Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er jo ikke tjukk, men hun har vokst litt ut av klærne sine... Og her en dag da hun satt i badstu hadde hun en veldig funky mage  :roll:

5790323[/snapback]

Hun er jo fullt klar over det selv, hvorfor påpeke det så jævlig? Stein i glasshus osv, det er sikkert noe feil med deg også.

Lenke til kommentar
Hun er jo ikke tjukk, men hun har vokst litt ut av klærne sine... Og her en dag da hun satt i badstu hadde hun en veldig funky mage  :roll:

5790323[/snapback]

Hun er jo fullt klar over det selv, hvorfor påpeke det så jævlig? Stein i glasshus osv, det er sikkert noe feil med deg også.

5790336[/snapback]

Oj, hvorfor er du så hårsår da? :dontgetit:

Jeg har bare gått ned en drøss med kilo, så noen stein i glasshus kan jeg ikke påstå at det er.

Ikke sa jeg at hu var blitt hverken stygg eller feit, så hvorfor du fyrer deg opp er vel vanskelig å si :ermm:

Lenke til kommentar

Du bare sa det i en sammenheng som at siden hun har lagt på seg, er hun ikke like pen lenger. Uansett, det er utenfor emnet, la oss ikke prate om det mer, bare teit å nevne sånne ting ... Jessica er nydelig.

Hun Tatiana virker litt guttejente føler jeg. Har også hørt rykter om at en fra den thailandske BB skal inn i huset. Er dette bare rykter eller er det sant?

Lenke til kommentar
Du bare sa det i en sammenheng som at siden hun har lagt på seg, er hun ikke like pen lenger. Uansett, det er utenfor emnet, la oss ikke prate om det mer, bare teit å nevne sånne ting ... Jessica er nydelig.

Hun Tatiana virker litt guttejente føler jeg. Har også hørt rykter om at en fra den thailandske BB skal inn i huset. Er dette bare rykter eller er det sant?

5790569[/snapback]

Neida, jeg sa jo spesifikt at jeg syntes Jessica var en av de peneste jentene i huset

Jeg har forresten ikke Barbie tatovert på rumpa, lever ikke av å ha pen kropp , og har ikke til vane i å feste i bittesmå hotpants :!:

Lenke til kommentar
Har også hørt rykter om at en fra den thailandske BB skal inn i huset. Er dette bare rykter eller er det sant?

da blir den personen slaktet da den kommer hjem ?

i thailand var det ikke lov å vise kyss på tv.. det var heller ikke lov til å sove på soverom med det motsatte kjønn x]

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

Jeg har ikke lagt merke til at Jessica har lagt på seg en gang jeg, så bare at hun strevde med buksene en gang:)

Er jo ikke rart om det skulle legge seg litt ekstra rundt maven. Mye alkohol, lite trim og usunn mat i så mange dager merkes nok!

Men det virker jo som de prøver å være aktiv så mye de kan da, er ikke alt vi får se heller...Kanskje de springer 3000 m hver kveld for det vi vet:--Pp

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke brukt tid på treningsrommet. Det er så ufattelig kjedelig å trene. ;)

5792774[/snapback]

morsommere enn og sitte i sofaen og stirre i veggen? eller ligge i senga og stirre i taket?

Er uansett sunt og bra for både kropp og sinn å holde seg litt aktiv.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lagt merke til at Jessica har lagt på seg en gang jeg, så bare at hun strevde med buksene en gang:)

Er jo ikke rart om det skulle legge seg litt ekstra rundt maven. Mye alkohol, lite trim og usunn mat i så mange dager merkes nok!

Men det virker jo som de prøver å være aktiv så mye de kan da, er ikke alt vi får se heller...Kanskje de springer 3000 m hver kveld for det vi vet:--Pp

5791807[/snapback]

Hun er jo gravid vettu ;)

Lenke til kommentar

5791807[/snapback]

Hun er jo gravid vettu ;)

5793017[/snapback]

Haha, tidenes mest hurtigvoksende gravide mave!:-D

Hadde jeg hatt tilgang på treningsrom hele tiden hadde jeg nok trent meg i hjel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...