Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Da har søndagen kommet. Ut med Muffe! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Da har søndagen kommet. Ut med Muffe! 5740586[/snapback] Indeed^^ Jeg begynner å bli mektig irritert på Anton også. Jeg likte han kjmpegodt i starten, men makan til slitsom tosk. Håper han blir nominert i neste uke! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er helt enig i det du sier om Anton. Han er en tufs, og ingenting annet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) mhm, neste uke er det nesten Anton som burde ryke.. om ikke Malin, liker ikke henne helt egentlig.. ____________________________________________ Fra bigbrother.no ; -Jeg hadde en rar følelse da jeg våknet i dag, sier Malin.-Daniel sitter jo mot to veteraner, påpeker hun. -Tror Daniel henger i en tynn tråd, men jeg håper på noe annet, sier Therese. -Hvis det blir sånn blir det akkurat samme greia om igjen! -Er så lei det maset som de holdt på med i går, sier Therese oppgitt. -Jeg tror Daniel går ut, mener Malin. yeah! Endret 12. mars 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Er litt forvirret. Jeg vil at Anton, Daniel, og Malin skal ut, med flere. Den eneste som er verdt å ta vare på i huset er Richard. Endret 12. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Da har søndagen kommet. Ut med Muffe! 5740586[/snapback] Da ødelegger man jo hele morroa med Jessica og Muffe.... Ut med Daniel, han gjør jo ikke no der inne... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Slenger med et bilde av at Raggar lagger raggarsveis på Danne ;D Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Rægger er en rå kar... men han må passe seg litt, han har en tendens til å snakke litt skit om andre folk, og det kan fort gå utover han selv, i forhold til utstemning...men han må jo bli nominert først, og det trur jeg ikke skjer på en stund enda Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg synes at Sami, Daniel og Gabriella kan reise. Therese har også begynt å irritere meg. Sami dreit seg så kraftig ut da han resatte Malin sin teller i går. Fyren smilte for faen av hele saken. Makan til tufs. Daniel kan gå ut i dag siden jeg synes at både Muffe og Jessica kan bli. Gabriella irriterer livet av meg med den sinnsykt stygge stemmen sin. Hun er også så harry. Therese virker som en utrolig dårlig taper. Ta f.eks da hun ikke vant valget, og Samuel vant. Da kom hun med de teiteste utsagnene om at Samuel ikke kom til å klare det osv. I tillegg så er hun så utrolig bedreviter. Slitsomt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sami dreit seg så kraftig ut da han resatte Malin sin teller i går. Fyren smilte for faen av hele saken. Makan til tufs. 5741555[/snapback] Steike så sur jeg ble. Hvorfor MÅTTE de fikle med de tellerene? Hadde ejg vært i huset hadde det blitt en voldsepisode der altså:-P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hehe. Tror det var rett før Malin klinte til fyren. Hun var mektig sur. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Skjønner godt at Malin ble sur, det hadde jeg også blitt. Bah! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 LOL. Sami må ha det største håret noen sinne. Haha. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hahaha, flett håret ditt gutt! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hahaha, flett håret ditt gutt! 5742286[/snapback] haha, ja! Han skulle aldri tatt de løs! Er vel ingen i huset der som er kvalifisert til å flette pro- fletter som han hadde! Da blir det pippifletter:D Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Tja, Linn greier jo å flette pariserfletter på seg selv, så hun burde jo greie å lage noelunde greie fletter på han også. Men jeg er enig i at han aldri burde tatt de ut. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hehehe, sjekk det mega håret. Han kan jo egentlig gå litt rundt sånn, da kan vi le. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Sami minner meg om Diana Ross:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg