Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

likte ikke det at jentene (spesiellt de jentene) skal få bestemme hvem av gutta som blir igjen.

blir nok bare de mest sleskete sjarmørguttene og homoen igjen da. ingen humor eller personlighetskontraster.

også kjedelig at han svenske programlederen ikke er med lengre, han var jo litt sköi.. nei du, lover ikke bra så langt. :no:

Lenke til kommentar
BIG BROTHER 2006

Starter vel på Søndag, en venn av meg har av meg har kommet med i år ;)

Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere!

Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med!

Det kommer til å bli en "Elsk eller Hat" person.

Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende.

Kan ikke si noe navn ennå siden BB kan stenge personen ute om det kommer ut.

Kanskje det kan bli en STICKY her mods?

5487640[/snapback]

ja, og kem e han her då?

Lenke til kommentar
BIG BROTHER 2006

Lover alle som skal følge med med på BB at denne personen overgår ALT som har vært med tidligere!

Alt som kommer ut av munnen på denne personen er ikke til å tro, veldig morro å feste med!

Skal bli merkelig å se en jeg kjenner bli "c-kjendis" å komme i Se&Hør å lignende.

5487640[/snapback]

ja, og kem e han her då?

5519730[/snapback]

Richard

Lenke til kommentar
Richard Olsen vinner hele driten så sant ikke damene sender ham ut.

Alt som kommer ut av kjeften på den fyren er gull verdt!

5519691[/snapback]

Det tviler jeg ikke på. Virker som en luring, men frykter at han ryker ut når de overfladiske bimboene skal velge vekk folk.

Carl Fredrik var min favoritt i fjor, men han hadde også liten appell til småripsene som sender inn SMS for å stemme på/ut.

Lenke til kommentar
BIG BROTHER 2006

5487640[/snapback]

ja, og kem e han her då?

5519730[/snapback]

Richard

5519743[/snapback]

LOL. begynte faktisk å le når eg så den fyren, herregud, ser jo ut som han e plukket rett fra 70-tallet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...