Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det verdt å være oppe til reprisen av kveldens episode ?

5760627[/snapback]

Helt klart! Var en topp 10 episode i dag etter min mening.

Lite eksempel:

Richard satt på dass med døra åpen og klaget han dreit elgskit, samtidig som han pratet med en pærespisende Danne... Videre hadde Samuel og Therese et interessant intervju med Jessica og Danne i badstuen. Begravelsen på slutten var forøvrig _helt_ priceless.

Lenke til kommentar
Skjønner godt at de ikke vil sitte i en runding og lempe ut alle sine følelser. Som Anton sier, da burde det være profesjonelle til stede da folk ofte ikke takler ting som kommer ut/blir sagt. Jeg vet selv at jeg hadde vært akkurat som Linn, hadde nektet plent. Så synes absolutt ikke det var rart at de protesterte på den leken  :)

5756353[/snapback]

Eg synst det er rart at den største sladrekjærringa og baksnakkeren der inne i huset ikkje klarer å åpne kjeften sin og få ut et jævla ord uten at det skal vere shitkasting og baksnakking om andre. :nei:

Hun der Linn har eg så langt opp i halsen at eg trur faktisk eg skal begynne å bruke mitt dyrebare stipend på å få hun ut!

MÅtte bare få ut litt agresjon, kanskje det er andre som føler det på samme måten? :whistle:

EDIT: Leif

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Richard satt på dass med døra åpen og klaget han dreit elgskit, samtidig som han pratet med en pærespisende Danne...

5760943[/snapback]

Hvorfor skulle han absoulutt rope på Danne når han skulle drite? Lukket i det minste døren når han skulle tørke seg, men alikavell...

Drev jo å satte noe så døra skulle stå oppe i starten av episoden... :hmm:

Lenke til kommentar
Hehe. Er helt utrolig at hun faktisk ikke heter Linn da. Makan til tøs. Ikke bare er hele kroppen hennes falsk, men til og med navnet :p

5761745[/snapback]

Har det blitt vist på tv, btw?

5762115[/snapback]

Bra kommentar darkness| :D

Stine: Det tror jeg ikke.. Stod vel bare på sidene.

(Men jeg er ikke 100% sikker)

Lenke til kommentar
Hehe. Er helt utrolig at hun faktisk ikke heter Linn da. Makan til tøs. Ikke bare er hele kroppen hennes falsk, men til og med navnet :p

5761745[/snapback]

Hva er galt med navnet Linn? :cry:

Har ikke lest lengre bak i tråden, men der det flere som mener at han "coachen" som kom inn til Jessica for å "hjelpe henne til å bli en bedre hussjef" faktisk var en Psykolog?

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
er det verdt å være oppe til reprisen av kveldens episode ?

5760627[/snapback]

Helt klart! Var en topp 10 episode i dag etter min mening.

Lite eksempel:

Richard satt på dass med døra åpen og klaget han dreit elgskit, samtidig som han pratet med en pærespisende Danne... Videre hadde Samuel og Therese et interessant intervju med Jessica og Danne i badstuen. Begravelsen på slutten var forøvrig _helt_ priceless.

5760943[/snapback]

jaja.. jeg sovnet.. så blei ikke noe av ;p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

5761745[/snapback]

Blir vel litt som hun som var der i andre runde og kalte seg "Leenah" eller noe sånt, men het egentlig Line... Ooh, gir meg virkelig undercover - skjult identitet - spiontendenser dette :)

Kanskje Linn var redd for at vi skulle google det ekte navnet hennes og finne masse snusk :D

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

5761745[/snapback]

Blir vel litt som hun som var der i andre runde og kalte seg "Leenah" eller noe sånt, men het egentlig Line... Ooh, gir meg virkelig undercover - skjult identitet - spiontendenser dette :)

Kanskje Linn var redd for at vi skulle google det ekte navnet hennes og finne masse snusk :D

5763437[/snapback]

Hva er det ho egentlig heter? Kanskje en virkelig skulle google litt så se hva som finnes... :hmm:

Lenke til kommentar
Line og Leenah er i det minste litt likt. Linn og Catrine eller hva hun nå het er jo ikke likt what so ever.

Linn Christin: Ikke noe galt med navnet Linn, men hadde jeg vært deg hadde jeg skjemtes over at Big Brother-Linn besudler navnet ditt.

5763494[/snapback]

Jo takk, det har jeg gjort lenge nå :cry: Hu er virkelig fæl.. Tror hu er deilig gjør hu også, iallefall var det "fine" bilder av henne i forrige ukes se og hør :thumbdown:

Lenke til kommentar

5761745[/snapback]

5762868[/snapback]

er jo ikke det fineste navnet i verden da :p ... bare tuller :p

Er vel heller det at det er helt på trynet å bruke ett annet navn, jeg mener, falske tits, falske lepper, falske øyenbryn og falskt navn? DA ER DU FALSK DA :!:

Lenke til kommentar

5761745[/snapback]

5762868[/snapback]

er jo ikke det fineste navnet i verden da :p ... bare tuller :p

Er vel heller det at det er helt på trynet å bruke ett annet navn, jeg mener, falske tits, falske lepper, falske øyenbryn og falskt navn? DA ER DU FALSK DA :!:

5764539[/snapback]

Og når du i tillegg er så falsk at du ikkje kan snakke til en person, men bare om den. Så blir dette en dårlig kombinasjon :thumbdown:

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

Syns ikke den saken om at Linn "ikke heter det" var så big deal. Hun sa jo at det var 2 år siden hun la det til navnet sitt. Og Kristian som var der inne heter jo Bjørn Kristian, og slik jeg har forstått det bruker han egentlig begge navnene ute. Men der inne var han kun Kristian.

Lenke til kommentar

Linn ser jo ut som et vrak.. Har hun tatt flere mislykkede operasjoner, eller har hun bare vært uheldig fra naturens side?

Linn og hu mess-tv kjerringa må ha BB historiens mest mislykkede brystoperasjon.. Fatter ikke at jenter gjør dette når dem vet at så mange blir så stygge.. En ting er ihvertfall bra, de er gode kampanjer mot slik plastisk kirurgi..

Lenke til kommentar
Syns ikke den saken om at Linn "ikke heter det" var så big deal. Hun sa jo at det var 2 år siden hun la det til navnet sitt. Og Kristian som var der inne heter jo Bjørn Kristian, og slik jeg har forstått det bruker han egentlig begge navnene ute. Men der inne var han kun Kristian.

5767735[/snapback]

Jeg er egentlig enig, men dette kunne jo lett misforstås:

"Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset."

Kilde

Dette stod jo for lenge siden, først i går navnegreia ble visst på tv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...