bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Synes hun (Linn) ser jævlig ut uansett, jeg. 5733056[/snapback] Mista sansen for hun da hun og Johan kranglet om han ahdde fingret henne eller ikke. Hun greide lissom ikke å si FINGRET nok. Og skjer med trutmunnen hennes? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? 5733691[/snapback] jaaa, ÆSJ! men han er kul.. men kan bli for mye av det "gode" for å si det sånn.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? 5733691[/snapback] Ja, jeg fikk de dessverre med meg:-( Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Og så har hun en skala om hvem som passer sammen. Til Kristian om Angelica: "Hun har vært sammen med gutter som er bare sååå mye bedre enn deg. Hun kan få hvem som helst". Til Wenche om Anton: akkurat det samme. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? 5733691[/snapback] Ja, men har forsøkt å fortrenge det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? 5733691[/snapback] Måtte du dra frem det igjen da....... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Men gikk ikke strippene på tvers? hmm Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det var no merkelig med de stripene... Uansett, ville ikke gått inn der med hvite bokser/underbukser... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det var no merkelig med de stripene... Uansett, ville ikke gått inn der med hvite bokser/underbukser... 5733920[/snapback] sikkert sittet med boxeren skeivt, og klådd seg i rumpen den grisen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det var no merkelig med de stripene... Uansett, ville ikke gått inn der med hvite bokser/underbukser... 5733920[/snapback] sikkert sittet med boxeren skeivt, og klådd seg i rumpen den grisen 5733960[/snapback] Utrolig sjarmerende:-D Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Utrolig sjarmerende:-D 5733962[/snapback] Og så det som er varemerket hans og greier Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 støttes! ... Hu sminker seg så jævla stygt...også har ekle silikon tits.... ugh! 5733286[/snapback] Hun har vel både uekte hår og lepper og øyenbryn. Hun heter visst egentlig Chatrine. Men kaller seg Linn inne i huset. Mista sansen for hun da hun og Johan kranglet om han ahdde fingret henne eller ikke. Hun greide lissom ikke å si FINGRET nok.Og skjer med trutmunnen hennes? 5733684[/snapback] He he.. Man kan ikke annet enn å le av sånne folk Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? 5733691[/snapback] Ja, dessverre. UFINT! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hun heter visst egentlig Chatrine. Men kaller seg Linn inne i huset. Ikke bra Feig eller ? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ikke bra Feig eller ? 5734333[/snapback] Hun tror kanskje hun blir superkjendis når hun kommer ut? Therese heter visst egentlig Elisabeth Therese. Kun de i huset som kaller henne Therese. Spesielt egentlig.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 støttes! ... Hu sminker seg så jævla stygt...også har ekle silikon tits.... ugh! 5733286[/snapback] Hun har vel både uekte hår og lepper og øyenbryn. Hun heter visst egentlig Chatrine. Men kaller seg Linn inne i huset. 5734292[/snapback] kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også?? :!: :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også?? :!: :!: 5736126[/snapback] "Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset. - Ingen av mina vänner kallar mig för Linn, säger hon till en förvånad Morten som fått svar på varför Linn sällan svarar på tilltal från honom. Therese avslöjar då att hon heter Elisabeth Therese men har också hon en anledning till varför hon inte vill ha sitt fullständiga namn. - Jag har alltid hetat Elisabeth Therese, men hur kul är det att ha initialerna E.T.?" http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1139516727dwin Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) - Jag har alltid hetat Elisabeth Therese, men hur kul är det att ha initialerna E.T.?"http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1139516727dwin 5737212[/snapback] Kek. Endret 11. mars 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også?? :!: :!: 5736126[/snapback] "Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset. - Ingen av mina vänner kallar mig för Linn, säger hon till en förvånad Morten som fått svar på varför Linn sällan svarar på tilltal från honom. Therese avslöjar då att hon heter Elisabeth Therese men har också hon en anledning till varför hon inte vill ha sitt fullständiga namn. - Jag har alltid hetat Elisabeth Therese, men hur kul är det att ha initialerna E.T.?" http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1139516727dwin 5737212[/snapback] :!: :!: :!: :!: dagens! Tusen takk Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg