verre enn alle de andre ekle tingene de har gjort der inne.

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...