Arctic Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I fjor sendte de jo inn 3 nye jenter "rett før" det var ferdig. Så stemte de i huset ut to stykk, og den tredje ble vel nesten helt til finalen hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Fjorårets vinner, britt; kom ikke hun inn seinere enn de andre.. for så å vinne ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jo jeg syns å huske noe sånt, men at det bare var snakk om noen uker... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Britt kom inn 2-3 uker etter de andre ellernoe. Hun var en verdig vinner for det. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg er rimelig lei av alle de svenske guttene der inne, de norske og for den saks skyld... Hvorfor har egentlig BB valgt ut så tragiske norske gutter.. Raggern og Sami er bare ekle, hva med å sende inn noen normale gutter.. Alle foregående sesonger har ihvertfall hatt noen normale norske menn, ikke bare søppel.. Jeg er ikke homo, men om man skal følge med på det som skjer der inne må man kunne identifisere seg på en eller annen måte med dem.. Det er jo kun freaks of nature der.. Men men, som jeg har sagt hele tiden, idiotene bak BB gikk tom for ideer midt i 1 sesong og etter det har det kun vært oppgulp.. Så lite kreative mennesker som de som står bak BB skal man lete lenge etter... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Raggern og Sami er bare ekle, hva med å sende inn noen normale gutter. hvis man da skal definère "normale" gutter ? hva vil være normalt ? jeg vil si alle er like normale, eller alle er like unormale ;P det kommer ann på hvilken person som skal definère det, uten om at jeg har sagt hva jeg synes er normalt! Big Brother har jo ansatt psykologer nærmest, som skal finne en passe "blanding" av folk som skal inn i huset. Det er ikke plukket ut helt tilfeldig! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hmm, BB påstår at dem bruker psykologer, men jeg ser ikke at noen psykologer som står frem og sier dem har vært med i utvelgelsesprosessen.. Men du har rett, utvelgelsen er ikke tilfeldig, dem bruker "profesjonelle" byråer for å finne de rette glamour modellene. De plukker selvsagt ut de dem mener skaper best tv, problemet er bare at det som sagt sitter idioter bak BB og skjønner ikke at vi er dritt lei av å se disse ekle skapningene.. For det om jeg ikke er helt med på Samuel sin moral, så er han vel den som er mest "normal" der inne.. Når jeg mener normal så snakker jeg om mennesker som er innenfor en viss psykisk grense. Et normalt menneske ville sikkert ikke taklet å være inne i huset så lenge, så det jeg mener med normal er rett og slett en med psykisk styrke til å være seg selv, og da mener jeg ikke å være som ragge, "freak of nature"... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Begynner å bli litt lei Richard egentlig.. Begynner bli nok nå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Begynner å bli litt lei Richard egentlig.. Begynner bli nok nå. 5778726[/snapback] Han er en litt ekkel fyr da .... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I tillegg ødelegger han rykte til navnet mitt... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Visste jeg det ikke! Big Brother innså at Jessica uten alkohol = Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Da var sami ute av huset.. Har egentlig ikke sett så mye av han uansett.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Var moro å se hvor glad Carina ble da hun så at faren var der:-D Greit at Sami gikk ut, la ikke noe mye merke til han uansett... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jepp, likesågreit det.. hadde blitt annerledes om samuel elns hadde gått ut..! Fint for Carina at hun ble såå glad ja men sikkert kjipt da de må stikke etterpå Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jessica ble jo nesten like glad! Vet ikke om dere ser live, men hun felte jo også endel tårer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 haha, gullkorn fra Brita på Live-sendigen når hun snakket om Hannahs tur til Sturlaplan og hvor mange gutter henne fikk: "...du spiste vel alle de tre (guttene)"..haha, trynet til Hannah..priceless Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg tror litt på at Sami ryker. 5772508[/snapback] Hahaha, jeg vant!! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Sami kan likesågodt dra ja! Enig i den! 5773095[/snapback] jeg var enig tenk! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Visste jeg det ikke! Big Brother innså at Jessica uten alkohol = 5779215[/snapback] heh, tenkte akkurat samma greia da hu fikk det oppdraget der det sto at hu kunne få delvis hevet alkoholforbudet sitt. BB veit at Jessica i fylla trekker seere, er jo store oppslag i alle nettaviser når Jessica har klikka i fylla... Da glinser det nok tett med dollar tegn i øya på han ekle BB sjefen.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er enig i at det er teit å sende inn nye deltakere nå. Kommer jo en hel ny gruppe på søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg