Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Syns ikke den saken om at Linn "ikke heter det" var så big deal. Hun sa jo at det var 2 år siden hun la det til navnet sitt. Og Kristian som var der inne heter jo Bjørn Kristian, og slik jeg har forstått det bruker han egentlig begge navnene ute. Men der inne var han kun Kristian.

5767735[/snapback]

Jeg er egentlig enig, men dette kunne jo lett misforstås:

"Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset."

Kilde

Dette stod jo for lenge siden, først i går navnegreia ble visst på tv.

5768139[/snapback]

yea, når jeg leste det her så syns jeg det var helt teit, men når vi så det i går så var det ikke no big deal.. BB har vel klart å vinkle det til å bli værre en det er.... for en bombe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yea, når jeg leste det her så syns jeg det var helt teit, men når vi så det i går så var det ikke no big deal.. BB har vel klart å vinkle det til å bli værre en det er.... for en bombe!

5768148[/snapback]

Ja, det kan godt være bb som har skrevet det sånn med hensikt. Eller Linn som pynter litt på sannheten :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hva er greien til Jessica med å tasse toppløs rundt hele tiden? For all del, hun har en fin kropp, men begynner å bli litt lei... Vet jo at hun skal ha silikon for pengepremien om hun vinner, men er dette en taktikk for å overbevise alle om at hun virkelig trenger pengene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Godt mulig. Kan være hun ikke tasser så lettkledd rundt til vanlig men at de bare klipper det sånn. Jeg synes bare det virket litt sært.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Poeng. Samtidig skal del vel en del til å klare å gjemme seg vekk for de du bor med i over 100 dager... Blir vel en viss "kom som du er" stemning.

Lenke til kommentar
Tja, nå er det jo faktisk slik at uansett hvor hun går så er hun ikke alene, og de blir vel vant til det.

5769966[/snapback]

Godt mulig, helt umulig for oss på utsiden å vite.

Men jeg syns det blir litt flaut jeg ass, for det blir en oppmerksomhets greie, og det blir rett og slett flaut å se på. men fine tits har a.... bedre enn alle plastikk titsa der inne :sick:

Lenke til kommentar
Pappaen til Carina kommer jo på besøk i morgen :D

Hvorfor gjør han det?

5773056[/snapback]

Fordi han er TNT-tøff!

Angående utstemming: De som er anonyme vil ikke være i faresonen. Man stemmer ut folk, ikke på de man ønsker videre. Hadde det vært slik, hadde bl.a Sami vært utrygg. Det kan dog tenkes at noen stemmer på han for å berge de andre ...

Endret av kjerts
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...