Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner godt at de ikke vil sitte i en runding og lempe ut alle sine følelser. Som Anton sier, da burde det være profesjonelle til stede da folk ofte ikke takler ting som kommer ut/blir sagt. Jeg vet selv at jeg hadde vært akkurat som Linn, hadde nektet plent. Så synes absolutt ikke det var rart at de protesterte på den leken :)

Lenke til kommentar
Jo, men det var jo akkurat som Malin sa. Du bestemmer selv hvilket nivå du skal legge det på. Linn sitt problem var at hun ikke kunne åpne kjeften før hun begynte å sippe.

5756976[/snapback]

Ble litt sånn : jegharmassefølelsermentørrikkesidetsåsabegynnerjegågråtesåtrøsternoenmegogdakanjegsnakkeomfølelsenemin"

Trodde bare de skulle snakke om følelsene inne i huset jeg, mulig jeg ikke fikk med meg helt:-/

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Det beviser vel nok en gang at BB aldri har brukt noen psykolog, ihvertfall ikke en god en, til å screene deltakerene.. Er jo utrolig hvor mange ustabile personer som har fått være med der, rart det ikke har gått værre enn det har gjort.

En av de letteste testene man kan gjøre er hvordan folk takler press, denne testen må jo BB ha glemt helt..

Eneste positive jeg kan si om BB er at dem er en gjeng med amatører som ikke vet hva dem holder på med. Det kunne vært interessant¨å fått en oversikt over foregående deltakeres psykiske helse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...