vanilla ice Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har ikke sett BB på en god stund. Hva i huleste skjedde mellom Daniel og Samuel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Sikkert fordi de ikke har annet å ta seg til. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 De dreiv vel med noe tull i fylla...Pisket hverandre i badstuen osv.. Mange trodde de hadde sex.. men man så det ikke.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hadde håpet de skulle bli et par. De var så søte da Samuel måtte "kaste" Daniel ut om natta. Hihi. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg hadde håpet de skulle bli et par. De var så søte da Samuel måtte "kaste" Daniel ut om natta. Hihi. 5746615[/snapback] og da Daniel laget hjertet til kameraet ? ;P tihi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Haha, ja det var jo best. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jessica er blitt hussjef! Dette blir spennende:D Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hehe, jeg stemte på henne for hussjef. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Stakkars Carina. Hun får ikke dra ned genseren sin uten at Anton tror det er noe galt. Han bør backe ut, før hun tar med seg veska og stikker ut av huset.... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har Muffe og Gabriella hatt sex?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ikke som jeg vet om. Når skulle det ha skjedd da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sa ikke muffe til jessica at han hadde hatt sex med noen andre i huset i starten? men igjen, det muffe sier trenger jo strengt tatt ikke ha så mye rot i virkeligheten.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Men Gabriella var der jo ikke i starten? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Men Gabriella var der jo ikke i starten? 5750715[/snapback] Men i går snakket jo Gabriella og Malin sammen og da sa Malin: "Skal du si det med Muffe til Samuel? Han kommer sikkert til å bli kjempelei seg .." Så sier Gabriella: "Det som skjedde ser jeg på som en fyllagreie ..." Da må de jo ha rotet eller noe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Har ikke fått med meg det. Haha. Men, noen som vet hva Malin og Therese pratet om? Den saken med Malin og to til, som begge kom til å bli lei seg hvis den ene fikk vite et eller annet? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Har ikke fått med meg det. Haha. Men, noen som vet hva Malin og Therese pratet om? Den saken med Malin og to til, som begge kom til å bli lei seg hvis den ene fikk vite et eller annet? 5751185[/snapback] Det var nettopp dette. Da klikker det sikkert for Jessica, Samuel klikker og det blir ikke måte på ... Hun skal visst ha gitt han en BJ torsdag natt, mange av de som abbonnerer på live sier at dette stemmer. Vet ikke hva jeg skal tro siden BB dysser ned saken også. EDIT: Jeg for min del tror Gabriela når hun sier det har skjedd noe mellom Muffe og henne, Muffe er ikke akkurat den som sier nei takk og det er ikke henne heller... Endret 14. mars 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Å ja. Jeg hørte nemlig ikke noen navn.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det var nettopp dette. Da klikker det sikkert for Jessica, Samuel klikker og det blir ikke måte på ... Hun skal visst ha gitt han en BJ torsdag natt, mange av de som abbonnerer på live sier at dette stemmer. Vet ikke hva jeg skal tro siden BB dysser ned saken også. EDIT: Jeg for min del tror Gabriela når hun sier det har skjedd noe mellom Muffe og henne, Muffe er ikke akkurat den som sier nei takk og det er ikke henne heller... 5751210[/snapback] Var akkurat det jeg tenkte og. Tipper vi har rett Har hun? For ei suppe. Muffe - Jessica, Jessica - Samuel, Samuel - Gabrilla, Gabrilla - Muffe! Ringen er sluttet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Stakkars Carina. Hun får ikke dra ned genseren sin uten at Anton tror det er noe galt. Han bør backe ut, før hun tar med seg veska og stikker ut av huset.... 5748433[/snapback] Han må skjerpe seg. Fortsetter han sånn, tror jeg ikke psyken hennes holder så mye lengre:-P møkkamann Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det var nettopp dette. Da klikker det sikkert for Jessica, Samuel klikker og det blir ikke måte på ... Hun skal visst ha gitt han en BJ torsdag natt, mange av de som abbonnerer på live sier at dette stemmer. Vet ikke hva jeg skal tro siden BB dysser ned saken også. EDIT: Jeg for min del tror Gabriela når hun sier det har skjedd noe mellom Muffe og henne, Muffe er ikke akkurat den som sier nei takk og det er ikke henne heller... 5751210[/snapback] Var akkurat det jeg tenkte og. Tipper vi har rett Har hun? For ei suppe. Muffe - Jessica, Jessica - Samuel, Samuel - Gabrilla, Gabrilla - Muffe! Ringen er sluttet 5751294[/snapback] Du glemte Muffe - Samuel. Det rakk de ikke før muffa dro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg