Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Sami eller Gabriella ryker tror jeg.. Personlig er det ingen blant de nominerte jeg vil ha mer ut enn andre.

Lenke til kommentar
Det er nok snakk om Gabriella, ja. Så ganske suspekt ut før i dag. Vi har BB døgnet rundt av en eller annen grunn (ikke betalt). Jeg har forresten begynt å synes litt synd på Anton, jeg. Er jo ingen som liker stakkaren.

5775319[/snapback]

Han trenger ikke at noen liker/elsker han. Han klarer det godt nok selv :p

Lenke til kommentar
Hvis en deltager går ut av huset frivillig, er det da den siste som gikk ut som antagelig kommer inn igjen?  :sick:

5776885[/snapback]

Ja det er vel den personen som får tilbudet først hvertfall, er det noen som har snakket om å gå eller har gått ut frivillig nå? vil ikke ha tilbake muffe... :no:

Lenke til kommentar

Har endel teorier vedrørende hvem som skal inn, om noen.

Er det riktig at de erstatter en jente med en gutt? (Muffe)

Hvis de skal erstatte med en jente skal vel Wenche bli spurt først. Hun har sagt hun har ødelagt livet sitt med BB, så hun kommer neppe inn...

Da sitter vi igjen med Angelica som neste på lista :nei:

En annen mulighet er at BB planla og sende ut to stykker i dag via den vanlige utstemningen. Siden Malin gikk frivillig kan de hende de dropper det, og sender ut én, og ingen tidligere deltagere kommer inn. Derimot så kan det komme inn 1-2 helt nye personer enten i dag eller i morgen. Den som lever får se.

Lenke til kommentar

Men er det bare jeg som har sett det klippet der det kommer inn en ny fyr? eller blander jeg helt nå.. kan hende det er noe gammle greier jeg tenker på. ikke følgt så hardt med for tiden.

Tenker på det når Jessica sitter ute på terassen også kommer det en ny gutt med koffert, ei ny sminkedås.. så passe homofil ut egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

For all del, men jeg syns i hvertfall det er alt for sent å sende inn nye deltagere. Mest sannsynlig stemmes de ut igjen med en gang, men om de skulle vinne hele greien er det urettferdig for de andre deltagerne. Syns jeg da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...