Anonym234 Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Blah, bare bimbojenter jo.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) hehe, det var visst det som solgte ifølge markedsjefen faen til fjortissfaktor på de da! omg.. *fjernet tekst i tilfelle noen kjenner noen der, og følte det støtende kanskje* Endret 29. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 fytti så mye blondt hår og silikon! og var ingen av guttene som så særlig interessante ut heller... men får nå se etterhvert. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 mye silikon... ja dette kan jo bli spennende Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Masse silikon naturell. Noen som kjenner noen der inne, og i tilfelle hvem da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hun ene har jeg sett på en plakat på statoil. Er vel gatebiljenta. Carina Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Damn, blir jo knulling første natta jo Hvem skjuler seg under dyna montro? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 håper det er 2 blondiner ;P Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 likte ikke det at jentene (spesiellt de jentene) skal få bestemme hvem av gutta som blir igjen. blir nok bare de mest sleskete sjarmørguttene og homoen igjen da. ingen humor eller personlighetskontraster. også kjedelig at han svenske programlederen ikke er med lengre, han var jo litt sköi.. nei du, lover ikke bra så langt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Kommer jo til og bli en eneste lang orgie da, om jentene velger de gutta de synes er best på den måten.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Det er dette som er dreamteam: Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 Richard Olsen vinner hele driten så sant ikke damene sender ham ut. Alt som kommer ut av kjeften på den fyren er gull verdt! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Tenk hvor mye mer snusk det hadde vært om det var tolv damer som gjorde hva som helst for ikke å bli stemt ut av seks gutter ... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 BIG BROTHER 2006Starter vel på Søndag, en venn av meg har av meg har kommet med i år Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere! Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med! Det kommer til å bli en "Elsk eller Hat" person. Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende. Kan ikke si noe navn ennå siden BB kan stenge personen ute om det kommer ut. Kanskje det kan bli en STICKY her mods? 5487640[/snapback] ja, og kem e han her då? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2006 BIG BROTHER 2006Starter vel på Søndag, en venn av meg har av meg har kommet med i år Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere! Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med! Det kommer til å bli en "Elsk eller Hat" person. Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende. Kan ikke si noe navn ennå siden BB kan stenge personen ute om det kommer ut. Kanskje det kan bli en STICKY her mods? 5487640[/snapback] ja, og kem e han her då? 5519730[/snapback] Richard Lenke til kommentar
kdog Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Richard Olsen vinner hele driten så sant ikke damene sender ham ut.Alt som kommer ut av kjeften på den fyren er gull verdt! 5519691[/snapback] Det tviler jeg ikke på. Virker som en luring, men frykter at han ryker ut når de overfladiske bimboene skal velge vekk folk. Carl Fredrik var min favoritt i fjor, men han hadde også liten appell til småripsene som sender inn SMS for å stemme på/ut. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 tipper kvinnfolka ryker fort da folket begynner å stemme gitt.. Kvinnene her ute kommer til å hate de.. frykter mannfolkene gjør det etter en stund også.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 BIG BROTHER 2006Starter vel på Søndag, en venn av meg har av meg har kommet med i år Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere! Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med! Det kommer til å bli en "Elsk eller Hat" person. Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende. Kan ikke si noe navn ennå siden BB kan stenge personen ute om det kommer ut. Kanskje det kan bli en STICKY her mods? 5487640[/snapback] ja, og kem e han her då? 5519730[/snapback] Richard 5519743[/snapback] LOL. begynte faktisk å le når eg så den fyren, herregud, ser jo ut som han e plukket rett fra 70-tallet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Dårlig at man kan se hvem som blir stemt ut dagen før det blir vist på tv. Fuck bigbrother.no Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Noen som kjenner noen der inne, og i tilfelle hvem da? 5519369[/snapback] Carina, som faktisk gjorde en god figur i kveldens sending. Fyttigrisen for en samling med idioter, enkelte av guttene virket tilbakestående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg