Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Gabriella var der jo ikke i starten?

5750715[/snapback]

Men i går snakket jo Gabriella og Malin sammen og da sa Malin:

"Skal du si det med Muffe til Samuel? Han kommer sikkert til å bli kjempelei seg .."

Så sier Gabriella:

"Det som skjedde ser jeg på som en fyllagreie ..."

Da må de jo ha rotet eller noe.

Lenke til kommentar
Har ikke fått med meg det. Haha.

Men, noen som vet hva Malin og Therese pratet om? Den saken med Malin og to til, som begge kom til å bli lei seg hvis den ene fikk vite et eller annet?

5751185[/snapback]

Det var nettopp dette. Da klikker det sikkert for Jessica, Samuel klikker og det blir ikke måte på ... Hun skal visst ha gitt han en BJ torsdag natt, mange av de som abbonnerer på live sier at dette stemmer. Vet ikke hva jeg skal tro siden BB dysser ned saken også.

EDIT: Jeg for min del tror Gabriela når hun sier det har skjedd noe mellom Muffe og henne, Muffe er ikke akkurat den som sier nei takk og det er ikke henne heller...

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Det var nettopp dette. Da klikker det sikkert for Jessica, Samuel klikker og det blir ikke måte på ... Hun skal visst ha gitt han en BJ torsdag natt, mange av de som abbonnerer på live sier at dette stemmer. Vet ikke hva jeg skal tro siden BB dysser ned saken også.

EDIT: Jeg for min del tror Gabriela når hun sier det har skjedd noe mellom Muffe og henne, Muffe er ikke akkurat den som sier nei takk og det er ikke henne heller...

5751210[/snapback]

Var akkurat det jeg tenkte og. Tipper vi har rett ;)

Har hun? For ei suppe. Muffe - Jessica, Jessica - Samuel, Samuel - Gabrilla, Gabrilla - Muffe! Ringen er sluttet :p

Lenke til kommentar
Stakkars Carina. Hun får ikke dra ned genseren sin uten at Anton tror det er noe galt. Han bør backe ut, før hun tar med seg veska og stikker ut av huset....

5748433[/snapback]

Han må skjerpe seg. Fortsetter han sånn, tror jeg ikke psyken hennes holder så mye lengre:-P møkkamann

Lenke til kommentar

5751210[/snapback]

Var akkurat det jeg tenkte og. Tipper vi har rett ;)

Har hun? For ei suppe. Muffe - Jessica, Jessica - Samuel, Samuel - Gabrilla, Gabrilla - Muffe! Ringen er sluttet :p

5751294[/snapback]

Du glemte Muffe - Samuel.

Det rakk de ikke før muffa dro :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...