Forumforumforum Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har litt tro på at Anton ryker.. han er vel den som har bæsja mest på leggen i det siste. 5773266[/snapback] så sant, så sant..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Sami eller Gabriella ryker tror jeg.. Personlig er det ingen blant de nominerte jeg vil ha mer ut enn andre. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Så på dagens BB, følger ikke med hver dag, og nå lurer jeg på hvem flere Samuel har hatt sex med? Jeg vet Malin og Jessica.. Han nevne i dagens episode at han visstnok hadde seg i går... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Gabriella sikkert... Har sett de tafse litt på hverandre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er nok snakk om Gabriella, ja. Så ganske suspekt ut før i dag. Vi har BB døgnet rundt av en eller annen grunn (ikke betalt). Jeg har forresten begynt å synes litt synd på Anton, jeg. Er jo ingen som liker stakkaren. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er nok snakk om Gabriella, ja. Så ganske suspekt ut før i dag. Vi har BB døgnet rundt av en eller annen grunn (ikke betalt). Jeg har forresten begynt å synes litt synd på Anton, jeg. Er jo ingen som liker stakkaren. 5775319[/snapback] Han trenger ikke at noen liker/elsker han. Han klarer det godt nok selv Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis en deltager går ut av huset frivillig, er det da den siste som gikk ut som antagelig kommer inn igjen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis en deltager går ut av huset frivillig, er det da den siste som gikk ut som antagelig kommer inn igjen? 5776885[/snapback] Ja det er vel den personen som får tilbudet først hvertfall, er det noen som har snakket om å gå eller har gått ut frivillig nå? vil ikke ha tilbake muffe... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Malin stikker vel/har stukket ?! leste det på bigbrother.no da jeg så spørsmålet til Stine ;P Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja, Malin er ute. Bare ikke Muffe kommer tilbake! Arg.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 ohno... blir vel garantert muffe som kommer inn igjen da. håper bare han sier nei.. men forresten, når jeg tenker meg om, fikk vi ikke se et klipp av at det skulle komme inn en helt ny fyr? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) jeg tror de sender inn en ny en.. selv om det er litt "feigt".. lurer på om muffe kjører løpet lenger ut med Jessica om han kommer inn.. om han har snakket med "dama" si på utsiden noen som har lest noe intervjuer av han/henne ? Endret 19. mars 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har endel teorier vedrørende hvem som skal inn, om noen. Er det riktig at de erstatter en jente med en gutt? (Muffe) Hvis de skal erstatte med en jente skal vel Wenche bli spurt først. Hun har sagt hun har ødelagt livet sitt med BB, så hun kommer neppe inn... Da sitter vi igjen med Angelica som neste på lista En annen mulighet er at BB planla og sende ut to stykker i dag via den vanlige utstemningen. Siden Malin gikk frivillig kan de hende de dropper det, og sender ut én, og ingen tidligere deltagere kommer inn. Derimot så kan det komme inn 1-2 helt nye personer enten i dag eller i morgen. Den som lever får se. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Men er det bare jeg som har sett det klippet der det kommer inn en ny fyr? eller blander jeg helt nå.. kan hende det er noe gammle greier jeg tenker på. ikke følgt så hardt med for tiden. Tenker på det når Jessica sitter ute på terassen også kommer det en ny gutt med koffert, ei ny sminkedås.. så passe homofil ut egentlig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ja, men han var bare en stylist som skulle fikse opp Jessica den dagen, slik jeg forstod. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 ah, ok. tenkte det var en ny deltaker pga kofferten og det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 neida, han skulle bare fikse jessica, men det er jo lenge siden ? ;P for jeg så det, og jeg har ikke sett på bb på en stund x] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Blodig urettferdig for de andre om de sender inn noen nye så seint...... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 det er sant! men om de ikke vil ha de der inne kan de jo nominere de, og la seerene stemme de ut om seerene vil ha den nye ut! så sånn sett blir det ikke så urettferdig! Det er jo lagt opp til at seere skal bestemme! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 For all del, men jeg syns i hvertfall det er alt for sent å sende inn nye deltagere. Mest sannsynlig stemmes de ut igjen med en gang, men om de skulle vinne hele greien er det urettferdig for de andre deltagerne. Syns jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg