Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Daniel har vel sagt han er hetro? men har uansett en følelse av at det bor en liten bøg i han...jeg hadde ikke holdt på sånn i fylla som han og samuel gjorde i badstua, fordi jeg er hetro that is.... og fordi jeg ikke skjønner hva som er gøy med å spænke gutter....eller sitte naken med dem i badstua for den saks skyld :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har Jessica nok en gang sagt hun er morgenkvalm.

"Jessica klager over at hun er kvalm og føler seg uvel.

-Morgenkvalme?, spøker Therese.

-Ja, kanskje det er en liten Muffe, Jessica ler."

Hvis hun er gravid, kan de ta en farskapstest nå uten å leie inn CSI?

Lenke til kommentar

å fy søren for ei stygg kjerring :!:

Det er bare 2 jenter i huset som ser bra ut. Carina er fryktelig pen. Og Jessica ser ikke så verst ut. Men Jessica har lagt på seg mens hu har vært i huset :ermm:

Det er lett å se på bilder om ei jente er pen i virkeligheten, eller om hu kun er pen på det ene bildet. Er enkelt å se om jenter f.eks tar bilde av seg selv fra langt oppe , så gjør de det mest sannsynlig for å skjule at de er bollete og har "dobbelhake".

På bildet av Linn på bb siden har hu masse hår foran ansiktet.

Stygge damene :!:

Lenke til kommentar
Og Jessica ser ikke så verst ut. Men Jessica har lagt på seg mens hu har vært i huset  :ermm:

Ja, det er ille, ikkesant!?

5789219[/snapback]

Nei, ikke nødvendigvis så ille. Men det er jo merkbart.

Carina og Jessica er pene på hver sin måte.. Synes håret til Carina er pent jeg, litt tynt kanskje.. Men Jessica har ikke akkurat drømmehåret hu heller :D Om jeg måtte velge hadde jeg nok tatt Carina sitt :innocent:

Lenke til kommentar

Det er bare 2 jenter i huset som ser bra ut. Carina er fryktelig pen. Og Jessica ser ikke så verst ut. Men Jessica har lagt på seg mens hu har vært i huset  :ermm:

5789140[/snapback]

Er ikke så veldig mye.

I natt klarte guttene å pakke Jessica ned i en av koffertene, og dra glidelåset igjen :ohmy: Så trillet de rundt med henne. Jeg lo så jeg hikstet! Samuel prøvde også, men han var ca 20 cm for brei. Håper de viser dette i kveld.

Lenke til kommentar
Er håret til Carina tynt? Det her jeg ikke lagt merke til. Men det er sinnsykt flisete og slitt.

5789294[/snapback]

Nei, det ser jo langt i fra tynt ut! Men er kan jo være det i virkeligheten viss hun ikke har extension sveisa i, vanskelig å si!

5789384[/snapback]

Vel, du kan vel ikke nekte på at det er tynt og slitt i kantene ? :)

5286_project_gallery_image_carina.jpg

Jessica sa selv at hun hadde lagt på seg da de veide seg. "oj det va mycket!!"

Buksene hennes strammer mer nå enn da hu kom inn ialllefall. Sa ikke at hu var blitt tjukk, men hu har lagt på seg :)

Lenke til kommentar
Det er bare 2 jenter i huset som ser bra ut. Carina er fryktelig pen. Og Jessica ser ikke så verst ut. Men Jessica har lagt på seg mens hu har vært i huset  :ermm:

5789140[/snapback]

Synes Jessica kler veldig godt den vekten hun har gått opp til, og synes absolutt ikke hun burde gå ned de kiloene igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...