Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
What?!!?En fra thailand som skal inn altså? jeeez, så komplisert det skal bli nå da:-/

5799996[/snapback]

Han skulle visst bare være der en uke eller no.. tviler på at en fra thailand skal kunne komme og vinne det norske bigbrother. er vel mest for og skape underholdning for oss seere. :)

Lenke til kommentar
What?!!?En fra thailand som skal inn altså? jeeez, så komplisert det skal bli nå da:-/

5799996[/snapback]

Han skulle visst bare være der en uke eller no.. tviler på at en fra thailand skal kunne komme og vinne det norske bigbrother. er vel mest for og skape underholdning for oss seere. :)

5800011[/snapback]

Håper det blir noe skikkelig med action da...

Lenke til kommentar
Skulle ønske de begynner å tekste de norske også. Ikke allitd like lett å høre hva de sier når de prater lavt, spesielt Carina.

5802711[/snapback]

Enig, de mumler og snøvler hele tiden:-P

5803067[/snapback]

Du som er sammen med en trønder burde da greie å forstå Carina ;P

Synd det ikke ble noe mini-muffe, ja. Jeg liker forøvrig ikke Tatiana. Hun var så harry. Dessuten så var hun så opptatt av at hun var inne i huset "Tenk at jeg er i Big Brother huset, det er helt uvirkelig". Oooh, slitsomt hvis hun skal være slik hele tiden.

Lenke til kommentar
Skulle ønske de begynner å tekste de norske også. Ikke allitd like lett å høre hva de sier når de prater lavt, spesielt Carina.

5802711[/snapback]

Enig, de mumler og snøvler hele tiden:-P

5803067[/snapback]

Du som er sammen med en trønder burde da greie å forstå Carina ;P

Synd det ikke ble noe mini-muffe, ja. Jeg liker forøvrig ikke Tatiana. Hun var så harry. Dessuten så var hun så opptatt av at hun var inne i huset "Tenk at jeg er i Big Brother huset, det er helt uvirkelig". Oooh, slitsomt hvis hun skal være slik hele tiden.

5803168[/snapback]

Carina snakker jo ikke skikkelig trønder engang... Både hu og faren snakka s¨nn blanding mellom Trønder og Oslo-ting :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tror mange med dialkter som ikke ligner oslo-dialket snakker slik fordi de er lei av at oslo-folk aldri forstår hva de sier.

Blir selv pener i målet viss jeg snakker med mennesker jeg ikke har snakket med før...

Pappa legger om til Bondevik-dialekt viss han skal snakke med noen han ikke kjenner. (Pappa er fra Molde)

Lenke til kommentar
Tror mange med dialkter som ikke ligner oslo-dialket snakker slik fordi de er lei av at oslo-folk aldri forstår hva de sier.

Blir selv pener i målet viss jeg snakker med mennesker jeg ikke har snakket med før...

Pappa legger om til Bondevik-dialekt viss han skal snakke med noen han ikke kjenner. (Pappa er fra Molde)

5803389[/snapback]

Synes de skulle holde på dialekten jeg. Høres bare rart ut når en Trønder sier Jeg istedet for Æ.

Ser da ingen grunn til at folk ikke skulle forstå hverken trøndere eller moldensere. Mye verre å forstå Stavangerdialekta

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...