Gå til innhold

Big Brother 2006

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
støttes! ... Hu sminker seg så jævla stygt...også har ekle silikon tits.... ugh!

5733286[/snapback]

Hun har vel både uekte hår og lepper og øyenbryn.

Hun heter visst egentlig Chatrine. Men kaller seg Linn inne i huset.

Mista sansen for hun da hun og Johan kranglet om han ahdde fingret henne eller ikke. Hun greide lissom ikke å si FINGRET nok.

Og skjer med trutmunnen hennes?

5733684[/snapback]

He he.. Man kan ikke annet enn å le av sånne folk

Raggar er kul, selv om jeg begynner å bli lei av han :p

Noen som så når de fikk beskjed av BB om å klemme, noen som så brunstripene i trusa hans? :D

5733691[/snapback]

Ja, dessverre. UFINT!

Lenke til kommentar
støttes! ... Hu sminker seg så jævla stygt...også har ekle silikon tits.... ugh!

5733286[/snapback]

Hun har vel både uekte hår og lepper og øyenbryn.

Hun heter visst egentlig Chatrine. Men kaller seg Linn inne i huset.

5734292[/snapback]

:wow: kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også?? :!: :!:

Lenke til kommentar
:wow:  kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også??  :!:  :!:

5736126[/snapback]

"Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset.

- Ingen av mina vänner kallar mig för Linn, säger hon till en förvånad Morten som fått svar på varför Linn sällan svarar på tilltal från honom.

Therese avslöjar då att hon heter Elisabeth Therese men har också hon en anledning till varför hon inte vill ha sitt fullständiga namn.

- Jag har alltid hetat Elisabeth Therese, men hur kul är det att ha initialerna E.T.?"

http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1139516727dwin

Lenke til kommentar
:wow:  kødder du eller? det om uekte hår, lepper, tits og øyenbryn syns jo ganske godt...hu ser jo ikke ut... men har hun skifta navn også??  :!:  :!:

5736126[/snapback]

"Therese och Linn är mitt uppe i ett samtal kring deras namn där Linn avslöjar att hon egentligen heter Cathrine och enbart Cathrine. Linn har alltid velat heta Linn eller Lina och därför valt att lägga till ”Linn” för vistelsen i huset.

- Ingen av mina vänner kallar mig för Linn, säger hon till en förvånad Morten som fått svar på varför Linn sällan svarar på tilltal från honom.

Therese avslöjar då att hon heter Elisabeth Therese men har också hon en anledning till varför hon inte vill ha sitt fullständiga namn.

- Jag har alltid hetat Elisabeth Therese, men hur kul är det att ha initialerna E.T.?"

http://www.bigbrother.no/index.php?page=ar...=1139516727dwin

5737212[/snapback]

:!: :!: :!: :!: dagens! Tusen takk Mirann

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...